AstraV6 stelt zich voor....

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Plaats reactie
AstraV6
forum-gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jun 2011 12:37

AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door AstraV6 »

Ik ben Remco, geboren in 1979 (als ik hier m'n leeftijd zet blijf ik altijd jong) en ik heb een leidinggevende functie in de logistieke sector. (Kortweg vrachtwagen chauffeur) Ik rij een Astra F GSI die in de loop der jaren enkele 'kleine' aanpassingen heeft ondergaan.
Om het overzichtelijk te houden plaats ik slechts een paar foto's, als je er niet genoeg aan hebt klik dan vooral niet hier!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2682
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Haaye »

Welkom!

Ik ben zelf meer van het orgineel houden.. Dus niet alles is mijn smaak.. Maar het totaal plaatje is toch wel erg mooi!! Er netjes ook! Kortom super vette bak! En mooie kleur!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door The Undertaker »

Welkom, auto ziet er niet slecht uit, heb je wat meer foto's van de wielkasten achter en van je achterbank?
Gebruikersavatar
wes155
forum-gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: 12 jun 2009 06:54
Auto('s): Astra F GSI C20XE----Astra F GSI X20XEV----Kadett E GSI C20XE C20LET in aantocht!!
Locatie: WESTELIJKE MIJNSTREEK L-ZUID!!!

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door wes155 »

mooie auto!
strakke lijnen ook,alleen die uitlaten is dan weer niet mijn smaak!
eerste foto is t echt een plaatje hoor vooral met die velgen !!!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door oenatje »

welkom op het forum, mooie astra

alleen de uitlaten vind ik niks, verder erg mooie kleur
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door RedBill »

Strakke wagen man! Zit erg veel werk in!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door pascal1109 »

Hoop werk erin, ongetwijfeld, maar doe ook is wat foto's van de motorruimte, want ik zag dat er een X25XE inlaat op zit ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Laagvlieger »

Welkom! Nette auto!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
wim-v6
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 feb 2011 18:16
Locatie: Ergens achteraf in Zuid Holland

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door wim-v6 »

Welkom Remco.

Mooie astra hoor, Veel plezier hier op het forum.


>>> ik heb een leidinggevende functie in de logistieke sector. (Kortweg vrachtwagen chauffeur) <<<

Tegenwoordig valt dat leidingevend ook wel weer tegen in deze sector..

ik zie het bij Veel vrienden en kennisen die in de transport zitten, de cahuffeurs van tegenwoordig worden meer achter hun reet aangezeten als ik, wanneer ik eens op de loods aan het werk ben als kraan operator van onze 15tons Container kraan..

(nu heb ik als een van de weinige een vaste plek qua chauffeurswerk, en ben ik ook de enige leidiggevende in dit kleine deeltje werk wat ik specifiek doe.

ik word dan ook betaald als project leider verhuizingen..
en heb daarbij nog de nodige toeslagen (verdien ongeveer net zo veel als een int. chauffeur zeg maar, alleen zit ik (bijna) iedere avond netjes lekker op de bank thuis).

Mij hoor je niet klagen...

spreek veel distributie jongens, als ik hun hoor ben ik blij dat ik daar niet voor gekozen heb...

Tis wel een mooi beroep, Chauffeur, dat zal ik het altijd wel vinden, vooral met dat grote spul (combinatie) op kleine plaatsen (midden in de steden / wijken) rijden houd het voor mij leuk..



Maar vond het wel een mooie ''oneliner''

Willem
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Trompie »

Welkom! Strakke bak!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
Tommy666
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 sep 2008 16:16
Locatie: Zuid-Limburg

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Tommy666 »

Welkom.
Mooie Astra :D
2003 Astra G OPC II 2.0 16v Turbo
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door The Undertaker »

Heb je foto's van de ombouw van de deurpanelen?

Ben benieuwd hoe je dat met de deurgreep (gespoten) en de bekleding hebt gedaan.
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Roy 2.0 16v »

mooie wagen heb je ervan gemaakt ! welkom hier
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
AstraV6
forum-gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jun 2011 12:37

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door AstraV6 »

@Haaye: Bedankt voor je compliment. Ik ben het gedeeltelijk met je eens, alleen vind ik dat je moet proberen dingen dusdanig aan te pakken dat de orginele lijnen zoveel mogelijk behouden blijven. Vandaar onder andere Rieger bumpers en achterste spatbordranden met een rechte rand ondanks de flinke verbreding.

@The Undertaker: Ik heb geen echte close up foto van de achterste wielranden en de foto die ik van de achterbank heb is niet goed genomen. Maar ik zal 'm onderaan deze post zetten, ik heb er in mijn zoektocht naar voorbeelden ook inspiratie gehaald uit de achterbank van de Panamera en de Scirocco. En het kleur ontwerp heb ik met Photoshop gemaakt en de stoffeerster verdiend alle credits voor de uitvoering! En de deurpanelen waren meer werk dan ik gedacht had, maar omdat ik ze compleet met leer wilde hebben moest ik wel iets verzinnen. Maar het sluit helaas allemaal niet meer zo mooi naadloos aan als orgineel, wat ik ook probeer. Het exacte hoe en wat laat ik eerlijk gezegd liever achterwege omdat ik wil proberen enkele dingen zo uniek mogelijk te houden, want tegenwoordig is zo'n beetje alles al een keer gedaan :-( (Je mag me wel een mail of PM sturen als je het toch graag wilt weten, maar liever niet openbaar)

@wes155: Thnx, de uitlaten steken naar mijn smaak ook te ver uit. Maar ik kon niet anders in verband met de kromming en ik had geen andere eindstukken. Maar in de toekomst wordt dat aangepast, de plannen heb ik al in m'n hoofd....

@oenatje: Qua uitlaat moet ik je inderdaad gelijk geven en de kleur was een hele opgave op zich, want er zijn zoveel kleuren om uit te kiezen als je je auto laat spuiten. En dan nog maar afwachten hoe het er uiteindelijk uitziet, want zo'n staaltje is leuk maar toch altijd een gok...

@RedBill: Dank je, en er zit inderdaad veel te veel werk in. Maarja, of je doet het goed of je begint er niet aan he ;-)

@pascal1109: Ik heb wel een paar foto's van de motorruimte, maar dat is momenteel nog 1 grote puinhoop! De motor loopt wel, maar alles moet nog afgewerkt worden. Zodra dat gedaan is zal ik een paar foto's posten.

@wim-v6: Thnx. Ik rij met een kieper oplegger combinatie, dus met los gestort materiaal als zand, grond, klei, basalt, ijzer etc. En ik rij veel Duitsland, Benelux en Noord Frankrijk, maar ben wel elke avond thuis op een enkele uitzondering na. En ik mag eigenlijk niet klagen qua werkdruk, als ik een vracht niet gehaald krijg komt het morgen wel. Maargoed dat is natuurlijk niet het geval als je overal rustig aan staat te doen, maar doorwerken moet je overal. En het lossen op bijna onmogelijke plaatsen en het komen op plaatsen waar je normaal op vakantie zou gaan is inderdaad het leukste, maar achteraf had ik liever doorgeleerd en een ander beroep gekozen. Dat is nu bijna niet meer te doen helaas....

@Laagvlieger, Trompie, Tommy666, Roy 2.0 16v: Thnx!

Afbeelding
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door oenatje »

mooi man,

nou nog een fototje van de motor :worship:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: AstraV6 stelt zich voor....

Bericht door Bart(astra) »

Welkom !

Mooie astra met een origineel interieur !!

Ik ben ook erg benieuwd naar pics van de motorruimte.
Zeker als het met x25xe inlaat is 8)
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Plaats reactie