ik ben ik (Delax80)
ik ben ik (Delax80)
Hallo!
ben nieuw op dit forum. heb nu ongeveer 3 maanden een astra 1.8i gt uit 92. zat te zoeken naar info over astra´s enz en vond dit een goed forum!!! kom uit emmeloord ben 19 jaar en zit op school
hoop komende tijd net zo een mooie astra te krijgen als veel hier opt forum alleen jammer dat die van mij geen gsi is.
ben nieuw op dit forum. heb nu ongeveer 3 maanden een astra 1.8i gt uit 92. zat te zoeken naar info over astra´s enz en vond dit een goed forum!!! kom uit emmeloord ben 19 jaar en zit op school
hoop komende tijd net zo een mooie astra te krijgen als veel hier opt forum alleen jammer dat die van mij geen gsi is.
welkom
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hoi, en welkom hierzo. Hoe heet je eigenlijk (of is Delax je naam )?
Oh, en een tip: maak er gebruik van dat je bij Laagvlieger in de buurt woont. Ga eens bij hem langs of trakteer hem eens op een bakkie koffie, wees aardig tegen hem, maak complimentjes over hoe mooi zijn GSi'tje is, en geloof me, je hebt nooit meer problemen met je auto.
Oh, en een tip: maak er gebruik van dat je bij Laagvlieger in de buurt woont. Ga eens bij hem langs of trakteer hem eens op een bakkie koffie, wees aardig tegen hem, maak complimentjes over hoe mooi zijn GSi'tje is, en geloof me, je hebt nooit meer problemen met je auto.
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
:Phaha.....ik kan op m'n werk het meeste onderhoud aan me auto laten doen. en ik hoop dat ik geen problemen met me astra krijg......hij heeft nog maar 100.000 gereden (komt uit 92) dus gaat hoop ik nog wel even mee. ik zal zsm een fototje neerzetten...kunnen jullie ook genieten van de mooiste astra vant forum
En dat kan ik beamen , alleen dat slijmen valt nog wel mee hoorJoyRider schreef:Hoi, en welkom hierzo. Hoe heet je eigenlijk (of is Delax je naam )?
aartje
Ja maar jij bent een vrouw, en automonteurs hebben een zwak voor vrouwen. Jij hoeft maar te glimlachen en dan lost Marcel ieder probleem voor je op. Dat geluk heeft Delax80 niet...Maartje schreef:En dat kan ik beamen , alleen dat slijmen valt nog wel mee hoor
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Blue Vectra
- Oud-Clublid