Geslaagd dagje DHZ Twente
Geslaagd dagje DHZ Twente
Vanochtend vroeg vertrokken naar het oosten voor een aantal reparaties.
Eerst werden mijn draagarmen vervangen voor verse exemplaren.
Dit was hard nodig na een paar maanden met verschrikkelijk harde Pu-bussen van M-Tech
te hebben gereden. Tip aan allen: Nooit doen!!
Ik ben ondertussen bezig geweest om mijn kat te vervangen voor een ander exemplaar. Dit heeft veel tijd gekost en bleek ook voor niets.
Helaas paste de andere kat niet onder mijn astra. Balen. Er zit net 1 cm verschil tussen.
Onderste is van mij de bovenste heb ik erbij gekocht en is net iets kleiner.
Niels is ondertussen begonnen om mijn handrem weer gangbaar te maken.
Dit was de meest tijdrovende klus van de dag.
De kabel was aardig vastgeroest en tot overmaat van ramp bleek
de ophanging van de kabel ook losgescheurd te zijn van het chassis.
Dit is de scheur vanuit de binnenkant.
Maar eerst moest wel het interieur gestript worden om erbij te kunnen komen. pfoe.
De korte broek is ook in Almelo en omgeving weer in de mode.
Nadat alles weer op zijn plek zat was ik al een stuk opgeluchter.
En stond alles er weer strak bij.
Uiteindelijk doet de handrem het weer soepel en blijft de auto ook op zijn plek.
Brandstoffilter ook nog even vervangen. En lekker weer op weg naar huis gegaan.
Was een lange dag maar zeker de moeite waard.
Niels, bij deze nogmaals hartelijk dank, hij rijdt weer geweldig.
En drempels kan ik nu weer zonder problemen tegemoet zien.
Eerst werden mijn draagarmen vervangen voor verse exemplaren.
Dit was hard nodig na een paar maanden met verschrikkelijk harde Pu-bussen van M-Tech
te hebben gereden. Tip aan allen: Nooit doen!!
Ik ben ondertussen bezig geweest om mijn kat te vervangen voor een ander exemplaar. Dit heeft veel tijd gekost en bleek ook voor niets.
Helaas paste de andere kat niet onder mijn astra. Balen. Er zit net 1 cm verschil tussen.
Onderste is van mij de bovenste heb ik erbij gekocht en is net iets kleiner.
Niels is ondertussen begonnen om mijn handrem weer gangbaar te maken.
Dit was de meest tijdrovende klus van de dag.
De kabel was aardig vastgeroest en tot overmaat van ramp bleek
de ophanging van de kabel ook losgescheurd te zijn van het chassis.
Dit is de scheur vanuit de binnenkant.
Maar eerst moest wel het interieur gestript worden om erbij te kunnen komen. pfoe.
De korte broek is ook in Almelo en omgeving weer in de mode.
Nadat alles weer op zijn plek zat was ik al een stuk opgeluchter.
En stond alles er weer strak bij.
Uiteindelijk doet de handrem het weer soepel en blijft de auto ook op zijn plek.
Brandstoffilter ook nog even vervangen. En lekker weer op weg naar huis gegaan.
Was een lange dag maar zeker de moeite waard.
Niels, bij deze nogmaals hartelijk dank, hij rijdt weer geweldig.
En drempels kan ik nu weer zonder problemen tegemoet zien.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Geslaagd dagje DHZ Twente
Rally auto weer netjes gewassen Niels? Of heb je dat laten doen
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Spoiler lijkt er wel erg op... en de lijnen van de auto...
Iemand hard bewijs?
Edit: Hier is het bewijs
Geen supra inderdaad .... Spoiler bij Niels is lager
Iemand hard bewijs?
Edit: Hier is het bewijs
Geen supra inderdaad .... Spoiler bij Niels is lager
Laatst gewijzigd door JW op 22 mei 2008 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
C20XE '94
Ik denk nog steeds een celica, spoiler lijkt er wel op maar het voorraam loopt aan de voorzijde van een supra rechter als van een celica en in die witte zit een aardige ronding.. Maar denk dat de boys daar het het beste weten
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- GrinX
- Oud-Clublid
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
- Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
- Contacteer:
Volgens mij is het een Toyota Yaris.
[img]http://the-car-club.co.uk/Images/Pictur ... a-Yarises-[JAE-2005]-400.jpg[/img]
[img]http://the-car-club.co.uk/Images/Pictur ... a-Yarises-[JAE-2005]-400.jpg[/img]
Grtz, GrinX