En mijn naam is Iwan16V

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

En mijn naam is Iwan16V

Bericht door iwan16V »

nou het zeg al genoeg ik ben Iwan 25 jr en kom uit omgeving van nijmegen...
en sinds kort(kleine maand) in bezit van een astra gsi 16V van 1992
ik heb die helemaal standaard gekocht om vervolgens me niet te hoeven te vervelen in de winter...
ik heb de standaart uitlaat (die ook echt aan zijn einde was)er ook meteen er onder uit gegooid en zelf een dubbele uitlaat van rvs gemaakt en eronder gehangen met een dikke achterbumper erbij en intrieur heb ik alle matten vervangen voor 5 traans traanplaat en alu sportstuurtje en paarse tellerplaat en de achterruiten voorzien van folie
en nu weet ik dat de vragen gaan komen voor foto's maar die komen in het nieuwe jaar pas :P voor andere vragen hoor ik het wel
gr iwan

edit :lol:
heb even paar foto's gemaakt voorkant komt ook nog maar voor nu even dit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door iwan16V op 01 jan 2007 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Welkom!

Ook nog iets aan het onderhoud verschaft?
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

GSi Twente schreef:Welkom!

Ook nog iets aan het onderhoud verschaft?
onderhoud :? haha
ook heb ik de voorremmen al vervangen en met de uitlaat eronder monteren heb ik ook kunnen zien voelen dat de bodem nog kei hard is mag ook wel met 2 weken nieuwe apk en na me vakantie gaan de skirts er ook af om daar een kijkje te nemen op de dorpels en ben ook alles aan het vervangen onder de kap filters oli enz, dus ja ben er wel mee bezig :wink:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Nou welkom, en wellicht zie ik je nog eens rijden. Ik werk bijna dagelijks in Nijmegen...

Ennuh... foto's worden op prijs gesteld...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Bericht door Peter_89 »

Welkom!
Zwei Liter Kraft ja
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Welkom! :wink:

Wordt gelijk even lid van de club ---> klikkie doen!. Dan kun je 28 januari gelijk mee gaan paintballen en de ledenvergadering bijwonen! :thumbsup:
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

RedBill schreef:Nou welkom, en wellicht zie ik je nog eens rijden. Ik werk bijna dagelijks in Nijmegen...

Ennuh... foto's worden op prijs gesteld...
hey uit ede zie ik... ik kom ook regelmatig in veenedaal bij midlands jij ook?
en foto's die komen volgende week wel erop...




en lid worden van de club zit ik wel over na te denken maar hoe kan ik hier zien wat jullie uitjes/meetings zijn en vooral waar enz?

gr iwan
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

iwan16V schreef:en lid worden van de club zit ik wel over na te denken maar hoe kan ik hier zien wat jullie uitjes/meetings zijn en vooral waar enz?

gr iwan
Dat kun je nog niet zien. Er is een "evenementenkalender" in de maak, maar er zijn nog weinig data van evenementen in 2007 bekend die het bezoeken waard zijn. Zo gaan we 28 januari paintballen in Rotterdam, in februari (waarschijnlijk) gaan we een "meet = weet dag" houden bij DDV Motorsport waarbij iedereen voor een leuke prijs op de vermogensbank kan en indien gewenst voor een schappelijke prijs zijn GSi kan laten chippen. Daarnaast staat ook een (of meerdere) bezoek(en) aan Circuitpark Zandvoort gepland en natuurlijk zal ook in 2007 onze jaarlijkse Nürburgring-trip niet ontbreken!! 8)

Als je kijkt bij Club Meetings & Evenementen en Overige Meetings vind je de meetings en evenementen die we als club bezocht of georganiseerd hebben.

Daarbij komt dat je hier op het forum heel veel kennis bij elkaar hebt & dat je hier vrij snel geholpen wordt als je problemen hebt met je GSi. Elkaar helpen in de praktijk doen we hier ook regelmatig. En dat is die €1,46 per maand (€17,50 per jaar) toch dubbel en dwars waard, want één ritje dealer om diagnose te stellen besparen en je hebt het er al uit! :wink:
Laatst gewijzigd door Melbo op 31 dec 2006 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

Melbo schreef:
iwan16V schreef:en lid worden van de club zit ik wel over na te denken maar hoe kan ik hier zien wat jullie uitjes/meetings zijn en vooral waar enz?

gr iwan
Dat kun je nog niet zien. Er is een "evenementenkalender" in de maak, maar er zijn nog weinig data van evenementen in 2007 bekend die het bezoeken waard zijn.

Als je kijkt bij Club Meetings & Evenementen en Overige Meetings vind je de meetings en evenementen die we als club bezocht of georganiseerd hebben.

Daarbij komt dat je hier op het forum heel veel kennis bij elkaar hebt & dat je hier vrij snel geholpen wordt als je problemen hebt met je GSi. Elkaar helpen in de praktijk doen we hier ook regelmatig. En dat is die €1,46 per maand (€17,50 per jaar) toch dubbel en dwars waard, want één ritje dealer om diagnose te stellen besparen en je hebt het er al uit! :wink:
oke je heb een punt :lol:
en hoe zit dat dan met andere clubs want ik zit bij nog een merkloze autoclub(team rpm) maar dat is meer straatrace gebeure... word dat ook toegestaan dan om bij meerdere clubs te zitten?
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

iwan16V schreef:oke je heb een punt :lol:
en hoe zit dat dan met andere clubs want ik zit bij nog een merkloze autoclub(team rpm) maar dat is meer straatrace gebeure... word dat ook toegestaan dan om bij meerdere clubs te zitten?
Wij kunnen jou als lid natuurlijk nooit verplichten om alleen van onze club lid te zijn dus: ja, het is toegestaan om bij meerdere clubs lid te zijn! :wink:

Heb inmiddels de tekst hierboven nog wat aangepast. Er kwamen nog wat evenementen/meetings naar boven die zo goed als zeker gehouden zullen worden in 2007!
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

Melbo schreef:
iwan16V schreef:oke je heb een punt :lol:
en hoe zit dat dan met andere clubs want ik zit bij nog een merkloze autoclub(team rpm) maar dat is meer straatrace gebeure... word dat ook toegestaan dan om bij meerdere clubs te zitten?
Wij kunnen jou als club natuurlijk nooit verplichten om alleen van onze club lid te zijn dus: ja, het is toegestaan om bij meerdere clubs lid te zijn! :wink:

Heb inmiddels de tekst hierboven nog wat aangepast. Er kwamen nog wat evenementen/meetings naar boven die zo goed als zeker gehouden zullen worden in 2007!

Formulier is verzonden :wink:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

iwan16V schreef:hey uit ede zie ik... ik kom ook regelmatig in veenedaal bij midlands jij ook?
Nope...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

iwan16V schreef:

Formulier is verzonden :wink:
Ontvangen en je hebt mail!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
OllieGsi
forum-gebruiker
Berichten: 134
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:51
Locatie: Simpelveld

Bericht door OllieGsi »

Melbo schreef:
iwan16V schreef:oke je heb een punt :lol:
en hoe zit dat dan met andere clubs want ik zit bij nog een merkloze autoclub(team rpm) maar dat is meer straatrace gebeure... word dat ook toegestaan dan om bij meerdere clubs te zitten?
Wij kunnen jou als club natuurlijk nooit verplichten om alleen van onze club lid te zijn dus: ja, het is toegestaan om bij meerdere clubs lid te zijn! :wink:

Heb inmiddels de tekst hierboven nog wat aangepast. Er kwamen nog wat evenementen/meetings naar boven die zo goed als zeker gehouden zullen worden in 2007!
Hey sorry dat ik hier op reageer, maar bij mij is iets fout gegaan met geld overmaken maar heb er nooit iets over gehoord...

Kan ik wel nog gewoon lidwoorden ed? Blaadje had ik wel gepost... :roll:
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

OllieGsi schreef:Hey sorry dat ik hier op reageer, maar bij mij is iets fout gegaan met geld overmaken maar heb er nooit iets over gehoord...

Kan ik wel nog gewoon lidwoorden ed? Blaadje had ik wel gepost... :roll:
Als je het formulier ondertekend via de post op hebt gestuurd en je zorgt ervoor dat de betaling alsnog overgemaakt wordt, moet dat geen enkel probleem zijn lijkt mij zo! :wink:

Anders moet je even contact opnemen met Martin via martin@astragsi.nl. Hij heeft inzicht in de bijschrijvingen op de clubrekening en kan je dus meer vertellen over het feit of de betaling deze keer wel is aangekomen. :wink:
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

Laagvlieger schreef:
iwan16V schreef:

Formulier is verzonden :wink:
Ontvangen en je hebt mail!
gezien en je heb ook mail terug
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Joo Crazy Iwan 8)

Welkom hier, en toppie dat je meteen lid bent geworden :thumbsup:

iwan16V schreef:oke je heb een punt :lol:
en hoe zit dat dan met andere clubs want ik zit bij nog een merkloze autoclub(team rpm) maar dat is meer straatrace gebeure... word dat ook toegestaan dan om bij meerdere clubs te zitten?
TÚÚRLIJK mag dat :lol:

Enneh.... dat straatracen groei je nog wel overheen, da's een fase, net zoiets als jeugdpuistjes :twisted:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Na het lezen van het projectentopic hou ik mijn hart vast over het toekomstige uiterlijk van deze Astra.

Iwan, ken je www.opelgsiclub.nl al? Denk dat je daar ook veel vrienden zult vinden... :lol: :lol: :lol: :lol:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

RedBill schreef:Na het lezen van het projectentopic hou ik mijn hart vast over het toekomstige uiterlijk van deze Astra.

Iwan, ken je www.opelgsiclub.nl al? Denk dat je daar ook veel vrienden zult vinden... :lol: :lol: :lol: :lol:
he redbill iedeen heeft andere smaak
dat het jou smaak niet is weten we :D

mmar om hem op een ander forum te wijzen omdat hij een andere smaak
heeft als jou vind ik een beetje ver gaan
hij is geloof ik al wel lid geworden van de club :lol:
en jij nog steeds niet :lol:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Was ook voornamelijk als grap bedoeld, omdat hij ookal vroeg of ie hier wel lid mocht worden als ie ook van een andere club lid was...

Maar inderdaad ben ik nog geen lid hier. Reden is bekend toch?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

raymond schreef: hij is geloof ik al wel lid geworden van de club :lol:
en jij nog steeds niet :lol:
Oeh....en die hangt behoorlijk in de kruising :lol:

En dat de smaak hier op het forum over het algemeen niet die van plastic en stickers is, is algemeen bekend, maar iedereen is welkom hier :wink:

Misschien sloopt ie na de eerste meeting met al die fantastische strakke Astra's wel alles eraf en gaat ie alsnog voor een Astra zónder kunstmatig overgewicht 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

RedBill schreef:Maar inderdaad ben ik nog geen lid hier. Reden is bekend toch?
Zie het dan als jaarlijkse sponsoring... :wink:
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Nog van harte welkom
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

Paintballer schreef:Nog van harte welkom
thnx
Gebruikersavatar
iwan16V
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 dec 2006 20:12
Locatie: wijchen

Bericht door iwan16V »

hey mensen naar 2 jaar toch weer is terug op het forum
heb een tijdje andere auto's gereden maar maar ben er toch uit dat de 16 kleppertjes het lekkerste rijden dus weer een opeltje aangeschaft
gaat om astraF gsi 2l 16V
gewoon standaard met hier en daar wat aanpassingen en werk te doen
de deuren zijn gecleant dus de handgrepen eruit
maar nog niet goed aangesloten dus 1 origineel deur erin om erin te kunnen
achterklep is dicht gelast
17 inch velgjes
leer intrieur (maar de 2 voorstoelen gaan eruit komen 2 leren kuipjes in)
sfi vervanger van mtech
en gechipt maar wat ik daarbij moet voorstellen geen idee :oops:

minpunten
motorkap heeft lakschade... dus die ga ik doorlassen
bumpers hebben lakschade... dus suptiele bumperkitje erop
kleine blaasjes bij de tankdop... nieuwe plaat in lassen
en dan in ze geheel operspuiten
en de km teller werkt niet 100 procent en komt een digidash voor in de plaats

en foto's moeten nog gemaakt worden

p.s. wie kan dit topic opschone?
Plaats reactie