zoiets heb ik ook! maar dan ipv 1 ledje zitten er 8 heldere leds in. Dat geeft samen met 2 nieuwe kentekenverlichtingunits super mooie lichtopbrengst! ziet er ook beter uit dan die gele lampjes
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
oud vs. nieuw ( Ja, de nieuwe 'glimt' gewoon f*cking erg )
bovenaanzicht ( slechte foto, mobiel bewogen )
achteraanzicht ( omdat er 3-D kentekenplaten op zitten geven deze een klein beetje schaduw maar daar zullen gewone lampjes ook wel voor zorgen denk ik, als je normale platen hebt is dit niet zo.)
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
marklukassen schreef:oud vs. nieuw ( Ja, de nieuwe 'glimt' gewoon f*cking erg )
bovenaanzicht ( slechte foto, mobiel bewogen )
achteraanzicht ( omdat er 3-D kentekenplaten op zitten geven deze een klein beetje schaduw maar daar zullen gewone lampjes ook wel voor zorgen denk ik, als je normale platen hebt is dit niet zo.)
wat koste die krengen ?
mvg timothy
--- ( Terneuzen Astra v6 Team Kevin & Timothy ) ---
Ik vraag me dan wel af hoe nieuwe normale er dan uitzien, aangezien ik alleen nog oude vergeelde gezien heb
Misschien zijn nieuwe normale ook wel een stuk beter dan we gewend zijn.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Zijn ze ook. Sowieso vond ik die vieze groen/gele oud vergaande kentekenverlichtingunit echt lelijk in de bumper. Hele auto ziet er mooi strak uit en dan verpesten die units dat.... :finger: Nieuwe units + gewone lampjes is ook al een super verbetering. Zelf vind ik de leds juist nog iets toevoegen. Moooi wit helder licht
Netjes Timo, eindelijk legaal
1190 kg staat ook op mijn papieren.
Jammer dat ze geen GSi op je kenteken erbij wilden / konden zetten ipv GT
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.