Contactslot + AV

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Janneau
forum-gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2012 17:44
Auto('s): Astra F c20ne gsi '93
Locatie: Sittard

Contactslot + AV

Bericht door Janneau »

Ik zat zo eens te denken, aangezien ik een nieuw contactslot en de hele reutemeteut moet vervangen ivm sleutels kwijt en uitmekaarvallende moedersleuter met AV knopjes (die het ook al niet meer doen..)
Is het niet op een hele creatieve manier mogelijk om een nieuw contactslot te bestellen en in te bouwen van nieuwere types opel? Of leent zich het elektrisch gedeelte of installatiemethode zich daar totaal niet voor? (ik ga eigenlijk al blindelings uit van het laatste) misschien iemand toch al ervaring mee opgedaan..
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Contactslot + AV

Bericht door Laagvlieger »

Wat bedoel je met nieuwere Opels?

Slotcilinders en constructie is niet anders hoor van de nieuwere Opels t/m Astra-G.
Dus wat wil je ermee bereiken?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Janneau
forum-gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2012 17:44
Auto('s): Astra F c20ne gsi '93
Locatie: Sittard

Re: Contactslot + AV

Bericht door Janneau »

Omdat mijn sleutels incompleet en/of onherstelbaar kapot zijn, zou deze willen vervangen in de loop der tijd tussen alle 'kleine' projectjes door :)
Ben eens aan het kijken waar ik compleet nieuwe sleutelset vandaan ga toveren of ik deze gewoon kan bestellen bij Opel?
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Contactslot + AV

Bericht door Laagvlieger »

Zijn gewoon bij Opel te krijgen ook incusief slotcilinders.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie