Vraag Xenon inbouw ivm keuring
Vraag Xenon inbouw ivm keuring
Hier en daar hoor ik verhalen dat je Xenon wel en niet mag inbouwen.
Hier zouden apk regels aan verbonden moeten zijn.
Mag ik Xenon in elke auto inbouwen indien de kit een goedkeuringssticker heeft? Of zijn hier andere regels voor?
En welke Xenon kit adviseren jullie zelf? Aangezien er een gigantisch aanbod is aan verschillende types en merken.
Alvast bedankt voor de info
Hier zouden apk regels aan verbonden moeten zijn.
Mag ik Xenon in elke auto inbouwen indien de kit een goedkeuringssticker heeft? Of zijn hier andere regels voor?
En welke Xenon kit adviseren jullie zelf? Aangezien er een gigantisch aanbod is aan verschillende types en merken.
Alvast bedankt voor de info
C20XE '94
nope vanaf een bepaald bouwjaar mag het niet meer en is elec hoogte verstelling en koplamp sproeiers verplciht,De apk wurmen kunnen je hier meer op vertellen maar op een gsitje is het geen probleem
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- Rabbit
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Lees dit maar even door:
http://www.xenon-verlichting.nl/veel-ge ... aan-u.html
"Voor auto's die in gebruik zijn genomen voor 1 januari 2007 en die voorzien zijn van xenon-verlichting gelden deze eisen dus niet."
http://www.xenon-verlichting.nl/veel-ge ... aan-u.html
"Voor auto's die in gebruik zijn genomen voor 1 januari 2007 en die voorzien zijn van xenon-verlichting gelden deze eisen dus niet."
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Uiteraard moet het lichtbeeld goed zijn!
Dus ook een goede licht/donker scheiding.
Ennn kitjes waar geen grootlicht bij zit is afkeur.
In NL mag je rijden met achteraf Xenon. In een aantal europese landen mag dat dus niet.
Dus ook een goede licht/donker scheiding.
Ennn kitjes waar geen grootlicht bij zit is afkeur.
In NL mag je rijden met achteraf Xenon. In een aantal europese landen mag dat dus niet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