AXALP POWER
AXALP POWER
TINGTINGTING, IK HEB INTERNET NA ANDERHALVE MAAND !
Meneer Plugsel dus di avond vertrokken. Heel de nacht doorgereden.
En om 5 uur in de morgen de berg beklommen. Was een beetje
zwaarder als ik had verwacht. Maar resultaat mocht er zijn.
Altijd tof om op zo'n rustige vredige plek te zijn als op een alpenweide
hoog in de bergen...
Ook goedemorgen Axalp @ 2500 meter hoogte.
Alwaar we genoten van het uitzicht, de rust en de mooie vogels.
En plots.....
Hier alvast een stoek of 5 met een 150 euro kitlensje van de Hubo:
M61A1, VVVVRRRRT, KLABAMBAMBAMBAM, liefst niet te veel naar links schieten nu:
GUNRUN ! BREAK !
Deflectors out: M-39s ABLAZE!:
TARGET destroyed. BREAK:
THUNDER ! And all is quiet, peacefull......
Meneer Plugsel dus di avond vertrokken. Heel de nacht doorgereden.
En om 5 uur in de morgen de berg beklommen. Was een beetje
zwaarder als ik had verwacht. Maar resultaat mocht er zijn.
Altijd tof om op zo'n rustige vredige plek te zijn als op een alpenweide
hoog in de bergen...
Ook goedemorgen Axalp @ 2500 meter hoogte.
Alwaar we genoten van het uitzicht, de rust en de mooie vogels.
En plots.....
Hier alvast een stoek of 5 met een 150 euro kitlensje van de Hubo:
M61A1, VVVVRRRRT, KLABAMBAMBAMBAM, liefst niet te veel naar links schieten nu:
GUNRUN ! BREAK !
Deflectors out: M-39s ABLAZE!:
TARGET destroyed. BREAK:
THUNDER ! And all is quiet, peacefull......
Laatst gewijzigd door pluggie op 16 okt 2007 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Re: AXALP POWER
Bumpje voor iemand.
Re: AXALP POWER
kei vet, op 1:12 is gaaf
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: AXALP POWER
werd wel weer eens tijd na 4,5 jaar ja
Re: AXALP POWER
Sja dat is nu verboden idd. Ja ik wil. Best lang gelee!
Re: AXALP POWER
Ik zal eens uit leggen hoe dat zit. Je moet dan om 3 (5) uur smorgens in dal daar zijn. Je bent dus Nederlander, en aso, NIKS MIS mee.
DUTCH lomp = kennis = succes.
Affijn je maakt er 5 uur van. Erna moet je 2 uur, (of 4 uur) de berg beklimmen.
Om 07:00 s morgens wordt het hele gebeuren leeggeveegt:
Alles opgepikt door helicopters dat een bepaalde lijn niet heeft behaald, en JD: Jammer Dan. Gratis helicopter ritje. Maar je gaat nooit dat schieten zien.
Zwitsers beginnen om 03:00 al te klimmen. Als je dus aso naar boven rijdt en door alle roadblocks heenrijdt: en om 05:00 klimt ben je echt klootzak.
Maar ook slim.
De luchtmacht gaat vanaf 7 uur iedereen in dal oppakken.
Ben je ervoor over een bepaalde lijn, mag je door.
Neem 2e paar kleren mee. Die beklimming is veel heftiger dan je denkt. De ASO dat je vrienden doen ook. Geweldige les.
Het is -3 maar je zweet je te barsten om 6 uur smorgens.
Sta in je naakte lummel, verkleed, pak cam, en daar komen om 08:00 de eerste F-18s door het dal vol flares. Ja dat is gaaf. En erna BRRRR!
DUTCH lomp = kennis = succes.
Affijn je maakt er 5 uur van. Erna moet je 2 uur, (of 4 uur) de berg beklimmen.
Om 07:00 s morgens wordt het hele gebeuren leeggeveegt:
Alles opgepikt door helicopters dat een bepaalde lijn niet heeft behaald, en JD: Jammer Dan. Gratis helicopter ritje. Maar je gaat nooit dat schieten zien.
Zwitsers beginnen om 03:00 al te klimmen. Als je dus aso naar boven rijdt en door alle roadblocks heenrijdt: en om 05:00 klimt ben je echt klootzak.
Maar ook slim.
De luchtmacht gaat vanaf 7 uur iedereen in dal oppakken.
Ben je ervoor over een bepaalde lijn, mag je door.
Neem 2e paar kleren mee. Die beklimming is veel heftiger dan je denkt. De ASO dat je vrienden doen ook. Geweldige les.
Het is -3 maar je zweet je te barsten om 6 uur smorgens.
Sta in je naakte lummel, verkleed, pak cam, en daar komen om 08:00 de eerste F-18s door het dal vol flares. Ja dat is gaaf. En erna BRRRR!
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: AXALP POWER
woow wat een vette foto,s krijn.
wat een repo.
danny gsi 666
wat een repo.
danny gsi 666