beziene filter wisselen

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

beziene filter wisselen

Bericht door mikejuhhh »

Aangezien ik hem een tijd geleden een keer leeg gereden had waarna die slecht stationair ging lopen maar even een nieuwe filter gehaald bij de garage ,alleen nu zat ik te denken om gewoon de tank een x leeg te laten lopen zodat alle meuk die in de tank zit ook echt er uit is.
Zou dit nut hebben eigenlijk of niet?
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: beziene filter wisselen

Bericht door RedBill »

Dat kan op zich nut hebben als je ziet dat het filter van de pomp in je tank erg vervuild is. Ik weet niet precies hoe de ervaring is met vervuiling van de tank zelf. Of dat een veelvoorkomende oorzaak van problemen is. Ik heb het nog niet vaak voorbij zien komen als oorzaak van slecht stationair lopen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: beziene filter wisselen

Bericht door mikejuhhh »

Ja dat zeiden ze bij de garage dus dat ga ik maar proberen ,wat kan het anders zijn want het is pas vanaf dat ik hem zo leeg gereden heb.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: beziene filter wisselen

Bericht door RedBill »

Je kunt even je brandstofpomp uit je tank halen en kijken of daarvan het filter vuil is.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie