PaRa schreef:Whahaha inderdaad.
maar ik had toen de tijd niet durven dromen dat het langer dan 10 jaar zou bestaan toen ik het opgezet heb, sterker nog dat de zelfde gezichten en mensen je nog steeds spreekt, en er vriendschappen zijn ontstaan die boven de gsi uit stijgen.
Idd. op een dag komen we wel eens elkaar nog eens tegen, en ja dan hebben we het wel even over het verleden, al het moois wat we toch hebben meegemaakt, en ja af en toe kom ik nog wel op dit forum.
En ja, dan kan ik het toch niet laten om dan toch even wat van me laten horen, want jullie zijn alle maal mijn vriend, ook al rijdt ik zaf OPC, maar kan me ogen toch niet afhouden als ik een GSI ergens zie, of het nu zo'n kadett of astra is
man o man ik mis wel me groep-A, ben wel 42, maar ben nog steeds zo gek als een deur.
Ook met me kids in de auto, kan het nooit laten om iets mafs te doen in het verkeer waardoor ze (6-8-9 jaar) in een deuk liggen op de achterbank
Het jammere van de andere kant van mijn leven nu is, is dat ik in scheiding ben en op me zelf woon in wijk aan zee, en me kids maar eens 4 dagen om de 2 weken heb, dus ja k. allemaal, maar goed,, ben je in de buurt, kom even langs zou ik zeggen voor een bak koffie.
voor deze club; knal er nog 10 jaar er boven op, hou het in de lucht!!!