De wet van Murphy is bewezen!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

nee gewoon 5 autos.. en zo 6 autos... maar mijne viel nu weg..dus hadden za maar 4 autos staan.. dus toen er maar gewoon bij gezet voor de fun
hello there..
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Hoe is dit nu afgelopen Remco, al gefixed? En nog garantie gekregen?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Yep..

Gefixed .. en nee niet onder garantie.. sterker nog.. ga me auto daar weg halen..om ergens anders te laten maken.. En opeens gaat motorkap niet meer open.. handrem defect.. :? stelletje $^^%& .. .Maar ja.

sinds dinsdag heb ik hem weer rijdende..

Garage die het nu gedaan heb die zegt dat de koppelingsset die erin zat.. geen half jaar oud kon zijn. (remco = belazerd dus)

En dat er ook nog is verkeerde olie is in gegooid in de bak.

Maar ben allang weer blij dat ik me auto weer rijdend heb.. wel weer duur grapje.. :cry:
hello there..
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Das mooi kut dan!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

yep :(
hello there..
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

rdv-astra schreef:Bied maar mensen voor een auto zonder blok.. (vandaag in puin gedraaid.. hoe? .. dat weten we nog niet)

Blok overzetten.. en je ben bijna klaar..

:cry:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Waar lees je dat?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

OPC forum neem ik aan :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Jah OPC Forum.. stuurde iemand naar me toe.. want ken er zelf nie op he :P
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

OK, ik heb het even gecheckt: Hij had z'n auto al te koop staan vanaf dinsdag en inderdaad heeft ie afgelopen Donderdag dit bericht gepost... Dit zuigt voor hem...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een kapotte C20NE meemaak...
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Is idd erg zeldzaam, ik heb vroegâh wel een keertje een 1.8 NE uit een Ghadett gemold..volgens mijn onderschrift : je mot der wél olie inpleure :oops: :oops: :zak:

even vóórdat Mr Plug weer in me nek duikt ; IK ZEG DUS NIET dat zijn buddy RDV dat niet heeft gedaan :roll: :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Die Cali 2 weken geleden had ook zijn C20NE kapot gemaakt. tBlijft mechanisch. C20XEs en LETs zijn ergens ook C20NEs met andere kop, en daar zie je ook wel eens onderblokschades. Ontopic:

Plots dag na reparatie blok in poeier: trek eigen conclusie.
Hamertje tik spelen bij de betreffende garage.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Remco, kom er eens in...

What happened?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Hey.. ben ik..

Wat is er gebeurd.. weten we niet.. Tijdens rijden.. was het riktiktiktiktikti.. eerst klonk het als stuk wielkast wat los was en tegen band aan loopt.. (wel vaker gehad).. Maar toen steeds harder.. vervolgens maar gestopt.. en toen stilstaand was het nog helaas :cry:

Waarschijnlijk aantal klepstoters vastgelopen op een of andere manier.. en daardoor is dus best veel beschadigd.. (niet haalbaar om te maken voor een blok met deze km stand.. zou teveel geld gaan kosten)

P.s. olie zat er genoeg in sound..

Het klote is idd.. dat het nu gebeurd.. net nu auto 2 dagen te koop stond.. Is nu stuk moeilijker verkopen.. en heb dat geld nodig om andere auto te halen.. ben nu vervoer loos..

Maar goed..

Hebben ook even gekeken naar een 16V.. om die erin te hangen..
Dit kan wel natuurlijk.. maar zou me dan zon 1200 Euro gaan kosten.. compleet.. is niet onwijs veel.. en heb dan goed blok.. met andere nokkenassen en gechipt maar goed.. is wel TE veel geld voor mij momenteel.

+ dat dan hetzelfde probleem zou blijven bestaan waarom hij de verkoop in is gegaan.. dat ik teveel km's maak.. en me scheel betaal aan benzine.

Wat ga ik nu dus doen..
Heb misschien een koper voor complete auto.
En mocht die afhaken.. dan gaat de auto in onderdelen weg.

greetz remco
hello there..
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

je loopt te miepen over dat het teveel geld kost, maar je laat wel eerst de auto showwaardig maken, hem vervolgens 2 tone spuiten, wil hem daarna helemaal goud hebben, daarna nog einde van het jaar de achterwielkasten laten vervangen en weer laten spuiten.. :? En nu loop je te klagen over geld? :? Beetje vreemd in mijn ogen... :?

