Webasto Dakraam (Hendel mist)

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
StefanRebel
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2012 16:49

Webasto Dakraam (Hendel mist)

Bericht door StefanRebel »

Goeiemiddag heren,

Heb me zelf al voorgesteld als nieuw lid op het forum en zit met een vraag waar jullie waarschijnlijk meer over kunnen vertellen, ik heb een Webasto Dakraam in me ASTRA TAILGATE X1.8XE zitten en ik heb hem gekocht zonder Hendel om het dakraam te openen, ik vraag me dus af is dit los bestelbaar bij een onderdelensite?. Of weten jullie misschien hoe ik hier aan kan komen, heb al contact gehad met webasto maar hun hebben de onderdelen zelf niet meer :cry:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Webasto Dakraam (Hendel mist)

Bericht door The Undertaker »

Maak eens een foto van het draaigedeelte waar die hendel op hoort, dan weten we waar we over praten.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Webasto Dakraam (Hendel mist)

Bericht door Laagvlieger »

Dat is het nadeel.
Als Webasto het niet heeft dan heeft niemand dat meer ben ik bang.
Dan zul je wat slopers afmoeten opzoek naar een auto met Webasto dak (gelukkig zijn het universele daken dus niet alleen in Opel)
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
StefanRebel
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2012 16:49

Re: Webasto Dakraam (Hendel mist)

Bericht door StefanRebel »

Laagvlieger schreef:Dat is het nadeel.
Als Webasto het niet heeft dan heeft niemand dat meer ben ik bang.
Dan zul je wat slopers afmoeten opzoek naar een auto met Webasto dak (gelukkig zijn het universele daken dus niet alleen in Opel)

Dank je heb gewoon een universeel raamhendeltje gekocht, en dat er in geschroeft, hij gaat weer perfect open en dicht
Plaats reactie