16v aangenaam

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

16V schreef:
vizier schreef:
16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Wat een grappenmaker :lol: Echt je bent zo triest dat ik het gewoon niet kan laten om op je te reageren ook al is het puur uit medelijden. Ik ken jou soort, eerst hebben ze er nog nooit van gehoord maar dan draait het gesprek binnen 5 min en hebben ze altijd wel een kennis die het 10x zo mooi gehad heeft.

Eerst loop je te lullen dat je niet weet waar die motor uit komt, hoeveel pk's hij heeft bla bla dan kun je het ineens goedkoper. Jioj bent zon type wat niets heeft bereikt in het leven of ooit zal bereiken. Daarom kom je met veel opschepperij en bla bla binnen, uiteindelijk nemen mensen je niet serieus omdat ze je kansloos vinden. En als jij zon goede racer bent en de Nurburgring niet kent ? Nou dan weer ik niet onder welke steen jij sinds 1926 geleefd hebt :roll:

En Hockenheim ingekort ? was je daar nu pas achter ? Bos is al sinds 2002 gesloten :roll:

Maar goed jij zult vast wel zo bijzonder en geweldig zijn, laat maar eens zien hoe goed en geweldig jij bent. Bouw een turbo motor in, ga mee naar de ring. Of doe gewoon iets nuttigs met je leven en loopt hier niet te zwetsen.


Oja je hebt mn zwarte koffer gevonden zie ik ?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

Bericht door boerbeun »

whahahaha smik ow den dan :lol:
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Bericht door Erwin_dude »

niels begint aardig in de buurt te komen van pluggie :D hou wel van wijze uitspraken:P

@plug nog iets toe te voege :P

come on guys late we even gezellig houde op ut forum:)

16v zal ut wel niet zo bedoelt hebbe;)

denk datie beter onder andere naam een nieuwe start kan probere te make :P

stel je is voor als 8v..:)
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

Rallyastra schreef:
16V schreef:
vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Wat een grappenmaker :lol: Echt je bent zo triest dat ik het gewoon niet kan laten om op je te reageren ook al is het puur uit medelijden. Ik ken jou soort, eerst hebben ze er nog nooit van gehoord maar dan draait het gesprek binnen 5 min en hebben ze altijd wel een kennis die het 10x zo mooi gehad heeft.

Eerst loop je te lullen dat je niet weet waar die motor uit komt, hoeveel pk's hij heeft bla bla dan kun je het ineens goedkoper. Jioj bent zon type wat niets heeft bereikt in het leven of ooit zal bereiken. Daarom kom je met veel opschepperij en bla bla binnen, uiteindelijk nemen mensen je niet serieus omdat ze je kansloos vinden. En als jij zon goede racer bent en de Nurburgring niet kent ? Nou dan weer ik niet onder welke steen jij sinds 1926 geleefd hebt :roll:

En Hockenheim ingekort ? was je daar nu pas achter ? Bos is al sinds 2002 gesloten :roll:

Maar goed jij zult vast wel zo bijzonder en geweldig zijn, laat maar eens zien hoe goed en geweldig jij bent. Bouw een turbo motor in, ga mee naar de ring. Of doe gewoon iets nuttigs met je leven en loopt hier niet te zwetsen.


Oja je hebt mn zwarte koffer gevonden zie ik ?
Hmm interessant

Luister gozert ik heb vrijwel g1 duitse autos gehad.
ooit een audi 80 daarna amerikanen en italianen, dus het is
niet zo vreemd dat ik de motor die jij bedoelt niet kent!
Sterker nog als het aan mij lag zou ik nooit een opel rijden
van alle duitsers vond ik opel het minst aantrekelijk!

tot het moment dat ik met een astra gsi in aanraking kwam.
en tijdens mijn zoektochten naar onderdelen er achter kwam dat het een beetje de golf gti is van opel waarvoor vrijwel alles te krijgen is.
voor de rest beledig je er maar op los je doet mij er niks mee.
ik ga gewoon door waar ik was gebleven.
erwin dude ik vind het raar dat je eerst zegt daar heb je een punt en daarna vind je dat ik mijn naam moet veranderen een beetje strange maar ja.

voor de rest wens ik iedereen veel succes met zijn/haar project hoe groot
of klein hij ook is!
IK GA EINDELIJK VANDAAG BEGGINEN JOEPIEEEEE!!

Ps laagvlieger ik heb veel gehad aan je deskundige info
en ben bezig het geleerde in praktijk te brengen nogmaals dank!

16v.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

RedBill schreef:Welkom op het forum. Veel veilige kilometers toegewenst.

Tip: lees rustig even mee op het forum wat hier de cultuur is (hint: techniek en kwaliteit gaan voor grote verhalen (lees de onderwerpen in het projectentopic vooral door!), en als je bewijst dat je een sympathieke gozer bent mag je ook weleens een stoer verhaal vertellen en wordt dat geaccepteert).

Op dit forum begint iedereen onderaan en kun je waardering verdienen door te laten zien dat je echte passie hebt voor de GSi, dat je geen blaaskaak bent, of dat je inzicht hebt in de techniek, en daarmee anderen wilt helpen.

Lukt je dat, dan heb je een grandioze tijd hier!
Volgens mij ben je dit nu alweer vergeten 16V. Ik vind dat je je niet erg verstandig opstelt. Je schopt met je opmerkingen zeer gerespecteerde forumleden voor de benen. Moet je niet doen. Je komt hier net kijken en je geeft zelf aan dat je nog niet zoveel kennis hebt van de Opel techniek. Lees dan eerst het forum eens goed door.

Je komt op mij over als een enorm eigenwijze betweter. Denk niet dat je dat wilt bereiken. Als je zover bent dat iedereen op je kotst helpt niemand je meer. Volgens mij heb je daar niets aan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
16V
forum-gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:40
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door 16V »

RedBill schreef:
RedBill schreef:Welkom op het forum. Veel veilige kilometers toegewenst.

Tip: lees rustig even mee op het forum wat hier de cultuur is (hint: techniek en kwaliteit gaan voor grote verhalen (lees de onderwerpen in het projectentopic vooral door!), en als je bewijst dat je een sympathieke gozer bent mag je ook weleens een stoer verhaal vertellen en wordt dat geaccepteert).

Op dit forum begint iedereen onderaan en kun je waardering verdienen door te laten zien dat je echte passie hebt voor de GSi, dat je geen blaaskaak bent, of dat je inzicht hebt in de techniek, en daarmee anderen wilt helpen.

Lukt je dat, dan heb je een grandioze tijd hier!
Volgens mij ben je dit nu alweer vergeten 16V. Ik vind dat je je niet erg verstandig opstelt. Je schopt met je opmerkingen zeer gerespecteerde forumleden voor de benen. Moet je niet doen. Je komt hier net kijken en je geeft zelf aan dat je nog niet zoveel kennis hebt van de Opel techniek. Lees dan eerst het forum eens goed door.

Je komt op mij over als een enorm eigenwijze betweter. Denk niet dat je dat wilt bereiken. Als je zover bent dat iedereen op je kotst helpt niemand je meer. Volgens mij heb je daar niets aan.
Ik heb nu a l meerdere keren gezegd dat ik voor mijn beurt sprak
redbill en dat ik inderdaad fout zat met bepaalde opmerkingen ik blijf me niet verontschuldigen.
mensen die dit topic lezen blijven maar doorgaan.

Als je even goed leest zul je zien dat ik leden als laagvlieger met zijn brede technische kennis bedank voor zijn advies maar dat soort opmerkingen word of over geslagen of niet gelezen.

kijk met of zonder dit forum kom ik ook wel waar ik moet zijn.
maar het lijkt net alsof mensen alleen maar de negatieve kant willen belichten en niet mijn positieve kant.

Ik ga vandaag aan mijn koekblik werken voor de eerste keer
en als je daarbij wilt helpen is dat ok wil je dat niet omdat je mij niet mag is dat ook ok.

laagvlieger ik heb nog enkele vragen aan jou maar dat komt later wel aangezien ik nog niet zover ben.

ik beschouw de topic dan ook als een gesloten boek
en het is inmiddels een beetje tijd om me tussen de rest te vermengen
aangezien ik dit autotje een beetje door begin te krijgen.

topic is closed THANK YOU FOR BEING A COSTUMER
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

16V schreef:Luister gozert ik heb vrijwel g1 duitse autos gehad.
ooit een audi 80 daarna amerikanen en italianen, dus het is
niet zo vreemd dat ik de motor die jij bedoelt niet kent!
Nou zeur dan ook niet dat jij het wel beter en goedkoper kunt want een bokkelul heeft nog meer verstand als jou. Als je de motoren niet kent hoe weet je dat of je het goedkoper kunt ? En als je Opel niet aantrekkerlijk vind waarom, koop je er dan een. Je had beter een Golf GTI kunnen gaan rijden want dat past meer bij je arrogantie en opschepperij. Veel bla bla weinig presteren.

Maar als jij het zo goed weet vertel mij nu maar eens even dan hoe je een 3.0 V6 motor van een achterwielaangedreven Omega in een voorwielaangedreven Astra bouwt...

En kom eens met je ellebogen uit Marcel zn reet, tjezus..
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Hij gaat lekker :lol: :lol: :lol:
Paintverkoper in een verfzakie!!
OllieGsi
forum-gebruiker
Berichten: 134
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:51
Locatie: Simpelveld

Bericht door OllieGsi »

Rallyastra schreef:
16V schreef:Luister gozert ik heb vrijwel g1 duitse autos gehad.
ooit een audi 80 daarna amerikanen en italianen, dus het is
niet zo vreemd dat ik de motor die jij bedoelt niet kent!
En kom eens met je ellebogen uit Marcel zn reet, tjezus..

Hahahahahaha, ik denk, u zegt! :worship:
Gebruikersavatar
Jeroen
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 mei 2004 11:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Jeroen »

Hehe volgens mij hebben de favoriete buren van Niels z´n pc gepikt. :P
Gesloten