hallo ik ben vd_wel
hallo ik ben vd_wel
hallo,
ik ben jeroen van der wel ben 20 jaar jong, heb een astra f gsi 16 klepper boujaar 92.
hier heb ik een paar fotos staan van mijn astra :
http://www.mijnalbum.nl/Album=E3AHG3NV
de dingen die ik der nog aan wil veranderen zijn : der komt een logoloze gril op.
en der licht een SFI vervanger te wachten om gemonteerd te worden.
mvg jeroen van der wel.
ik ben jeroen van der wel ben 20 jaar jong, heb een astra f gsi 16 klepper boujaar 92.
hier heb ik een paar fotos staan van mijn astra :
http://www.mijnalbum.nl/Album=E3AHG3NV
de dingen die ik der nog aan wil veranderen zijn : der komt een logoloze gril op.
en der licht een SFI vervanger te wachten om gemonteerd te worden.
mvg jeroen van der wel.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
nope eind 92 al !Matt schreef:Ik heb exact hetzelfde gezegt op het ogc forum!Rallyastra schreef:Mooie auto hoor, maaruh is er een andere motor ingebouwd ? DIS ontsteking was er toch pas vanaf eind 93 ?
Vind het ook raar maar we wachten af op de reactie
Mijne is van november 92 en origineel met dis (wel duitser)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
DIS-onsteking is verdelerloos.
Zitten wel bougiekabels aan, die gaan enkel naar een onstekingsunit.
Dat blokje wat je rechts naast de kop ziet.
Verdeleronsteking zit verder naar voren en vast aan de kop, zogezegd.
Met kappie en rotor.
Zitten wel bougiekabels aan, die gaan enkel naar een onstekingsunit.
Dat blokje wat je rechts naast de kop ziet.
Verdeleronsteking zit verder naar voren en vast aan de kop, zogezegd.
Met kappie en rotor.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Als je het goed nagaat, is de motor met DIS verfijnder.
Luchtinlaatsensor voor o.a. de onsteking.
Motor heeft multi-riem, onderhoudsvrijer.
DIS unit heeft geen onderhoud nodig, tenzij deze kapot gaat.
Heeft volgens mij meer met de prestaties van het geheel te maken.
Verfijnder qua techniek, maar probleempjes van de M2.5 een beetje opgelost.
Ik zou een DIS motor kiezen als de keuze vrij was.
Luchtinlaatsensor voor o.a. de onsteking.
Motor heeft multi-riem, onderhoudsvrijer.
DIS unit heeft geen onderhoud nodig, tenzij deze kapot gaat.
Heeft volgens mij meer met de prestaties van het geheel te maken.
Verfijnder qua techniek, maar probleempjes van de M2.5 een beetje opgelost.
Ik zou een DIS motor kiezen als de keuze vrij was.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum