Geschiedenis Astra GSI

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Het leek me wel leuk dit bericht te plaatsen, zodat iedereen weer wat lees ervaring op doet.
Onderstaand de geschiedenis van onze Astra.



Hij werd gekocht als dit ;

Afbeelding

Een standaard GSI zonder toeters en bellen.

Net voordat ik in de picture kwam werd hij in de binnenstad vernield door een stoeptegel.
Hij was al wat opgeleukt met o.a. M3 spiegels, Lexus achterlichten, een spoiler en een raamband.
Allen niet vernield tijdens de vernieling.
Het ging puur om het vernielen van de buitekant als de ramen, moterkap en dak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met de tijd dat ik Henjo leerde kennen stond de auto al in de garage om opgelapt te worden.
Door een topic op een desbetreffend Opel forum kwam hij aan een nieuwe achterklep, motorkap en rechterzij portier.
Wie de schade verricht had is niet duidelijk geworden, waardoor de schade uit eigen zak betaald moest worden.

A fijn, na het demonteren van de oude onderdelen en het monteren van de nieuwe kwam hij eruit te zien als een zwarte Astra met 7 verschillende kleuren zwart.

Afbeelding

Afbeelding

Hier was het portier nog niet vervangen.
Na wat spuitbus werk kreeg de afstekende rode rieger grill een zwart kleurtje en kwam het 1e shootje.

Op de weg naar een verjaardag kwamen wij een verdwaalde brommer tegen.
Deze kwam op onze weghelft, werd "verblindt door de zon" en kon niet meer uitwijken. Wij hadden geen zin in bloedspetters dus hij wijkte wel uit naar de andere rijbaan. De bestuurder schoof van zijn brommer die vervolgens ons rechterportier ramde. Het resultaat, een verrotte dorpel waarmee we de keuring niet door zouden komen.

Afbeelding

Nog geen maand later moest die keuring plaatsvinden.
Er hing een donder wolkje boven het dak van de Astra en Henjo had geen behoefte deze auto nog op te knappen.
Hij had er aardig wat mee af gereden, maar wist ook wat voor pech het ding in huis had gehaald.
Hij zou 'm weg doen of opknappen.
Het heeft enige tijd geduurd voordat hij de beslissing maakte hem toch op te knappen.
We hebben een geruime tijd zonder APK gereden waarop we op een dag de melding kregen de auto op schorsing te zetten.
Dat was voor Henjo het punt om te besluiten dat hij werd opgeknapt.
Hij had het ding wat leuk aangekleed met een infinity II kit met een leuke grijze onderlip.
Er gingen leuke 17 inch velgen onder en er gingen wat onderdelen naar een vriend om custom made te laten maken. De achterbumper en plaat.

Zo vertrok hij naar de spuiter, met ondertussen de nieuwe achterbumper en plaat meevervoerd achterin.

Afbeelding

Afbeelding

Daar heeft hij 2 maanden gestaan, voor de reparatie van de dorpel, er gingen 2 nieuwe achterschermen in en voor de spuitbeurt.
Hij kwam vervolgens zo terug van de spuiter.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna werd het tijd voor het interieur.
We kochten op de sloop een achterbank met hoofdsteunen en die werden samen met de voorstoelen bekleed.
Voor de rest is heel de binnekant meegenomen. We hebben zelf de deurpanelen e.d. bekleed met leer en knopen.
Voor de rest wat details toegevoegd zoals op t dashboard een strookje leer met knopen.
Er kwam een leuk stuur in, wat metalen onderdelen en een Pioneer DVD / Navigatie systeem met de dergelijke woofers en versterkers. De neon kwam terug en als laatste aanwinst heeft een vriend van ons het middenconsole samen met de tellerplaten omgezet in Led, blauw. Er is eigelijk niks, buiten de vloer, dat nog orgineel GSI is.

Afbeelding

Afbeelding

Na een paar maanden werden we de zwarte kleur beu.
Mensen zeiden dat de Astra er onwijs goed bijstond maar geen publiekstrekker was omdat deze niet opviel.
Aangezien Henjo de auto heeft opgeknapt om ook eens op een show te mogen staan hebben we na lang beraad de auto laten spuiten.
Henjo wilde de auto in een andere kleur, maar vond het beter om het na de verhuizing te doen, ik kreeg hem overtuigd dat het er dan niet meer van zou komen en zodoende is besloten deze toch voor de verhuizing te spuiten.
Hij vertrok naar de spuiter en 2 weken daarna kregen we hem weer terug met een frisse nieuwe blik.
Helaas waren onze wensen niet opgevolgd waardoor we weer terug konden om deze aan te laten passen.

Uiteindelijk is dit het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna besloten we toch nog voor nieuwe velgen te gaan kijken omdat het de auto af zou maken.
Dit werden de black spiders met erg dunne bandjes.


En als allerlaatste totaal plaatje ;

Afbeelding

Totaal :

Kosten waren hoog
Inzet was vermoeiend
Tegenslag sloeg alles
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door pascal1109 »

Mooi verhaal!

Nou kan je hem toch niet wegdoen? Na al die tijd/energie/geld wat erin is gegaan?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Deze auto kan nog 1 seizoen meedraaien omdat we afgelopen seizoen niet alle meetings af geweest zijn vanwege defecten.
We kunnen echter het dashboard nog aanpassen, wat dan ook gebeurd als hij blijft.

Tuurlijk is het niet makkelijk om hem te verkopen, maar nu dat we samen wonen en ik de grote boodschappen in huis moet halen werkt het erg vervelend om alles op de achterbank te gooien omdat je geen ruimte in je kofferbak heb.
Er is echter ook nog geen geld voor een 2e auto. Plus dat deze te duur is om te onderhouden.
Om er enkel mee naar meetings te gaan blijft niet leuk. En de reparaties die je er aan hebt kosten een godsvermogen.

Gister weer met pech gestaan, ik ben er klaar mee.
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door pascal1109 »

Wie gooit z'n koffer dan ook vol audio :P
ben ik ook vanaf gestapt ;)

Hopelijk heb je de auto binnenkort toch in orde en houd je hem lekker. Je ziet hier zat mensen die later toch (een beetje) spijt hebben...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

AstraF16 schreef: Afbeelding

Afbeelding
Dit herinner ik me nog wel van de OGC. Ik had niet verwacht dat die wagen ooit nog weer gefixt zou worden. Ik wilde laatst de foto's nog in het Schade GSi's topic posten. Haha, zie ik ze nu ineens hier. Hulde voor het redden van dat ding!!!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Die schade is 3 jaar geleden.
Waar staat dat topic trouwens, of staat het er niet tussen.

Wist je trouwens niet dat het dit ding was?
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door oenatje »

ik kan het me ook herrinneren dat het op ogc stond.

die lexus lichten zijn echt fout :oops:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

AstraF16 schreef:Die schade is 3 jaar geleden.
Waar staat dat topic trouwens, of staat het er niet tussen.

Wist je trouwens niet dat het dit ding was?
Heb deze foto's er uiteindelijk niet tussen gezet omdat ik vond dat daar vooral schades door ongelukken moesten staan, niet door vandalisme.

Ik wist zeker niet dat dit dezelfde wagen was als waar jij nu in rijdt!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

oenatje schreef:ik kan het me ook herrinneren dat het op ogc stond.

die lexus lichten zijn echt fout :oops:
I know, daarom hebben we ze ook niet meer.
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Wij kwamen laatst de oude eigenaar tegen, die herkende hem alleen nog van het kenteken.
Hij zag een GSI, dacht aan zijn wagen keek naar het kenteken en die vertelde hem dat het die GSI was.
Hij begon te knipperen en te seinen dus zijn we aan de kant gaan staan.
Hij heeft uitbundig foto's staan maken en kon niet geloven dat dit zijn auto was geweest.
Hij had volgens mij achteraf toch wel wat spijt van zn verkoop.

Leuk om dat te zien, iedereen verklaarde ons ook voor gek dat we dit ding nog opgeknapt hebben.
Het chasis behoort tot het kenteken de rest is allemaal van andere auto's.
Motorkap is van een 95 GSI, kofferklep, rechter portier..
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

AstraF16 schreef:Het chasis behoort tot het kenteken de rest is allemaal van andere auto's.
Motorkap is van een 95 GSI, kofferklep, rechter portier..
Ja, dat ken ik. Bij mij komen:
- het hele front en de rechterportier uit een GSi uit '95.
- de voorstoelen en de achterbank met hoofdsteunen uit de oude GSi van GSi Twente.
- De pookknop uit een station MY '95
- Het leren driespaaksstuur uit een Astra GT
- Knipperlichten, koplampen, voorbumper, linkervoorscherm, beide achterschermen en Grille nieuw in 2005
- Spiegels van een andere GSi
- Rechtervoorscherm en motorkap waarschijnlijk nieuw in 1999
- Deurpanelen uit een Astra met elektrische ramen.

Ook niet zoveel meer origineel dus.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Dat is inderdaad nog minder orgineel.
Dus eigelijk is je auto helemaal niet orgineel, maar ziet hij er wel uit als orgineel. :mrgreen:
Jij had geloof ik een boemer gemaakt?

Wij hebben wel nieuwe achterschermen sinds vorig jaar, een nieuwe dorpel, stoelen komen van uit een Kadet, de achterleuning van de sloop, want een GSI heeft van orgineel geen hoofdsteunen..
De deurpanelen van voor zijn ook uit een andere auto omdat er wat gesneuveld is tijdens het maken van het interieur.

Maar het is serieus niet leuk meer om GSI onderdelen te bestellen.
Wij zijn een jaar terug een mistlamp verloren, op zoek naar een nieuwe krijg je gewoon prijzen van ruim 150 euro naar je hoofd.
Eentje maakt dan niet uit, maar als je 1 nieuwe hebt en 1 oude is dat geen porum.

Meeste onderdelen moeten uit Duitsland komen, wij hebben ook onderdelen vanuit Engeland.
En dan hoor je op de radio dat een Astra het goedkoopst is qua reparaties in de garage.
Ja maar niet als het een GSI is dus. Je betaalt altijd extra.
Ga je naar de Opel vraag je om een onderdeel zeggen ze eerst een bedrag, achteraf vragen ze wat voor Astra het is, noem je een GSI dan komt er nog geen ruim 30 % op die kosten. Gewoon belachelijk!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

De GSi heeft als optie wel hoofdsteunen achter gehad. Er is in Duitsland zelfs leer geleverd, (stoelen, banken en panelen).

Kwa onderdelen moet je even weten hoe je het moet aanpakken. Als je een externe leverancier hebt die aan GM levert (in het geval van de mistlampen bijvoorbeeld Hella) dan kun je die ook rechtstreeks daar bestellen. Kosten 65 euro per stuk, terwijl je wel origineel hebt, geen immitatie. Scheelt al veel ten opzichte van de dealer.
Verder is er ook nog een groot verschil per dealer. Standaard verkoopprijzen liggen gelijk, maar bij de ene dealer kun je wel korting krijgen (10-30%, soms bij incourant artikel wat op voorraad ligt wel 40%) en bij de ander is dat onbespreekbaar. Ik krijg in Apeldoorn en Doetinchem altijd korting, in Ede nooit. (Ik koop dus ook nooit meer in Ede)

Ik had inderdaad een kleine boemer gemaakt. Ga in januari dus weer even langs de spuiter.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Het blijkt dus maar weer dat ik er niet echt in thuis ben.
Ik heb een imitatie dacht ik.

Maar onderdelen qua motorische dingen, waar haal je die goedkoop van vandaan?
Ik betaal penning 16.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

Als ik zaken als riemen, pakkingen, kopbouten en dergelijke nodig heb bestel ik die bij Autopalace in Doetinchem (Opeldealer) en krijg ik 20% korting. Diezelfde korting kan ik op alle onderdelen krijgen (radiateur, uitlaatdelen, verzin het maar).
Omdat ik toch bijna elke donderdag in Doetinchem ben voor mijn werk is dat ook geen probleem.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Kijk dat doe je goed dan.
Ik ga overal en nergens kijken voor de onderdelen.
De laatste tijd wist alleen niemand wat er op deed met de auto dus ik weet niet goed naar wie ik nu moet gaan zodra er problemen zijn.
De een zegt GSI's getuned te hebben, maar kon het probleem niet eens vinden.
De ander denkt gelijk dramatisch met grote getallen..
Niemand die echt onze auto snapt, zelfs wij niet. Dus niet alleen vrouwen zijn niet te volgen..
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door Ali-GSI »

laat niels er maar eens naar kijken ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
eddie gsi
forum-gebruiker
Berichten: 262
Lid geworden op: 01 jul 2005 18:51
Locatie: elst

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door eddie gsi »

Ali-GSI schreef:laat niels er maar eens naar kijken ;)
dat zijn wijze woorden.
RedBill schreef:De GSi heeft als optie wel hoofdsteunen achter gehad. Er is in Duitsland zelfs leer geleverd, (stoelen, banken en panelen).

Kwa onderdelen moet je even weten hoe je het moet aanpakken. Als je een externe leverancier hebt die aan GM levert (in het geval van de mistlampen bijvoorbeeld Hella) dan kun je die ook rechtstreeks daar bestellen. Kosten 65 euro per stuk, terwijl je wel origineel hebt, geen immitatie. Scheelt al veel ten opzichte van de dealer.
Verder is er ook nog een groot verschil per dealer. Standaard verkoopprijzen liggen gelijk, maar bij de ene dealer kun je wel korting krijgen (10-30%, soms bij incourant artikel wat op voorraad ligt wel 40%) en bij de ander is dat onbespreekbaar. Ik krijg in Apeldoorn en Doetinchem altijd korting, in Ede nooit. (Ik koop dus ook nooit meer in Ede)
ik haal vooral mijn onderdelen bij Westerhof in Veenendaal en Ede,
gemiddeld ook tussen de 20% en de 50% korting.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's

***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door RedBill »

AstraF16 schreef:Kijk dat doe je goed dan.
Ik ga overal en nergens kijken voor de onderdelen.
De laatste tijd wist alleen niemand wat er op deed met de auto dus ik weet niet goed naar wie ik nu moet gaan zodra er problemen zijn.
De een zegt GSI's getuned te hebben, maar kon het probleem niet eens vinden.
De ander denkt gelijk dramatisch met grote getallen..
Niemand die echt onze auto snapt, zelfs wij niet. Dus niet alleen vrouwen zijn niet te volgen..
Eigenlijk kun je alleen echt goed een gevoel krijgen bij wat er mis is als je bijvoorbeeld een week met de wagen rijdt, vervolgens alle storingen die langs komen goed analyseert en zaken steeds verder gaat uitsluiten. Daar heeft een dealer natuurlijk geen tijd voor, dus hoe meer jij er zelf kennis van hebt hoe beter het eigenlijk is. Bij mij is dat ook gegroeid, door veel hier te lezen, en goed naar mijn wagen te "luisteren".
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

Na vorig weekend weer met pech te hebben gestaan was het vandaag weer tijd voor een schade gevalletje.

Na een gezellig avondje BBQ'en mocht ik als BOB dienen.
Bij het verlaten van de parkeerplaats hield ik echter alleen rekening met de voorbumper.
Ik moest echter rekening houden met de achterbumper..
Er volgde een knal. Toch maar eens uitgestapt om te kijken.
We zijn nu het onderste stuk van de bumper kwijt. Spontaan afgebroken.

Over 2 maanden staat de Astra weer binnen bij een show, aangezien er een dure maand aan komt is de kans klein dat dit voor die tijd opgeknapt is.
De zoveelste tegenslag..
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door Bart(astra) »

Das weer flink balen dan
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door oenatje »

er komt een tijd dat het je mee gaat zitten
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door pascal1109 »

oenatje schreef:er komt een tijd dat het je mee gaat zitten
idd

en dit mag je eigenlijk niet bij de moeilijk-te-vinden technische problemen rekenen he ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door AstraF16 »

pascal1109 schreef:
oenatje schreef:er komt een tijd dat het je mee gaat zitten
idd

en dit mag je eigenlijk niet bij de moeilijk-te-vinden technische problemen rekenen he ;)
Ik reken dit ook niet bij mechanische pech, maar het is ook niet voor de eerste keer dat er schade ontstaan is..
En dan nog eens voor een show.
Ronniejj
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2009 12:42
Locatie: Nunspeet

Re: Geschiedenis Astra GSI

Bericht door Ronniejj »

Dikke gsi.. :worship:

Maar ik had een vraagje.. ik zat pas al te zoeken!
Waar heb jij die vleugeltjes die je op je sideskirts hebt vandaan?

Bedankt alvast!
Plaats reactie