Pieter [ ibiza TDI/ ex Astra SE] ----------->> nieuwe

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

Yep, ziet er erg goed uit Pieter Buuren 8)

Mooi "kleurtje" ook. Is weer eens wat anders als geel / blauw.
C20XE
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

Looyke schreef:Yep, ziet er erg goed uit Pieter Buuren 8)

Mooi "kleurtje" ook. Is weer eens wat anders als geel / blauw.

idd de pieter buuren van seat-online die nu "gast" is. de meeste daar rijden trouwens met een JD 260 chip 8) de kleur vind ik ook mooi. en ja ik ken de vorige eigenaar dat scheelt ook
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
De meeste daar rijden trouwens met een JD 260 chip 8) de kleur vind ik ook mooi. en ja ik ken de vorige eigenaar dat scheelt ook
Ja die Jeroen Dik schijnt nogal populair te zijn daar ja! Maare, de 280PK die je nu hebt --> is toch nie alleen door chippen neem ik aan (Milltek) ??
C20XE
DaVunz
forum-gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2005 14:51
Locatie: Breskens

Verdwijnende Achterlichten....

Bericht door DaVunz »

Zal nog eens gas geven met m'n Astra... Pfff doe eens normaal zeg.. straks wor ik jaloers ;-)
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

Looyke schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
De meeste daar rijden trouwens met een JD 260 chip 8) de kleur vind ik ook mooi. en ja ik ken de vorige eigenaar dat scheelt ook
Ja die Jeroen Dik schijnt nogal populair te zijn daar ja! Maare, de 280PK die je nu hebt --> is toch nie alleen door chippen neem ik aan (Milltek) ??

zit idd een milltek onder. maar het is idd een 280 chip. :) , wat betreft JD, ieder zijn keus maar ik hou niet zo van een toerenmonster, en bij 3000 RPM knalt ie er in. het is ook een stage 2 chip :) daarbij is JD ook veel tammer. SKN is ook wat agressiever. en ja da vunz reed afgelopen zaterdag achter me en dan gaf ik nog niet volgas op nat :)
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
Rallyastra schreef:Echt wel vette bak beter als een Golfje gti of v6 ofzo ( sorry clint maar het is zo :lol: ) maat kun je met zon G-tec ook je remvertraging meten ? zou hem anders wel eens willen proberen :lol:
je kan ook remvertraging meten.

100-0 in meters.
Waar kun je die dingen kopen, lijkt me wel vet 8)
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

Check deze link relly:

http://www.gtechpro.com/prod.html

4 modellen.

De oudere kun je natuurlijk wel op ebay enzo krijgen.
De nieuwe: SS kost $ 200,- de RR $ 300,-

Deze link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=46100

is wel advertentie van tijdje geleden, maar daar kun je ze dus ook wel vinden. Maar heb je richtprijs voor het oude type ($ 30,-)
C20XE
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

na lange tijd ben ik er weer.op dit moment zonder cupra.maar komt binnekort terug op de weg.
dus mensen in en rond terneuzen watch out.


ook al zeggen anderen dat ie niet meer komt.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Welkom Terug..

En de reden van dat wellus/niettus is.... ?
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Heej Pieter!!!!
lang weggeweest man!
Maare hoe zit dat nu met die Cupra dan?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

naja is in beslag genomen, maar komt weer terug op de weg.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Oeh.... te laag gevlogen ???? :shock: :?:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Bericht door Peter_89 »

Sounddragon schreef:Oeh.... te laag gevlogen ???? :shock: :?:
Waar blijft dat antwoord????????????????????????????
Zwei Liter Kraft ja
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

Peter_89 schreef:
Sounddragon schreef:Oeh.... te laag gevlogen ???? :shock: :?:
Waar blijft dat antwoord????????????????????????????
denk dat degene die daar belang bij hebben het wel weten, de rest heeft er denk ik geen zaken mee...... ik ben toch niet verplicht om aan jou verantwoording af te leggen of wil jij me anders 1 goede reden geven.....
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
vd_wel
forum-gebruiker
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 jan 2007 14:56
Locatie: de lier

Bericht door vd_wel »

welkom,

en tzou zeer zonde zijn als je je bakkie niet terug kreeg, veel suc6 ermee.

mzzls
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
Peter_89 schreef:
Sounddragon schreef:Oeh.... te laag gevlogen ???? :shock: :?:
Waar blijft dat antwoord????????????????????????????
denk dat degene die daar belang bij hebben het wel weten, de rest heeft er denk ik geen zaken mee...... ik ben toch niet verplicht om aan jou verantwoording af te leggen of wil jij me anders 1 goede reden geven.....
Pffff niet zo snel aangebrand Pieter, denk aan je hart :roll:

Ik vroeg het gewoon uit interesse, maar als je het niet wilt vertellen ook goed hoor, dan zal het wel iets zijn waarvoor je je schaamt ofzo.... :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Pieterrr back!!!! 8)
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
jeffrey c20let
forum-gebruiker
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 dec 2003 02:58
Locatie: waddinxveen

Bericht door jeffrey c20let »

Sounddragon schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
Peter_89 schreef: Waar blijft dat antwoord????????????????????????????
denk dat degene die daar belang bij hebben het wel weten, de rest heeft er denk ik geen zaken mee...... ik ben toch niet verplicht om aan jou verantwoording af te leggen of wil jij me anders 1 goede reden geven.....
Pffff niet zo snel aangebrand Pieter, denk aan je hart :roll:

