Luchthappers op/in moterkap
Luchthappers op/in moterkap
Hallo!
Ik heb een gsi spoilertje, sideskirts en luchthappers gekocht. nu zit ik te twijfelen of ik de luchthappers erop plak (wat ik eigenlijk beetje nep vind) of dat ik ze erin maak! graag zou ik willen horen hoe jullie dat gedaan hebben. of wat jullie ervaringen zijn.
Ik weet dat ik ook een gsi moterkap kan kopen, maar die moet ik dan ook weer laten spuiten en alles. dus wil graag op andere manier doen.
Ik heb een gsi spoilertje, sideskirts en luchthappers gekocht. nu zit ik te twijfelen of ik de luchthappers erop plak (wat ik eigenlijk beetje nep vind) of dat ik ze erin maak! graag zou ik willen horen hoe jullie dat gedaan hebben. of wat jullie ervaringen zijn.
Ik weet dat ik ook een gsi moterkap kan kopen, maar die moet ik dan ook weer laten spuiten en alles. dus wil graag op andere manier doen.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Re: Luchthappers op/in moterkap
Wij hebben allemaal een echte GSi en daar zitten die happers er standaard al inDelax80 schreef:.... graag zou ik willen horen hoe jullie dat gedaan hebben...
Wil je het ECHT ECHT goed doen .. koop je een echte GSi .
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Vergeet niet dat als je gaten in je huidige kap gaat maken er uiteindelijk waarschijnlijk ook gespoten moet worden. Tenzij je heel graag hobbiet is het dus makkelijker om een GSi kap te vinden en deze te spuiten, dan om je eigen kap te gaan bewerken (uitmeten, gaten maken, zorgen dat die happers erin passen en dat je ze kan vastzetten, en dan de boel afwerken met polyester), en dan alsnog te moeten spuiten. En wat je ook doet, het uiteindelijke resultaat zal nooit zo goed zijn als de originele GSi kap (tenzij je ook nog eens heel goed kan hobby-en)...Delax80 schreef:Ik weet dat ik ook een gsi moterkap kan kopen, maar die moet ik dan ook weer laten spuiten en alles. dus wil graag op andere manier doen.
Maar hey, je moet het zelf weten, 't is jouw feestje.
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Hmm das vreemd...ik heb wel een echte GSi maar geen happers.David schreef:Wij hebben allemaal een echte GSi en daar zitten die happers er standaard al in...
Keb ook altijd pech.
Een Harley rijder heeft nooit pech,
maar doet zijn onderhoud onderweg...
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ja dat probleem had ik ook,ik heb dus net 2 weken geleden een echte GSI kap gekocht en een GSI grill,even laten spuiten en monteren maar die handelSjonkovic schreef:Hmm das vreemd...ik heb wel een echte GSi maar geen happers.David schreef:Wij hebben allemaal een echte GSi en daar zitten die happers er standaard al in...
Keb ook altijd pech.
Paintverkoper in een verfzakie!!
Goh, toch wel nieuwsgierigPaintballer schreef:Ja dat probleem had ik ook,ik heb dus net 2 weken geleden een echte GSI kap gekocht en een GSI grill,even laten spuiten en monteren maar die handel
wat kost zo'n geintje nou ongeveer ? ¿ ?
En zonder kleurverschil met de oude lak ?
Een Harley rijder heeft nooit pech,
maar doet zijn onderhoud onderweg...
- Paintballer
- Oud-Clublid
Sjonkovic schreef:Goh, toch wel nieuwsgierigPaintballer schreef:Ja dat probleem had ik ook,ik heb dus net 2 weken geleden een echte GSI kap gekocht en een GSI grill,even laten spuiten en monteren maar die handel
wat kost zo'n geintje nou ongeveer ? ¿ ?
En zonder kleurverschil met de oude lak ?
Nou voor de motorkap en grill was ik bij elkaar zo'n 100 euri kwijt en het spuiten laat ik door de vader van een collega van me doen,zal me zo 75 euri gaan kosten denk ik maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.Heb nog de kleur van de lak in me dashboardkastje liggen dus kleurverschil moet volgens mij geen probleem zijn lijkt me.Zodra ik weet wat het spuiten me gaat kosten laat ik het wel even weten.
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik was voor het spuiten van mijn kap, en booskijkertje, zonder bon (maar wel bij een goede bekende (bovag) spuiter) 150€ kwijt, en heeft ie ook nog geholpen om hem meteen erop te zetten daar ter plekke
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid