f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play
prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play
prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play
nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..
ik heb nog nooit ergens gelezen dat iemand zich eraan heeft gewaagd.. meeste mensen rijden gewoon een krakende f28 achter een let..
maat van me is het toen wel is aan het kijken en meten geweest. maar uiteindelijke toch erachter gekomen dat een f18 wat meer voordelen heeft
thommy schreef:
vanavond komt pascal als het goed is mijn kant op en dan zal ik even drive by fimpje doen
Zeker. Ik zit nu al te wachten tot jij tijd hebt
Ben benieuwd hoor!
Hopelijk kan mijn beest vanavond dan ook weer vlammen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e
Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
The Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm die trap kan ik niet vaakgenoeg hebben
The Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm
De v6 heeft die kick niet
Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervaren
The Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm
De v6 heeft die kick niet
Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervaren