Pagina 1 van 2

Lfr is frinkandel?

Geplaatst: 25 apr 2007 17:48
door Theo Gsi
Ik had me lfr los gemaakt en nu zag ik dat hij niet helemaal sluit.

even een foto van de lfr. Afbeelding


Is hier iets aan te doen, ik had al een topic aangemaakt maar niemand reageerd :? dat vind ik best vervelend als ik met een probleem zit.

Geplaatst: 25 apr 2007 18:05
door D_V_R_O_S
het is toch een LFR :D

Geplaatst: 25 apr 2007 18:09
door GSi Twente
Slecht te bekijken zo.

Zo te zien heb je hem nog niet schoongemaakt, aldus tip 1.

Geplaatst: 25 apr 2007 18:12
door Theo Gsi
ja wil ook graag weten hoe ik hem schoon kan maken. dat was ik er vergeten bij te zetten. dus tip 1 =?

Geplaatst: 25 apr 2007 18:13
door Diem
Kwastje en remreiniger en cleanen maar

Geplaatst: 25 apr 2007 18:14
door Theo Gsi
zoals je op de foto ziet hem ik hem rood omcirkelt daar staat hij 3 a 4 mm open...

Geplaatst: 25 apr 2007 18:15
door Theo Gsi
is het ook mogelijk om hem ondersteboven in een bakje remreiniger te zetten? tot halvewegen lfr

Geplaatst: 25 apr 2007 18:17
door GSi Twente
Gewoon volspuiten, komt toch alleen maar zwart spul uit.

Geplaatst: 25 apr 2007 18:18
door Theo Gsi
okee ga ik dat doen. Bedankt voor de hulp!

Ik laat even weten als het gelukt is.

Geplaatst: 25 apr 2007 18:46
door Laagvlieger
Als de LFR helemaal sluit dan i ser geen noodloop meer mogelijk he!
Ding HOORT open te blijven staan.
Hij wordt electrisch gesloten.

Geplaatst: 25 apr 2007 21:18
door Diem
Ik heb hem weleens een nachtje in de remreiniger laten liggen

Geplaatst: 25 apr 2007 21:48
door Laagvlieger
carburateurreiniger is het enige goeie spul voor dit doel.
Vraag maar aan Jeff.
:lol:

Geplaatst: 25 apr 2007 22:21
door Sounddragon
Yeah ! ! 8)

Pas nog gedaan, je blok wordt er ook mooi schoon van, remmenreiniger is voor mietjes :twisted:
Niks kwassie, PSSHHHHHTTT.... schoon... even 12 volt erop om hem te laten klapperen en schoon is uw LFR... nog géén 10 minuten werk.... 8)

Geplaatst: 25 apr 2007 22:57
door Theo Gsi
hoe kan ik het beste 12v erop 2 draadjes op de accu?

Geplaatst: 25 apr 2007 22:59
door Sounddragon
gewoon met een stukkie rood zwart, 2 smalle platte schuifampies eraan, die prik je onderin op de stekker pennetjes en je kan klapperen 8)

Geplaatst: 25 apr 2007 23:01
door Theo Gsi
dus even voor de duidelijkheid

inspuiten met cabarateurreiniger
auto op contact?
2 draadjes met schuifjes erop en die verbinden op de stekker waar hij normaal is aangesloten?

Geplaatst: 25 apr 2007 23:23
door Sounddragon
Ding gewoon erafhalen, auto kan gewoon uit blijven, ook niet op contakt... inspuiten met die shit... ik weet trouwens niet of al die spuitbussen carbreiniger dat hebben, maar der komt een straal uit waar je bijna mee kan opstijgen... bussie is ook supersnel leeg... ik denk 15 - 20 seconden, dan issie leeg... niet zomaar even afspuiten dus, maar gericht werken..
Magoed, inspuiten dus tot ie schoon is, die 2 draadjes eraan, eentje aan de + van je accu (pas op voor sluiting).. en dan met het - draadje op de - van de accu om te klepperen; elke keer dat je de min aantikt klappert hij 1 keer :wink:

Waarschuwig: die zooi is AGRESSIEF ! ! ! als je handen geen mishandeling gewend zijn, doe even handschoentjes aan... en omdat er veel druk op de (mijn) bus staat en er dus ook uitkomt.. bescherm ook je ogen even.. of pas iig goed op... doet zéér, en is erg slecht.... :wink:

Geplaatst: 26 apr 2007 00:48
door Roy 2.0 16v
GSi Twente schreef:Gewoon volspuiten, komt toch alleen maar zwart spul uit.
bij mij wit spul



weltrusten :ass: :wink:

Geplaatst: 26 apr 2007 16:51
door Peter_89
Diem schreef:Ik heb hem weleens een nachtje in de remreiniger laten liggen
Toen was de remreiniger zeker verdampt?

Geplaatst: 26 apr 2007 17:27
door Station c20xe
:lol:

Geplaatst: 26 apr 2007 17:28
door Theo Gsi
nou ik heb hem even ingespoten met remreiniger en even in een bakje gezet, nu even paar uurtjes laten staan en dan met persluchtt droog blazen.

Geplaatst: 26 apr 2007 18:19
door Theo Gsi
ik hem hem helemaal spik en span gekregen heb even met draadjes aan de accu gehad maar ik denk dat het weinig opleverd.

Geplaatst: 26 apr 2007 18:27
door Laagvlieger
hoe wou je anders het dichte gedeelte schoonmaken en het scharnierpunt?

Geplaatst: 26 apr 2007 18:33
door Theo Gsi
nou ik hem goed laten weken en toen met klein kwastje erin gepulkt en toen met perslucht alles uit gespoten..

Geplaatst: 27 apr 2007 09:16
door lemans
Die omloop kleppen zijn niet het sterkste punt van een C20Ne, heb er nog 4 in de kast liggen :lol:
Hier op de sloop voor Duitse auto's vragen ze er 5 euro voor.
Heb er eindelijk een gevonden die lekker snel reageerd en fatsoenlijk werkt :)
Mag er wel eentje komen halen 8)