voorstellen -> rickdice

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

Hallo beste leden

Nu ik me eindelijk een keer heb aangemeld is het wel zo netjes om me even voor testellen

Mijn naam js rick 28 jaar woonachtig in vlissingen vader van een zoontje en natuurlijk trotse eigenaar van een astra gsi :GSi: de auto is bij de meeste denk ik wel bekend is de two tone blauw 1.8 16v autostaat op dit moment in de garage box en is al sinds begin mei dat ik hem heb een project ook dit zal ik posten in de juiste topic is al veel aan gedaan en de auto zal dan ook weer een mooie verschijning worden ........24 juni spuiter en ook hier zullen er foto,s van zijn ...

Ik heb genoeg foto,s maar ik werk met een tablet en is dus zeer rot om foto,s teplaatsen ik kom er niet uit mss dat er iemand us die mij kan helpen :thumbsup:

Gr rick
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: voor stellen

Bericht door RedBill »

Hoi Rick,
van harte welkom hier! Leuk dat je je hebt aangemeld. Hoop dat we je hier kunnen helpen, en ik wens je veel leesplezier toe!

Om foto's te plaatsen staat hier een instructie.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Hallo

Bedankt ......ik werk met een teblet en dat is egt verschrikkelijk haha ik kan niks plakken enze maar je kan alleen de foto,s innje bericht plaatsen door zo,n foto link ik ben heeeeel handig maar niet met computersss haha

Alvast bedankt

Ps ik ga wel even naar me buurman vanavond kijken of hij me kan helpen met zijn computer foto.s bekijken is altijd leuker dan er over lullen :mrgreen:

Gr
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: voor stellen

Bericht door Vincent_R »

Welkom hier! :)
Mark_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: 03 apr 2013 00:41
Auto('s): Astra 1.6 GL
Locatie: Gennep

Re: voor stellen

Bericht door Mark_GSI »

Welkom op het forum! :)

jij bedoeld de blauwe two tone die al door ontzettend veel mensen op marktplaats cq is gezet? :P
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Hey ja dat klopt idd.......maar goed nieuws auto wordt op dit moment goed opgeknapt nieuwe voor bumper rieger koplampen ,smoke,s achterlichten nieuwe banden gehaald bodem is al behandeld en gecheckt 24 juni naar de spuiter wordt de hele voorkant opnieuw gespoten nieuwe deurpanelen enze enze auto staat ook gestald nu op het moment rijdt wel gewoon maar wil hem eerst weer gepsoten hebben en dat hij er netjes uit ziet ....ik snap niet dat mensen een gsi zo kunnen verkrachten wel rijden maar netjes houden hoooooo maar :swear: ik heb de auto 11 mei opgehaald en een dag later zijn we gelijk begonnen foto,s enze van de wwerk zaam heden zijn er natuurlijk en die worden zeker gepost maar met een tablet lukt dat niet hellaas en ben niet zo handig met computers

Wat ik al hellemaal niet snap is dat alle check lampjes waren verwjjdert op de olie lampje na :confused: ik denk nou ja mss storing oo de abs enze alles werkt gewoon enze ik snap niet wat ze gedaan hebben hoor sommige mensen pffffff :verdict:

Alvast bedankt voorde reacties :thumbsup:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: voor stellen

Bericht door astra-gsi-666 »

welkom op astra gsi forum,heb je ook foto,s van je gsi.
danny gsi 666
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Heyyyy

Ja ik heb genoeg foto,s maar kan ze njet plaatsen ivm een tablet dus moet even kijken of iemand dit voor me kan doen komt goed :thumbsup:

Mvg
Mark_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: 03 apr 2013 00:41
Auto('s): Astra 1.6 GL
Locatie: Gennep

Re: voor stellen

Bericht door Mark_GSI »

lol alle lampjes verwijderd... beetje raar want dan moet hij ook niet starten! dan is je accu plat,,, dat ''ledje'' in jou dashbord (acculampje) is een soort weerstand ;) issie kapot laad ie niet bij
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: voor stellen

Bericht door AlexAstra »

Welkom op het forum!
en wat gaaf dat je de Astra aan het opknappen bent! Werd eens tijd dat de auto naar een echte liefhebber ging,op marktplaats werd de auto steeds slechter na al die eigenaren...
Ben dan ook erg benieuwd naar wat je ervan gaat maken.
Blijft de auto in 2 kleuren blauw en verder nog veranderingen als velgen,audio enz?

Heb zelf ook een schade bak gekocht en is/word hersteld bij de spuit/custom shop tot een ware showauto,(zie mn projecten topic) en wil er meetings mee af in de toekomst...zelf ook planne om wat meetings te pakken?

Succes!!
Groete,

Alex.
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: voor stellen

Bericht door The Undertaker »

Welkom
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: voor stellen

Bericht door Mikeopel »

rickdice schreef:Hallo

Bedankt ......ik werk met een teblet en dat is egt verschrikkelijk haha ik kan niks plakken enze maar je kan alleen de foto,s innje bericht plaatsen door zo,n foto link ik ben heeeeel handig maar niet met computersss haha

Alvast bedankt

Ps ik ga wel even naar me buurman vanavond kijken of hij me kan helpen met zijn computer foto.s bekijken is altijd leuker dan er over lullen :mrgreen:

Gr
ten eerste welkom op het forum. leuk dat iemand nu een keer weer dat ding gaat op knappen 100 punten.
2 je kan wel plakken met een tablet (apple zekker?) Langer je vinger er op houden :wink:
zelfde als de foone.
sterkte er mee!!
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Heyyy

Ja idd de auto had was aardig uitgeleeft maar we zijn weer 2 dagen verder wat is er gedaan

Motorblok alle pakkingen en vacuumslagen vervangen en vloeistoffen vervangen dus blokje loopt als een zonnetje nu ..omgebouwde digi dash ingebouwt van een kadett zonnekleppen van een omega b2 in gebouwt nieuwe spatlappen voor mistlamoen gescoort voor in de rieger bumper alle lelijke interieur delen vervangen kappen enze lamojes na gelooen van het interieur nieuwe voor banden de auto wordt van top tot teen nagelopen en alles wat niet goed is vervangen volgende stap is 24 juni naar de spuiter dan wordt e hele neus gespoten en in augustus de achterklep en velgen opnieuw parelmoer wit de auto blijft in de 2 kleuren blauw omdat ik deze kleur gewoon onwijs netjes vindt vooral metbde witte 9j bronk b1

Ik ga zosnel mogenlijk een foto project topic starten om jullie tekaten zien wat er allemaal aangedaan sis want foto,s is natuurlijk altijd leuker :thumbsup:

Morgen voor een nieuwe apk ik ben er gerust op ivm dat ik alles heb nagelopen en er maar 3000 km mee is gereden sinds de laatste apk 18 juli 2012

Bedankt voor de reacties allemaal :worship:

Gr rick
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Laagvlieger


Ik heb een vraagje ik heb de digidash in gebouwt alles werkt en is gesoldeerd alleen de snelheid werkt niet de puksgever was ook niet veel meer en lag in de regen de draden waren ervan afgetrokken dus ik heb vrouwtjes op de draden geplaats en op de juiste pinnen van de puls geplaats maar ik krij geen signaal massa en plus zijn er dit heb ik gemeten alles zit goed aan gelsoten ik heb een pulsgever met de 2 letters AK er op staan kan het zijn dat deze niet correct is of dat de puls kapot is

Ik hoor het graag van je

Gr

Ps ales je tegen de stekker aan kijkt dus nuet waar de draden er in gaan maar tegen de zikveren pinnetjes zit blauw rood recht zwart boven bruin links dit schijnt zo tezitten klopt dit
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: voor stellen

Bericht door TurboTim »

rickdice schreef:
Ps ales je tegen de stekker aan kijkt dus nuet waar de draden er in gaan maar tegen de zikveren pinnetjes zit blauw rood recht zwart boven bruin links dit schijnt zo tezitten klopt dit
Dit klopt, Ik denk dat je stekker gaar is. Heb hetzelfde probleem gehad en via ebay duitsland een andere stekker geregeld.
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Foxs schreef:
rickdice schreef:
Ps ales je tegen de stekker aan kijkt dus nuet waar de draden er in gaan maar tegen de zikveren pinnetjes zit blauw rood recht zwart boven bruin links dit schijnt zo tezitten klopt dit
Dit klopt, Ik denk dat je stekker gaar is. Heb hetzelfde probleem gehad en via ebay duitsland een andere stekker geregeld.

Hey foxs

Bedankt voor de reactie alleen nig even me abs draad aan sluiten dit is het enige klote waar ik niet uit kom hmmmmm welke kleuren dit is

Mvg
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: voor stellen

Bericht door TurboTim »

Dat is de geel bruine draad die je nodig heb, ik woon in Oost-Souburg en help je wel keer als je er niet uitkomt :thumbsup:

gr

Tim
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Foxs schreef:Dat is de geel bruine draad die je nodig heb, ik woon in Oost-Souburg en help je wel keer als je er niet uitkomt :thumbsup:

gr

Tim

Okee ja ik was even gaan meten en googlen en hij doet het hoor alleen als ik me knipper aan sluit dan gaat hetrelaiir herrie maken tenzij ik me knipper gebruik :confused: hahaa dus die heb ik even los gelaten als je me daar mee kan helpen graag

Is je avatar jou :GSi: zoja zeeeeeeeer netjes :thumbsup:

Alvast bedankt
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Mss dat je me zowiezo een keer kan helpen met foto,s plaatsen ik heb er genoeg en wil graag een project topic starten met veeeel foto,s

Gr rick
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: voor stellen

Bericht door Ray »

Wat voor tablet heb je? Een iPad, of iets met Android erop? Om te beginnen moet je al je foto's op een server hebben staan. Ik gebruik altijd photobucket.com, maar er zijn er uiteraard meerdere. Voor Android weet ik toevallig dat er een photobucket-app is, dan kan je je foto's rechtstreeks van je Android tablet of telefoon uploaded en via die app ook meteen de juiste links kopiëren voor de foto's op het forum te plaatsen. Uiteraard kan dit ook gewoon via de Internet browser maar dat werkt naar mijn mening niet zo fijn op een telefoon of tablet.
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Oh ok .....ik heb een samsung tab 2


Alle lampjes doen het nu op de digidash was even meten en zoeken maar het is gelukt :verdict:

Vandaag trouwens even op de sloop een bonrath enkele ruiten wissen gescoort ........GRATIS haha :thumbsup: rieger voorbumper pas gemaakt en de grill ook ..... :shock: omg .......3.5 cm van de grond super laag en nergens problemen met drempels :mrgreen:

Wordt egt tijd voor een andere topic
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

Hallo

Ik ben gister even langs de spuiter geweest om het 1 en ander kort tesluiten nu zit ik met 1 klein probleempje de kleur van me auto de licht blauw is niet orgineel en de kleir code heb ik niet helaas de ouwe eigenaar ook niet wat nu metalic lak kunnen ze niet scannen heb ik gehoort of is zit onzin

Wat moet ik nu doen

1 de lichte kleur toch proberen tescannen
2 de lichte kleur door een andere lichte kleur over spuiten
3 over spuiten in de kleur e270 orgineel

Maar dan ga ik wel van 800 euro naar 2500euro :shock: binnen en buitekant alles opnieuw terwijl de auto er zeker nog goed uit ziet maar de nevel loop ver door dus ik hoop toch stiekem op de kleur code :roll: maarja volgende week is het zo ver

Alvast bedankt voor eventuele tips :thumbsup:

Gr rick
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: voor stellen

Bericht door just_nll »

wat moet er gespoten worden dan ?
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

just_nll schreef:wat moet er gespoten worden dan ?
Onder de lijn begint van de knipperlicht naar achter toe boven het achterlicht en dan rondom omder deze lijn is de auto licht blauw soort baby blauw maar deze kleur code is niet aanwezig vandaar de vraag wat kan ik het beste doen :confused:

Want gokken op de juiste kleur is egt gekke werk :verdict:

Maar hij zit gewoon nog onwijs goed in zij,n lak op kleine dinge na die worden gespoten maarja .......... :swear: KLEURCODE
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: voor stellen

Bericht door just_nll »

Want gokken op de juiste kleur is egt gekke werk :verdict:
hoezo? gewoon de kleur in scannen en meerdere staaltjes spuiten met verschillende handelingen(heeel simpel gezegt) zo kom je echt wel een heel eind meestal
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Plaats reactie