project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

Hij heeft wel gelijk.
Zij hebben hoe dan ook een foutgemaakt. Dus moeten ze het verhelpen, klaar! Bij mij kwamen ze er ook niet zo makkelijk vanaf.
Ze proberen altijd overal onderuit te komen.
Zoals al vaker gezegd een klep breekt niet zomaar af, is een feit.
Zij hebben slecht geanalyseerd, of gewoon slecht de zaak gereviseerd, terug in elkaar gebouwd. Kortom geen poot om op te staan.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

er is ook nog een regeling in de wet, dat als je een product of dienst koopt dat er dan in alle redelijkheid "garantie" gegeven moet worden.

Als je een Philips TV koopt dan zit er een jaar garantie op.. mocht hij dan na 1,5 jaa totaal DOOD gaan... dan kun je het aanvechten en Philips jou een nieuwe TV laten geven.

Je kunt er immers vanuit gaan dat als je een TV van een paar duizend euro koop0t deze toch wel een jaar of 6 mee gaat.


Gaat toch ook wel op voor een vers revisie blok.....
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

morgen staat het blok er daarna kan ik zeggen wat er aan gedaan wordt..

jullie horen nog van mij

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Metal M GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 139
Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Metal M GSI »

Vind het heel kinderachtig dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen echt belachelijk!

Kzou een voorhamer meenemen en even paar koppen reviseren. :evil:
Niet alles wat blaft is een hond!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Da's ook een optie, maar beter = eerst even de wat beschaafdere te proberen.... 8)

Je ken ook overgaan tot een 'reklame' campagne voor de toko, maar ook dat is een laatste optie..Zulke shit doe je pas als ze écht niet willen meewerken en je dus geld moet gaan uitgeven bij een ander.... en als de rechtszaak niet werkt...doe je daarvóór iets doms, kan je het zowieso wel shaken.....

Hebben pas óók zoiets gehad met een ander forumlid he, betrof wat spuitwerk waar wat aan mankeerde volgens de eigenaar van de auto, maar toen mankeerde er ook e.e.a. aan het verhaal van de eigenaar :? dus daar waag ik me niet aan :wink:

Zou gewoon eerst even beetje druk uitoefenen daar, maar voorlopig hebben we nog nix gehoord...Blokkie zou vandaag daar geplant worden, dus we w8en lekker even af hoe het verhaal gaat lopen..... :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

vandaag geweest
blok staat er en hij begon meteen zo van ja ik zie het al er is niets mis met de krukas poelie ..
en dat de kleppen recht zijn afgebroken en niet krom dus dat het met hoge toeren zou zijn gebeurt..

maar hij vond dat het onderblok er niet zo slecht uit zag en dat het waarschijnlijk wel te reparen was.

ook de kop kon nog wel gerepareerd worden dus ik heb afgesproken dat ze gaan kijken wat er nog aan te doen is (aangezien de techneut er niet was)en dat ze me dan mailen en of bellen..

ik had niet zo'n zin om discussie te gaan omdat er allemaal mensen bij waren en omdat ik niet weet wat ze voor me gaan doen..

dus eerst dat even afwachten

ik houdt jullie op de hoogte

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ben erg benieuwd..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

nou heb net bericht gehad van speedequipment om het blok weer rijdend te krijgen moet ik een slordige 3000 euro uitgeven ex de btw

en ze zijn niet van plan om het te repareren als garantie..

dus mijn astra blijft voorlopig even werkloos staan ga volgende week mijn blok ophalen bij hun..

ik ben er een beetje klaar mee

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Risrie
forum-gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: 23 nov 2003 18:50
Locatie: Op die wereld, ergens!

Bericht door Risrie »

:? :? :? :? Weten we ook meteen waar we NIET heen moeten....waardeloos man.

Ga je nu naar Freddy Cane?? Of via DDV (meen ook bij FCC??)

Mzzl.
Fast cars,fly low.
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

ranzig veel,

wat een hufters zeg. Als je er niet verder op in gaat.
Breng je blok dan naar Frank Janssen, die heeft het blok van Sin ook gedaan.

Heb zelf eens een prijsopgaaf gehad voor een C20let, ca 3500 euro, maar dan is alles gereviseerd, ook de turbo. Nieuwe zuigers, oliepomp, kop, lagers pakkingen alles.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

voor 3800 euro kan ik bij de opel een nieuwe c20let bestellen dus ik weet niet wat wijsheid is....

voorlopig eerst maar een goed nadenken want het is een behoorlijk bedrag en er zijn wel meer dingen dan alleen een turbo..

maar goed

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
dANNY(OPELFORUM)

Bericht door dANNY(OPELFORUM) »

de fik er in zeg ik

stel homo's ze kleden je vierkant uitman
zoals ik op me eigen forum al zei maar dan in nettere bewoording hier

rechtzaak en laten bloeien die gasten

en een mailbom erheen (zonder mail mag ook )
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

sandro schreef:voor 3800 euro kan ik bij de opel een nieuwe c20let bestellen dus ik weet niet wat wijsheid is....
euh compleet blok, bedoel je dan, onderblok, en kop. Dus zonder verder aanbouwdelen zoals dynamo, startmotor, bak, kabelboom, inlaat uitlaat.

Neem anders gewoon even contact op met Frank
http://users.skynet.be/f.janssen
Hij kan je heel goed informeren over wat wijsheid is.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
djfloske
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 mar 2003 18:43
Locatie: Mariahout
Contacteer:

Bericht door djfloske »

Risrie schreef:Ga je nu naar Freddy Cane??
nou daar heb ik ook mindere ervaringen mee :?

maar zo zal t overal wel iets zijn

maar wel klote voor je sandro, hou ons op de hoogte :(
Ecotec Powerrrrrrr
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

ik had frank al gemaild alleen ondeblok revisie ongeveer 2750 euro
dan nog een ander cilinderkop..
verder doet hij wel alles vervangen ook olie pomp enz en de inspuiters reinigen..

alleen wil hij het wel doen maar dan wil hij ook het blok inbouwen zadat hij het blok en de auto alleen afleverd als alles goed is..

dat is natuurlijk wel goed maar ik heb niet even een slordige 4000 euro op de plank liggen om het nu te doen ...

het is allemaal wel een beetje triest

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Heb je geen rechtbijstandsverzekering... anders zou je je verhaal eens bij hun neer kunnen leggen.. kunnen zij wel inschatten in wat voor positie je staat.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Danny(Opelforum)

Bericht door Danny(Opelforum) »

beetje ???? zwaar triest je bent zo waar genaaid voor 3 ruggen

voor dat geld kan je beter een complete calibra turbo kopen en de rest in onderdelen dan ben je goedkoper uit

en er zijn nog calibra's te koop waar nog wel een goed blok in zit hoor

kwet er nog 1 met 123000km erop met coscast als je het goed doet hewb je het blok voor 1800 tot 2000 euro met de verkoop van de rest van de onderdelen

dan kan je de aanbouw delen van je eigen bl;ok nog kwijt nou geloof me dan heb je een goedkoop goed blok
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

kvind het raar, is toch duidelijk hun fout.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

[EDIT]
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 08 okt 2004 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Danny(opelforum)

Bericht door Danny(opelforum) »

jef spreekt mijn taal whahahahaha

idd laten hangen die homo's

makkelijk geld verdienen zo eerst blok reviseren fout maken en nog een keer er aan verdienen :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
bobosocka
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 305
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:42
Locatie: Den Haag

Bericht door bobosocka »

Tering wat een K#nker bedrijf is dat zeg. ALlemaal leuk en aardig als je geld neer legt maar als er problemen zij... ho maar.

Als k jou was zou ik een oud wrak kopen en dwars door die kutzaak van hun rijden als ze gvd dat blok niet snel maklen.
K weet precies hoe het is en k wilde toen ook echt iemand vermoorden Ghe he he. Allleen is het bedrag bij jou wel een poepie hoger en wat je daar al hebt uitgegeven voor revisie.

Misschien een idee om iedereen van hier hun even een pissig mailtje te sturen ofzo. En even flink anti reclame maken.

Dat je nog zo rustig blijft.

Echt bloedhonden gewoon.
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

wat een agressie allemaal :D

als Sandro, en of zn vrienden niet aan dat blok zijn geweest, behalve het inbouwen. Dan ligt de schuld gewoon bij Speed Equipment. Ondanks dat er mss geen duidelijk garantie afspraken zijn gemaakt, zijn ze toch verplicht deugdelijk werk af te leveren, maar al die kwalen is gewoon prul.
Moeten ze toegeven en Sandro tegemoet komen. Doen ze dat niet, kun je ze altijd nog openbaar afmaken op allerlei sites.

Maar moet wel goed onderbouwd zijn, met duidelijke argumenten.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ik weet niet of Verbaas preperations niet wat is ? Die bouwd ook groep a en kitcar motoren voor rally auto's, kan wel keer voor je informeren
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Charles 16V
forum-gebruiker
Berichten: 428
Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49

Bericht door Charles 16V »

sandro schreef:voor 3800 euro kan ik bij de opel een nieuwe c20let bestellen dus ik weet niet wat wijsheid is....

voorlopig eerst maar een goed nadenken want het is een behoorlijk bedrag en er zijn wel meer dingen dan alleen een turbo..

maar goed

sandro
is dat een compleet blok of...???
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

short block denk ik.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie