Twee aangename veranderingen

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Twee aangename veranderingen

Bericht door Astrid_fahrer »

Flinke poos niks meer laten horen maar eergister eindelijk de plasma tellerplaten van innoparts binnen gekregen!!! 8)
Echt mooi spul alleen met 100 euries wel aan de dure kant :shock:

Ik heb de tellerklok er al uit dus morgen erin zetten dat spul! :D
het enige waar ik nog mee zit is waar ik de12 volt voeding vandaan ga halen :?: ik dacht misschien bij een lamp van de tellerverlichting maar of dit verstandig is??? iemand misschien nog suggesties wellicht??

verder is de grille voor de zwarte angel eyes van FK bijna af! ik heb gewoon een grille in de kleur e266 alleen in plaats van het opel logo of race gaas besloot ik zelf een binnenwerk te maken uit aluminium.... ik weet alleen nog niet of ik m zo laat op zwart laat spuiten en een gsi logo monteer.....

Bij deze de pics! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu is het dus alleen de vraag hoe krijg ik de tellernaalden rood???
Ik heb wel rode leds aangeschaft maar wat voor uitwerking dit zal hebben :?:

Afbeelding
Afbeelding

Maar ja morgen maar eens een stroombron ervoor vinden en dan word t resultaat vast erg strak 8)
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Donders die plasma tellers zijn echt vet, denk dat ik me ook maar een setje aan schaf 8) alleen zou persoonlijk niet dat gsi 16v in je grill maken, lijkt beetje goedkoop :wink:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

mooi man!
12v kun je gewoon uit de tellerklok stekker weghalen. een van de zwarte draden. Die zijn geschakeld via het contact.
Of als je met licht aan wil hebben moet je grijs/groen in de stekker pakken.

Voor die tellernaalden heb ik destijds FEl oranje potje verf gebruikt. Aan de onderkant van de naalden die witte coating wegkrabben, dan dat weggekrabte deel volkalken met verf en je hebt gekleurde naalden!
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 13 jan 2006 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Zou de stroom van je verlichting afpakken... Gaat je tellerverlichting keurig aan als je je verlichting aanzet.

Als die tellerplaten een beetje dik zijn, zullen die rode leds die naalden rood maken en niet door je platen heen schijnen
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Ja ik vond ze zelf met 100 euro wel duur en t overschrijven naar duitsland duurde ook even maar t eindresultaat is echt strak en dr zit een kastje bij met de helderheids verstelling en een kastje waarmee je tussen blauw en groen kan schakelen alleen daar zie je werkelijk niks geen verschil bijna :lol:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Zou alleen die gril nog even strakmaken?

En deze setjes zijn ook gewoon in NL verkrijgbaar hoor! Ooit als eens een setje ingebouwd.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

8) Mooi spul man, die plasma glows, heb je daar nou zo vreselijk lang op moeten wachten joh ??? :shock:

Maar als ik het zo zie, is het wel de moeite waard....ik ben erg benieuwd naar hoe het eruit gaat zien straks....hebbehebbehebbe :P

Die grille had ik persoonlijk wel even strak gemaakt, kijk naar die van Laag bijvoorbeeld, da's krek dezelfde, maar die is wél gedaan, en die tralies zijn wel origineel, schijnt in de states ook helemaal pimp te zijn...kvinnut zelf ook wel mooi moek zeggen.. 8)

Stukkie uit de barbecue gehakt ofzo ???? :lol: :lol: :lol: lijkt het wel een beetje op 8) :lol: is nog makkelijk ook...schoonmaken met ovenreiniger :twisted: :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Op zich vanuit duitsland waren ze wel vlot binnen alleen het geld overmaken per overschrijvingkaart was een heel gekut bij de bank maar heb nu dus maar internetbankieren aangevraagd.....

de grille had wel strak gemogen idd is wel een minpunt en de barbeque die in nog netjes intact :D k heb gewoon aluminium latten van t werk geplunderd :lol:

Maar hoe kan ik dit dan aansluiten op de tellerverlichting denk je? de rode leds gaan dan ook aan voor de wijzers kun je dan de draden gewoon aansluiten op één van de osram fittingen denk je?
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

even met een Multimeter of Spanningszoeken kijken op welke draad er 12V staat zodra je je verlichting aan schakeld..... Die dan gewoon aftappen voor de stekker.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Ik zal morgen idd de spanningsmeter erop zetten en dan kijken welke precies de stroom leveren bij geschakelde verlichting.

K ga nu maar eens american hotrod kijken daar kan ik ook wel ideeen opdoen voor de Astrid :D :twisted:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Laagvlieger schreef:mooi man!
12v kun je gewoon uit de tellerklok stekker weghalen. een van de zwarte draden. Die zijn geschakeld via het contact.
Of als je met licht aan wil hebben moet je grijs/groen in de stekker pakken.

