Mijn Astra C20XE
Geplaatst: 15 nov 2005 19:27
Zal hier maar even een nieuw topic aanmaken, waar ik het even centraal hou over m'n Astra.
Als volgt gaat er niet alles in 1 keer gebeuren natuurlijk.
M'n studentenportomonnee laat dat helaas niet toe.
Belangrijk, wat z.s.m gaat gebeuren:
- Remmerij voor, schijven en blokken.
- Remmerij achter (ombouw Kadett GSi achteras).
- Beurt incl. achterstallig onderhoud.
Remmerij voor zat ik gewoon weer aan de 256x24 schijven te denken.
Geen grotere remmerij helaas, mits ik grote klauwen voor een nette prijs kan vinden.
Heb v.d. week al wat onderdelen van m'n reserve C20XE gestraald en weggebracht voor poedercoaten.
Distributiekap, kleppendeksel, nokkenastandwielen, pijp v.d. carterontluchting, benzinerail.
Dat is volgende week al klaar.
Als dat terug is gaat de motorruimte dus richting de nette toer.
Plus dat het achterstallige onderhoud wat aandacht krijgt, slangen v.d. carterontluchting, slangklemmen, bedrading inwikkelen en opbinden.
En de beurt niet te vergeten, oliefilter, interieurfilter, bougies, rotor/verdeler, enz, enz.
Goed onderhoud, doet langer leven.
In ieder geval wat er nu al kwa persoonlijke verandering gedaan is.
DTM wisser reeds schuin gezet, rechtop vind ik té sjonnie style.
Nieuwe kentekenverlichting erin gezet.
Calibra leer erin, stoelen en achterbank.
Moet v.d. week nog even skai halen voor de panelen, en dan gaat Niels me d'r mee helpen.
En moet nog een nieuwe pookzak en handremzak bestellen bij de dealer.
Dan via m'n broer z'n werk een setje velours matten, en is de binnenkant ook zover klaar.
En als dan weer eens de beurs is aangevuld, gaan we aan de gang met de bumper en grille.
Voorbumper repareren en mistlampen gaten pasmaken, grill strak maken zonder logo, daarna beide dingen laten spuiten.
Tevens een achterplaat in hoogglans zwart laten spuiten.
Heb al even prijzen opgevraagd voor een nieuwe onderlip, mistlampen, enz.
Die hoor ik morgen.
Keep u posted with pics.
Als volgt gaat er niet alles in 1 keer gebeuren natuurlijk.
M'n studentenportomonnee laat dat helaas niet toe.
Belangrijk, wat z.s.m gaat gebeuren:
- Remmerij voor, schijven en blokken.
- Remmerij achter (ombouw Kadett GSi achteras).
- Beurt incl. achterstallig onderhoud.
Remmerij voor zat ik gewoon weer aan de 256x24 schijven te denken.
Geen grotere remmerij helaas, mits ik grote klauwen voor een nette prijs kan vinden.
Heb v.d. week al wat onderdelen van m'n reserve C20XE gestraald en weggebracht voor poedercoaten.
Distributiekap, kleppendeksel, nokkenastandwielen, pijp v.d. carterontluchting, benzinerail.
Dat is volgende week al klaar.
Als dat terug is gaat de motorruimte dus richting de nette toer.
Plus dat het achterstallige onderhoud wat aandacht krijgt, slangen v.d. carterontluchting, slangklemmen, bedrading inwikkelen en opbinden.
En de beurt niet te vergeten, oliefilter, interieurfilter, bougies, rotor/verdeler, enz, enz.
Goed onderhoud, doet langer leven.
In ieder geval wat er nu al kwa persoonlijke verandering gedaan is.
DTM wisser reeds schuin gezet, rechtop vind ik té sjonnie style.
Nieuwe kentekenverlichting erin gezet.
Calibra leer erin, stoelen en achterbank.
Moet v.d. week nog even skai halen voor de panelen, en dan gaat Niels me d'r mee helpen.
En moet nog een nieuwe pookzak en handremzak bestellen bij de dealer.
Dan via m'n broer z'n werk een setje velours matten, en is de binnenkant ook zover klaar.
En als dan weer eens de beurs is aangevuld, gaan we aan de gang met de bumper en grille.
Voorbumper repareren en mistlampen gaten pasmaken, grill strak maken zonder logo, daarna beide dingen laten spuiten.
Tevens een achterplaat in hoogglans zwart laten spuiten.
Heb al even prijzen opgevraagd voor een nieuwe onderlip, mistlampen, enz.
Die hoor ik morgen.
Keep u posted with pics.