En je had toch al een 16V blok liggen? Meen dat ergens te hebben gelezen in eerdere posts van je... :?

Alsnog wel klote natuurlijk...

Maar leg eens uit dat je het nu ineens financieel niet op kan brengen... Met al die wilde plannen... :?
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

zoals ik dus al zei...
Gold Maniac schreef:planning is nog steeds om er een 16 klepper in te leggen.. Die ligt al klaar in een schuurtje.. moet alleen even wachten tot de persoon die hem erin moet hangen.. tijd heeft..

Tot die tijd gebeuren de gebruikelijke motordingen.. maar geen extra beurten of iets degelijks..
Hang je die er toch in? :roll:
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Gold Maniac schreef:
dracuhl schreef:waar is het goud? Hij zou toch die G coupe kleur krijgen? Vind het niet echt geweldig eerlijk gezegd.
goud word hij over een maand.. vanwege me motorkap die nog verlengt moet worden.. maar hij komt dus wel zo 2-tone op assen.. En dan goud op rosmalen. :wink: btw niet die G coupe goud kleur hoor.. maar een veel goudere motorkleur..
Gold Maniac schreef:
Danny s schreef:wat gaat er nou precies goud worde dan :?
heel de auto..

En antwoord op de veelgestelde vraag..waarom eerst zo dan..

Dit omdat mijn motorkap niet klaar is nog.. en dan dus niet gooud kan spuiten.. want komen glitters door.. en zal heel de auto in 1 keer moeten spuiten..

Aangezien.. de 23e assen is.. wou ik er toch niet helemaal in grondverf gaan staan.. dus vandaar maar even iets geks gedaan.. enne..tsja.. ik vind best mooi..

Zeker in het zonnetje.. dan glimt ie erg apart door de parelmoer in de blanke lak..
Gold Maniac schreef:er zijn nu wel wat nieuwe stukken in gezet...

Hele schermen gebeurd van de winter.. maar dat gebeurd bij ander bedrijf.. die afspraak staat al..
Gold Maniac schreef:benk gedeeltelijk met je eens hoor,.. maar goed.. auto moest weer showwaardig gemaakt worden.. en hebben gezocht naar een gaatje om me schermen in het geheel eerder te vervangen.. maar het bedrijf die het gaat doen heeft geen gaatje momenteel.. dus vandaar verplaatst naar de winter. Dus dan is dit wel tijdelijk voor dat half jaar goede oplossing..
Wat lopen jullie allemaal te ouwe tiefushoeren joh.. Word je toch para van.. als ik dingen dubbel wil doen.. laat het me dan dubbel doen.. ben je het er niet mee eens en zou je het zelf anders doen.. doe je het ZELF lekker anders.. en laat je mij lekker MIJN pad bewandelen...

Als mijn plaatwerker nu geen tijd voor me heeft kan ik daar weinig aan doen.. en nee ga niet naar een ander.. want juist DAN betaal ik veel meer ... maar goed.. ook al zou dat nu zo zijn.. is toch mijn portemonnee.. wat boeit jullie dat nou..

En de enige mensen die hier lopen te ouwehoeren zijn mensen die MIJ niet mogen.. heeft geen ene bal met het project te maken.. als ik fotos van andere velgen had bv had het ook al in slechte aard gevallen..

Wrom ik toch hier blijf posten.. ?
Omdat er ook zat mensen hier zijn die wel normaal kunnen doen.. en wel geinteresseerd zijn.. dat is de enige reden..

maar genoeg gezegd... blijft een oneindige discussie door steeds dezelfde mensen aangegaan.. dus ga er niet op verder.. zonde van me tijd
En nu loop je te miepen dat je geen geld meer hebt... :? Met al deze wilde plannen hierboven

Voor de geinteresseerden: http://www.opelgsiclub.nl/phpBB2/viewto ... ac&start=0

En ps. als het nu toch al zo lang duurde had je beter toch gelijk je schermen volledig kunnen laten vervangen ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Het blijft gewoon rot dattie in puin is gelopen. Gun je niemand...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

zo zie je maar weer dat de reactie's op de opelgsiclub toch terecht waren.

had het nou maar in 1 keer gedaan
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

oenatje schreef:zo zie je maar weer dat de reactie's op de opelgsiclub toch terecht waren.

had het nou maar in 1 keer gedaan
dat bedoel ik er mee te zeggen.. ;)

En uiteraard kut dattie in puin ligt...
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

@ Alex ..
Als je 1 post had neer gezet.. had je ook wel opgevallen hoor.. Beetje overdreven dit.. maar goed..

Antwoorden op je vragen..

Blok ligt klaar.. maar goed..dan met de ombouw enz en alle overige onderdelen.. bak, motronic, motorsteunen enz.. zou ik alsnog veel geld kwijt zijn.. Te veel voor mij.. want de auto moest al weg wegens te veel km''s.. Dus dat blok blijft gewoon lekker liggen.. en misschien in de toekomst in me corsa A.

Wrom ik die plannen kan doen.. ondanks dat ik financieel niet breed zit.. komt omdat heel veel dingen gesponsord gedaan worden en ik dus financieel daar de kosten niet voor draag.

Enne.. even denken,.. alex doet atra weg.. want kon financieel niet anders.. en vervolgens bouwt ie vectra compleet om.. Is toch zelfde verhaal..

Ook ben ik momenteel erg druk bezig om een huis te kopen.. en moet dus financieel even rustig aan doen.. nu mijn astra weg gaat.. scheelt mij dit zowieso al 400 euro per maand aan benzine. Dat is ook de reden waarom hij weg moet..

ps. als je toch alles al aan lezen en bijhouden was.. had je ook ergens gelezen dat wielkasten vervangen me bijna niks ging kosten.. dus vandaar dat dit geen probleem zou zijn in de winter straks..


@ oenatje..
Verder is het natuurlijk dikke bullshit dat me blok in puin gelopen is omdat ik me schermen heb laten opknappen nu ipv compleet vervangen..

Dus de reactie van "zie je nou wel"
Is hier niet echt van toepassing ..
hello there..
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

nee ik bedoel je hebt teveel met je geld gesmeten
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Blok ligt klaar.. maar goed..dan met de ombouw enz en alle overige onderdelen.. bak, motronic, motorsteunen enz.. zou ik alsnog veel geld kwijt zijn.. Te veel voor mij.. want de auto moest al weg wegens te veel km''s.. Dus dat blok blijft gewoon lekker liggen.. en misschien in de toekomst in me corsa A.
rdv-astra schreef:Hey.. ben ik..

Maar goed..

Hebben ook even gekeken naar een 16V.. om die erin te hangen..
Dit kan wel natuurlijk.. maar zou me dan zon 1200 Euro gaan kosten.. compleet.. is niet onwijs veel.. en heb dan goed blok.. met andere nokkenassen en gechipt maar goed.. is wel TE veel geld voor mij momenteel.

+ dat dan hetzelfde probleem zou blijven bestaan waarom hij de verkoop in is gegaan.. dat ik teveel km's maak.. en me scheel betaal aan benzine.


greetz remco


En hieruit blijkt toch echt dat je nog geen 16V blok hebt...

Ps de vectra rijd absoluut een stuk zuiniger dan mijn astra, daarom deed ik het plus dat we eenhuis hebben gekocht en verbouwd... en heb na de verkoop en koop nog geld overgehouden, gespaard in de tussentijd en kon toen de auto ombouwen, nadat het huis af was... Dus loop niet te lullen over mij en veroordeel me niet, aangezien ik gewoon hard heb gewerkt en veel heb moeten laten om de vectra zo te krijgen... Astra werd idd te duur ja, met benzine, omdat ik veel heen en weer reed naar utrecht...daarom heb ik een vectra...
rdv-astra schreef:@ Alex ..
Te veel voor mij.. want de auto moest al weg wegens te veel km''s.. Dus dat blok blijft gewoon lekker liggen.. en misschien in de toekomst in me corsa A.
Dan mijn vraag... WAAROM VERBOUW JE HEM DAN EERST HELEMAAL ALS JE HEM TOCH AL WEG WOU DOEN :? Als je echt zo''n liefhebber/tuner bent zoals je zegt dat je bent, dan knap je deze op en maak je af waar je mee bezig bent... Ongeacht het aantal kilometers op de klok... Kijk als je een huis koopt kan ik snappen dat de Astra niet te betalen is, maar als je hem weg doet vanwege de km. stand dan snap ik je niet, en ben je in mijn ogen geen echt liefhebber, want die houd zijn auto altijd, ongeacht de kilometerstand... OF er moet echt iets ergs mee zijn, dat je hem niet meer WIL hebben, anders wassie nou ook wel helemaal "heavy" goud :?

IIG succes met de verkoop... ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Die kerel is toch altijd snel op zijn tenen getrapt hè pffff... :?
Plaats reactie