rechter knipperlicht doet vreemd

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Evil Yves
forum-gebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 feb 2005 11:42
Locatie: Heerlen

rechter knipperlicht doet vreemd

Bericht door Evil Yves »

:cry:

Hey,

Als ik mijn knipperlicht aan de linker kant benader is er geen probleem, echter als ik de rem intrap gaat hij snel knipperen en gaat het groene lampje in het dashboard iets zwakker knipperen tevens geeft mijn boardcomputer aan dat er een storing aan het remlicht is.
Laat ik de rem los dan knippert hij weer naar behoren.

Nou weet ik dat er achter aan de linker kant het knipperlicht doet totdat ik de rem intrap dan valt hij weg soms gaat zelf ook het lampje van het mist licht licht branden als ik op de rem trap.

Heeft iemand een idee was zelf aan de massa het denken maar waar vind ik die achterin de auto?

Mvg Ivo
Gebruikersavatar
Road-Runner
forum-gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
Locatie: naast mijn buurman.

Bericht door Road-Runner »

die zit overal in de auto volgens hoor. Maar het lijkt er wel op dat het de massa is.
Wat een turbo? Dat is wel cool zeg?!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Massa probleem ja, maar probeer dat maar eens te vinden pfeujjj ik heb het zelfde gehad bij mij lag het aan de achterruit-ruitenwisser :?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Blitzkrieg
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 261
Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Blitzkrieg »

ik had ooit eens zoiets dat waarneer ik me rem intrapte me koplampen gingen branden, was het duplex lampje kapot..
Geen spoilers maar liters!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Mijn massa van de achterruitenwisser was niet goed, mijn koplampen gingen zachter branden mislichten gingen aan en de knipperlichten gingen branden, word ik aangehouden door de politie noemen ze me een rijdende kerst boom :x :finger: :Chief wiggum:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

Rallyastra schreef: de politie noemen ze me een rijdende kerst boom :x :finger: :Chief wiggum:
motte ze zelf zegge met die blauwe lampies op het dak :lol:
LIVE IN THE FAST LANE
Plaats reactie