Super mooie astra man! Mooi orgineel! En vind de velgen ook erg mooi!
Heb je het probleem met stationair al opgelost? Weet je zeker dat het de co is? Ik heb zelf ook al 5jaar een 1.8 16v. En mijn ervaring is, dat het de stappenmotor is.. Komt vaak voor bij deze motor. Ik heb het ook 3 keer gehad, stappenmotor schoongemaakt en klaar was het!
Heb je het probleem met stationair al opgelost? Weet je zeker dat het de co is? Ik heb zelf ook al 5jaar een 1.8 16v. En mijn ervaring is, dat het de stappenmotor is.. Komt vaak voor bij deze motor. Ik heb het ook 3 keer gehad, stappenmotor schoongemaakt en klaar was het!
Wat is de kilometerstand trouwens?
Die van mij ging vandaag op de 317.000
Groetjes Haaye
Netjes 317.000 zo zie je maar goed onderhouden gaat ie lang mee
Wat is de kilometerstand trouwens?
Die van mij ging vandaag op de 317.000
Groetjes Haaye
hey thnx! nee heb het stationair nog niet goed maar kan idd de stappenmotor wel even schoon maken. de motor heeft 211000 kilometer op de teller.
thnx gaat vast wel lukken hoop ik. hoop dat, dat het is! anders maar even naar de dealer.
dat dacht ik ook wel en ga dat ook nog wel even doen!!
al zou ik toch ook wel een 2liter 16v motor willen hebben!
komt wel een keer.
rmz30 schreef:thnx gaat vast wel lukken hoop ik. hoop dat, dat het is! anders maar even naar de dealer.
dat dacht ik ook wel en ga dat ook nog wel even doen!!
al zou ik toch ook wel een 2liter 16v motor willen hebben!
komt wel een keer.
dennis
Stiekum heb ik ook liever een 2.0 16v...
Alleen ik hou de (standaard) 2.016v Makkelijk bij tot de 150
De 2.0 16v Turbo is helemaal super! Maar komt wel!
Succes met het oplossen van het probleem!
En laat even weten wat het was
Je leest ook gewoon niet he mike
Gewoon een reactie geven die niet zo gepast is
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
en op me werk helemaal geen tijd behalve deze week
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter C18XE/X20XEVGSI C20neGSI KIA golf 1600 rat KIA