Andere auto gekocht
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Andere auto gekocht
Stelde ik jullie eerst enigzins teleur door van een Astra naar een Kadett te gaan Zal ik jullie nu even helemaal teleurstellen
Ik heb namelijk deze auto gekocht;
een S40 2 liter turbo uit 2002, heel wat anders. Maar het rijdt echt super!
Uiteraard blijf ik hier gewoon nog regelmatig komen
Ik heb namelijk deze auto gekocht;
een S40 2 liter turbo uit 2002, heel wat anders. Maar het rijdt echt super!
Uiteraard blijf ik hier gewoon nog regelmatig komen
Geen spoilers maar liters!
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Leuk wagentje zo
wel is met een 1.8 meegereden, maar die is dan weer niet vooruit te branden
wel is met een 1.8 meegereden, maar die is dan weer niet vooruit te branden
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Bedankt,
Een T4 was ook leuk geweest, echter zijn die maar tot 2000 gemaakt ofzo en als je ze tegen komt zijn het V40's (station) en die vind ik niet zo mooi als de sedan.
Koplamp wissers schijnt er makkelijk zelf op te zetten zijn, zal me daar eens in verdiepen.
20 oktober kan ik de auto halen als het meezit, staat in Huizen bij een Renault dealer
Een T4 was ook leuk geweest, echter zijn die maar tot 2000 gemaakt ofzo en als je ze tegen komt zijn het V40's (station) en die vind ik niet zo mooi als de sedan.
Koplamp wissers schijnt er makkelijk zelf op te zetten zijn, zal me daar eens in verdiepen.
20 oktober kan ik de auto halen als het meezit, staat in Huizen bij een Renault dealer
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Zijn tot 2003 gemaakt. Maar zijn moeilijk te vinden 2e hands.Blitzkrieg schreef:Bedankt,
Bij Stam in Huizen naast de Opel-dealer dus.
Ben ik vandaag nog geweest
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Ja inderdaad het roer om, ik zal Opel altijd hartstikke leuk blijven vinden. Helaas nooit veel geluk mee gehad. Komt voor een groot gedeelte ook door mezelf.GSi Twente schreef:Gefeliciteerd!
Vanwaar deze aankoop als ik vragen mag?
Eindelijk maar eens het roer om...?
Daarom zal de volvo alleen maar verlaagd worden en mooie 17inch velgen in de toekomst. Motorisch niks (als is er veel te doen met het motortje )
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Ja naast de Opel indd en tegen over de Volvo.qgenius schreef:Zijn tot 2003 gemaakt. Maar zijn moeilijk te vinden 2e hands.Blitzkrieg schreef:Bedankt,
Bij Stam in Huizen naast de Opel-dealer dus.
Ben ik vandaag nog geweest
Volgens mij was van de laatste fase's 2 de 2.0T het topmodel en is de T4 er eerder uitgegaan
Re: Andere auto gekocht
tja jammer dat je de kadett verneukt hebt :finger:
de fiets is toch zo slecht niet.........
mmm
leg eens uit...
leg eens uit...
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
adriaan schreef:tja jammer dat je de kadett verneukt hebt :finger:
Want
ja de kadett was goed toen ik em wegdeed, moest alleen nieuw achterscherm in, lees ik later dat het ding schade had gehad enz enz motor stuk enz enz, terwijl ik er dik een jaar mee had gereden, nu dacht ik even keer kenteken checken en wat denk je.... dood ? geen gegevens beschikbaar......weer originele Hollandse kadett SEH weg
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Nou het was wel meer dan alleen een nieuw achterscherm, maar goed dat wist ik ook wel voor dat geld.adriaan schreef:ja de kadett was goed toen ik em wegdeed, moest alleen nieuw achterscherm in, lees ik later dat het ding schade had gehad enz enz motor stuk enz enz, terwijl ik er dik een jaar mee had gereden, nu dacht ik even keer kenteken checken en wat denk je.... dood ? geen gegevens beschikbaar......weer originele Hollandse kadett SEH weg
En wat kan ik er aan doen dat er iemand bij mij achterop rijd? Nu was de schade niet extreem alleen een andere achterbumper..
Toen heeft de motor groot onderhoud gehad, koppakking, waterpomp, distributie, diverse pakkingen en ook een scherpe nokkenas, spaghetty spruitstuk en groep a pijp.
Blok is toen ook gedeeltelijk voorzien van een kleurtje.
Tja en dan blaas je na 3 maanden de pijlstok + bijna alle olie er op de A15 uit met 200km/h, daar knapt ie niet van op...
Toen had ik het gehad, waren al plannen om een nieuwere dagelijkse auto te kopen, zodat de kadett er voor erbij was. Met een eigen huis was er gewoon financieel even geen plek voor de kadett. Auto is toen verkocht aan iemand van het opel forum, maar is zover ik heb begrepen in de cross te recht gekomen, dat is jammer maar goed.
Erg jammer dat je denkt zo te moeten reageren
ja die reactie snap ik ook nie helemaal maar t is welBlitzkrieg schreef:
Erg jammer dat je denkt zo te moeten reageren
jammer dat er weer een kadett verdwijnt
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Tis hartstikke zonde dat er weer een orgineel nederlandse kadett (SEH) is verdwenen, dat ben ik met hem eens.
Ik had niet gedacht dat ie in de cross/onderdelen terecht zou komen, tenminste dat neem ik aan omdat het kenteken niet meer bestaat
Ik had niet gedacht dat ie in de cross/onderdelen terecht zou komen, tenminste dat neem ik aan omdat het kenteken niet meer bestaat
Mooi ding.
Maf dat zoiets dan weer langzamer is. 2 dagen gelee zo'n 1.4 TSI, indonesische man. Beetje lopen spelen, twas veilig.
Stoplicht, even overlegt, 170 pk tegen 150, maar ben 200 kilo lichter, groen: daaar gaan we.
Ik verloor kansloos.
En had ik toch even niet verwacht.
Gozer trapte hem echt vol door, naar 140+, bij stoplicht hoorde je de fluit, klag meteen 1 autolengte achter.
Ik schakelde slopend, hoe kan hij zo snel schakelen ? tging bijna op, maar ik verloor een 2e autolengte. bij 140 ging hij door, ik had allang dik verloren, en vond mooi geweest. Ja daar ga je tegen een 1.4.
Een ex van mij had zo'n ding, en belde eens op, ik kom langs, kheb leenbak van de lease, vind je leuk.
Wel eens ingereden, en dacht, 'ja das net zo snel als me gsi'. Maar tis dus gewoon echt sneller. Standaard.
Dat redden we dus niet meer. De toekomst gaat door.
Dus een 2.0T volvo is langzamer ? Das dan weer raar.
Mooie bak, en veel plezier man. Iig gekozen voor een vlotte, bloed kruipt waar nie gaan kan
Maf dat zoiets dan weer langzamer is. 2 dagen gelee zo'n 1.4 TSI, indonesische man. Beetje lopen spelen, twas veilig.
Stoplicht, even overlegt, 170 pk tegen 150, maar ben 200 kilo lichter, groen: daaar gaan we.
Ik verloor kansloos.
En had ik toch even niet verwacht.
Gozer trapte hem echt vol door, naar 140+, bij stoplicht hoorde je de fluit, klag meteen 1 autolengte achter.
Ik schakelde slopend, hoe kan hij zo snel schakelen ? tging bijna op, maar ik verloor een 2e autolengte. bij 140 ging hij door, ik had allang dik verloren, en vond mooi geweest. Ja daar ga je tegen een 1.4.
Een ex van mij had zo'n ding, en belde eens op, ik kom langs, kheb leenbak van de lease, vind je leuk.
Wel eens ingereden, en dacht, 'ja das net zo snel als me gsi'. Maar tis dus gewoon echt sneller. Standaard.
Dat redden we dus niet meer. De toekomst gaat door.
Dus een 2.0T volvo is langzamer ? Das dan weer raar.
Mooie bak, en veel plezier man. Iig gekozen voor een vlotte, bloed kruipt waar nie gaan kan
ja plug en zo gaat dat bij veel meer nieuwe modellen probeer het maar eens tegen een 130pk tdi van VAG
dus nog nie eens de nieuwste modellen maar van een paar jaar oud een seat ibiza of leon of een audi a3 of a4
of een golf 4 of een polo
allemaal met een 130pk tdi orgineel nie gechipt
zelfs dan merk je hoe vlug de tijd ons in heeft gehaald kwa techniek
dus nog nie eens de nieuwste modellen maar van een paar jaar oud een seat ibiza of leon of een audi a3 of a4
of een golf 4 of een polo
allemaal met een 130pk tdi orgineel nie gechipt
zelfs dan merk je hoe vlug de tijd ons in heeft gehaald kwa techniek