Ik vroeg het gewoon uit interesse, maar als je het niet wilt vertellen ook goed hoor, dan zal het wel iets zijn waarvoor je je schaamt ofzo.... :wink:
Legt hem nog heel gevoelig op maag :lol: :lol: :lol:
Gang is alles
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

jeffrey c20let schreef:
Sounddragon schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef: denk dat degene die daar belang bij hebben het wel weten, de rest heeft er denk ik geen zaken mee...... ik ben toch niet verplicht om aan jou verantwoording af te leggen of wil jij me anders 1 goede reden geven.....
Pffff niet zo snel aangebrand Pieter, denk aan je hart :roll:

Ik vroeg het gewoon uit interesse, maar als je het niet wilt vertellen ook goed hoor, dan zal het wel iets zijn waarvoor je je schaamt ofzo.... :wink:
Legt hem nog heel gevoelig op maag :lol: :lol: :lol:

naja het is denk ik nooit leuk om wat voor reden ook dat je auto al dan niet tijdelijk in beslag word genomen. ik denk dat niemand van jullie blij zal zijn als iets word weggenomen waar je veel om geeft.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Helemaal mee eens Pieter, maar ik ben toch erg bang dat je er zelf voor een flink deel verantwoordelijk voor bent geweest enzo :wink:
Niet helemaal de goede context misschien, maar toch; 's avonds een vent --> 's morgens ook een vent :wink: of iets in die strekking :)

En dan vind ik het weer niet helemaal nodig om dan meteen iemand op zijn nek te jumpen die wil weten waarom, en dit nietsvermoedend vraagt :?

Magoed... touchy onderwerp dus, misschien hoor ik het later nog wel eens als je er een beetje overheen bent :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

kijkhet gaat mij ook niet of iemand het vraagt. zoals een aantal weten die dat gevraagd hebben weten dat ik er gewoon eerlijk op antwoord. alleen de manier van de persoon die dat vroeg hier. zo van waar blijft dat antwoord???????????? dat trek ik niet. en savonds een vent smorgens een vent, ik denk dat ik wel zeker van mag zijn dat ik toch wel genoeg verantwoording heb afgelegd aan alle mensen. miss niet hier op dit forum, maar op geen enkel forum, reden waarom: anders gaan er weer loze verhalen en verzinsels rond. net zoals op Seat-Online waar ik vroeger kwam, daar word beweerd dat ik noodgedwongen mijn Cupra heb moeten verkopen.... miss daarom dat ik niks zeg. mensen die er belang bij hebben die weten wel waarom, en anders sta ik er altijd voor open om het te vertellen. als het op een fatsoenlijke manier word gevraagd, ten tijde dat jij dat vroeg was alles nog heel vers. echter nu kan ik er wel al over praten. dat het deels mijn schuld is ja dat mogen jullie bepalen.... ik denk er anders over, maar goed dat maakt niet uit het gaat wat de buitenwereld denkt. dat is wat ik er van denk en ervaar.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:kijkhet gaat mij ook niet of iemand het vraagt. zoals een aantal weten die dat gevraagd hebben weten dat ik er gewoon eerlijk op antwoord. alleen de manier van de persoon die dat vroeg hier. zo van waar blijft dat antwoord???????????? dat trek ik niet. en savonds een vent smorgens een vent, ik denk dat ik wel zeker van mag zijn dat ik toch wel genoeg verantwoording heb afgelegd aan alle mensen. miss niet hier op dit forum, maar op geen enkel forum, reden waarom: anders gaan er weer loze verhalen en verzinsels rond. net zoals op Seat-Online waar ik vroeger kwam, daar word beweerd dat ik noodgedwongen mijn Cupra heb moeten verkopen.... miss daarom dat ik niks zeg. mensen die er belang bij hebben die weten wel waarom, en anders sta ik er altijd voor open om het te vertellen. als het op een fatsoenlijke manier word gevraagd, ten tijde dat jij dat vroeg was alles nog heel vers. echter nu kan ik er wel al over praten. dat het deels mijn schuld is ja dat mogen jullie bepalen.... ik denk er anders over, maar goed dat maakt niet uit het gaat wat de buitenwereld denkt. dat is wat ik er van denk en ervaar.
Van mij hoef je geen verantwoording af te leggen hoor kerel, dat doe je bij jezelf en bij de mensen in je omgeving.
Het was gewoon puur interesse, soms helpt het ook om het gewoon te vertellen en de meningen van anderen erover te horen :wink:

En of het jouw schuld is weet je zelf wel neem ik aan, ook dát bepalen wij niet... :roll:

Als je het hier wilt vertellen, doe dat dan omdat jij het wilt, niet omdat wij dat willen .... je hebt ons geen verantwoording af te leggen, op geen enkele manier :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Bericht door Roy 2.0 16v »

gezellig hier :lol:

maar ik vind wel, wie A zegt moet ook B zeggen anders weet je dat je nieuwsgierige reactieg krijgt. als je daar op dat moment niet tegen kan moet je geen aanleiding geven om het te vragen.

als ik op een forum post dat ik morgen mn auto moet wegbrengen, of als ik hem zwaar ga verbouwen of opvoeren weet ik ook dat iedereen vraagt hoe wie wat waar wanneer

maarja ieder zn manieren, en leuk is het nooit, hopelijk heb je em snel weer terug!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Plaats reactie