Voor die tellernaalden heb ik destijds FEl oranje potje verf gebruikt. Aan de onderkant van de naalden die witte coating wegkrabben, dan dat weggekrabte deel volkalken met verf en je hebt gekleurde naalden!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Juin
forum-gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 feb 2005 20:16

Bericht door Juin »

Die zijn super die plasma plaatjes! ik had er tijdje terug ook bijna een besteld maar denk dat ik dat alsnog ga doen :lol:

Kun je wel die reclame wegwerken op die teller ?
Gebruikersavatar
mc mate
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2006 23:26
Locatie: Romania,Bucuresti

Bericht door mc mate »

The plasmas you bought are PLO3AWE?because i can't find this code on the ordering list.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
mc mate
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2006 23:26
Locatie: Romania,Bucuresti

Bericht door mc mate »

I know,but when u have to fill the order, this code does not apear.So how can i order this plasma if i can't select it?Probably u can because u understand what evry word on that site but i can't :D
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

he is on my orderlist.
But it is hard to find because of all the characters. But it is in the list. Look good!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
vexz
forum-gebruiker
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 mar 2005 00:10
Locatie: Twente

Bericht door vexz »

Zoow dat ziet dr strak uit!!
Tekst..
Gebruikersavatar
mc mate
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2006 23:26
Locatie: Romania,Bucuresti

Bericht door mc mate »

I'm intrested in buying this kit for my self.How can i do that?Can i oreder it from their site?I don't know if they are shiping in Romania?If not can any one from this site buy them and ship them to Romania?I will pay the transport.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

mc mate, we want to seee picturesssssssss of your car !!!!

:lol: :lol: :lol:

Are there many Astra's in Romania ?
Gebruikersavatar
mc mate
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2006 23:26
Locatie: Romania,Bucuresti

Bericht door mc mate »

:D :D I am buing my GSI at the end of the month.I will open a topic on this site and i will show u the progres step by step,and belive me it will be a lot of progres :D I can post a picture with the car, but is not mine YET

Can u please HELP ME WITH UPLOADING A PICTURE.Do i have to register on the site that apears when u clic on ,,host it''?Or what do i have to do?
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

We had a thread here with nations, can't we make it a sticky ?
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Zo even een kleine update...

Vanmiddag er aardig mee aan de gang geweest maar hij is nu geheel mooi in elkaar 8) de foto's geven een nogal vaag resultaat want in t echt ziet het er gewoon echt superstrak uit zoals de foto's van de site van de leverancier. :D

Ik kon het niet laten even te experimenteren met blauwe en rode ledjes achter de originele hetgeen wel een grappig resultaat gaf moet ik zeggen :lol:

Hierna dus aan de gang gegaan en vervolgens met de rode leds aan en de plasma platen. Zoals je ziet breekt overal het rode licht nog door maar dit is al opgelost daar laat ik zo snel mogelijk de foto's van zien.
Morgen weer terug zetten die handel en genieten van het resultaat! 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op t laast even gekeken hoe t verschil was tussen rood (links) en blauw (rechts) op zich t blauwe staat ook mooi moet ik zeggen alleen nu de rode waas langs de randen volledig weg is laat ik het bij rood :D
De reclame kun je overigens niet weg krijgen nee of je zou er iets overheen moeten plakken hetgeen geen porum is en eventueel aan de achterkant de stroom voorziening iets door moeten snijden maar dit is nogal tricky dus je kan het beter gewoon laten staan of je moet er echt een tyfushekel aan hebben :wink:

By the way for the romanian astra fan.
I ordered these plates on their site (www.innoparts.de) with the number PLO3AWE as you can see on their list.

You'll have to fill in all the things they need for the delivery and when you've filled in everything you just wait for a couple of days and then you'll receive an email of them because you do not live in germany itself.

In this email they say you will have to pay for the plasma set by your bank account. The price stays 99 euro en they will send it when they have received the money. The package will be send with insurance.

They provide you the data of their bank account including the SWIFT and IBAN number which you need to transfer the money to them.

So for as far as i know you should be able to order it and they will send the package to your home when the money is in but it could take a while because it is ofcourse an international money transfer.

Good luck! :)
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
mc mate
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2006 23:26
Locatie: Romania,Bucuresti

Bericht door mc mate »

This is my future car and no there aren't many GSI's in Romania, ther is a verry nice one but it's an Astra Sedan but it is fully modified,know the owner has bought a C20LET for hs car :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
GrinX
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1363
Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
Contacteer:

Bericht door GrinX »

Ze zijn er al aanzienlijk goedkoper dan 100 euri, ik heb ze voor €58,- met een beetje zoekwerk.
Het zijn dezelfde als hierboven staan.
Grtz, GrinX
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

En dan vergeet je gewoon even een linkie hiero te spammen :?:


Staat je weer netjes :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie