ijs
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Ken hier een jongen en die had een hele mooie showstaat 2.0 16 klepper (duits blok) Golf II GTI gebouwd uit een 1.3. 15.000 piek erin gestoken, custom paintje, picobello ding, en toen haddie het rare idee dat hij weer een nieuwe ging bouwen, dus een tweede II GTI gehaald met gesloopt blok.
Affijn, alletwee de auto's gestript, lagen er achter bij zijn ouders 2 auto's, scheur helemaal vol, maar ja daar was ook geen plaats meer, dus gingen we verder stallen in de keuken van zijn ouderlijk huis.
MAAR... Toen besloottie toch maar dattie der vol voor ging, en dat het toch maar een Golf I moest worden dan met duitse 2.0 16V. Dus kwam er nog een derde auto. Kun je het nog volgen ? Nha, die paste achter niet meer, dan maar op de oprit weer verder met nummer 3.
Dat zie ik je op je studentenkamertje nog niet doen
Affijn, alletwee de auto's gestript, lagen er achter bij zijn ouders 2 auto's, scheur helemaal vol, maar ja daar was ook geen plaats meer, dus gingen we verder stallen in de keuken van zijn ouderlijk huis.
MAAR... Toen besloottie toch maar dattie der vol voor ging, en dat het toch maar een Golf I moest worden dan met duitse 2.0 16V. Dus kwam er nog een derde auto. Kun je het nog volgen ? Nha, die paste achter niet meer, dan maar op de oprit weer verder met nummer 3.
Dat zie ik je op je studentenkamertje nog niet doen
vandaag andere deurtje gedempt
hande in verfstripper straal houden is geen goed plan *auw*
ook is het nie zo handig om radio op redelijk volume te hebben
naar binne te gaan om je hande te wassen en dan buiten te komen terwijl de Muppets Theme Song keihard opstaat terwijl er mensen rond lope en staan te kijke
hihii
hande in verfstripper straal houden is geen goed plan *auw*
ook is het nie zo handig om radio op redelijk volume te hebben
naar binne te gaan om je hande te wassen en dan buiten te komen terwijl de Muppets Theme Song keihard opstaat terwijl er mensen rond lope en staan te kijke
hihii
W201 fan boy o_0
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
da is indd wat gewicht die matjes
deurpaneel gaat ook de zaag in
laat de compo gewoon meer naar voren komen.
Dus dan gaat voorpaneel aanpasse zodat er voldoende plaats is.
Aangezien ik de a-stijlen met epoxy ga bewerken dan kloot ik ook wel wat aangenaams met die deurpanelen.
kisten zijn nu af en de zooi staat in de grondverf.
Vanavond in de spuitplamuur zetten, want ga t spul nie bekleden.
t komt wel af ooit
deurpaneel gaat ook de zaag in
laat de compo gewoon meer naar voren komen.
Dus dan gaat voorpaneel aanpasse zodat er voldoende plaats is.
Aangezien ik de a-stijlen met epoxy ga bewerken dan kloot ik ook wel wat aangenaams met die deurpanelen.
kisten zijn nu af en de zooi staat in de grondverf.
Vanavond in de spuitplamuur zetten, want ga t spul nie bekleden.
t komt wel af ooit
W201 fan boy o_0