Mike the skyline r33 gts-t

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Bart(astra) »

Grondig bezig ! :thumbsup:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Jerremy
forum-gebruiker
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 aug 2006 19:26

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Jerremy »

Mikeopel schreef:
Jerremy schreef:Allereerst beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar ! Dat 2016 maar veel geluk, wijsheid en gezondheid mag brengen.. :P

Dat is lang geleden Mike.. Nou ik heb nog steeds me GSI i.i.g. ! Welliswaar een tijdje al 'under-construction' maar het vordert gestaag, en ben er nog steeds blij mee..
Hoe staat het nou met je Skyline ?

Had een tijd terug nog is wat onderdelen van je in me handen , van je Astra-tijdperk 8) Zo'n mooi grijs dashboard uit een GL geloof ik die je had gebruikt als pas-mal voor je extra metertjes..

@Alex jij stopt ook nooit met de ziekte he hahahahahahaha. Ik ken de ziekte hellaas ook. Maar ja hoe is het veder met iedereen! Met mij gaat het na een jaar kut.. weer goed haha

Ja kan ik me nog wel herinneren. Heb btw nog een hoop astra oneerdalen liggen. Heb er ook hellaas een hoop weggegooid puur omdat ik Japanse troep nodig had en had geen ruimte meer
Hey Mike, tof man die foto's !! :thumbsup: Echt een vette wagen 8) Hoe is het met je !?

Goed te horen dat het iig weer beter gaat met je. Ik zit nog steeds met de jongens in de schuur, met Mark, Dennis en Mathijs. Me Astra is wel aardig opweg, er is al het nodige gebeurd en aangepast, maar afgelopen jaar nietzoveel aan kunnen doen helaas. Er ligt letterlijk een dike laag stof op. Afgelopen jaar met werk heel druk en hectisch gehad, zat met een verhuizing eind 2016 en hoop voorbereiding vooraf gehad, etc.. Nu is het ook even wacht op Mark, die gaat nog wat speciale aanpassingen voor me doen waar wat speciaal laswerk voor gedaan moet worden, maar ja Mark is nu echt erg druk ivm aankoop van een huis waar het nodige in moet gebeuren dus die is nu bezet en volop bezig in ze huis. Dus vd zomer wordt het weer opgepakt.

Woon je nog in de buurt wel ?
Niet weggooien he die Astra spullen :shock: :idea: :mrgreen:

Groetjes, Jeroen
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Mikeopel »

Jerremy schreef:
Mikeopel schreef:
Jerremy schreef:Allereerst beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar ! Dat 2016 maar veel geluk, wijsheid en gezondheid mag brengen.. :P

Dat is lang geleden Mike.. Nou ik heb nog steeds me GSI i.i.g. ! Welliswaar een tijdje al 'under-construction' maar het vordert gestaag, en ben er nog steeds blij mee..
Hoe staat het nou met je Skyline ?

Had een tijd terug nog is wat onderdelen van je in me handen , van je Astra-tijdperk 8) Zo'n mooi grijs dashboard uit een GL geloof ik die je had gebruikt als pas-mal voor je extra metertjes..

@Alex jij stopt ook nooit met de ziekte he hahahahahahaha. Ik ken de ziekte hellaas ook. Maar ja hoe is het veder met iedereen! Met mij gaat het na een jaar kut.. weer goed haha

Ja kan ik me nog wel herinneren. Heb btw nog een hoop astra oneerdalen liggen. Heb er ook hellaas een hoop weggegooid puur omdat ik Japanse troep nodig had en had geen ruimte meer
Hey Mike, tof man die foto's !! :thumbsup: Echt een vette wagen 8) Hoe is het met je !?

Goed te horen dat het iig weer beter gaat met je. Ik zit nog steeds met de jongens in de schuur, met Mark, Dennis en Mathijs. Me Astra is wel aardig opweg, er is al het nodige gebeurd en aangepast, maar afgelopen jaar nietzoveel aan kunnen doen helaas. Er ligt letterlijk een dike laag stof op. Afgelopen jaar met werk heel druk en hectisch gehad, zat met een verhuizing eind 2016 en hoop voorbereiding vooraf gehad, etc.. Nu is het ook even wacht op Mark, die gaat nog wat speciale aanpassingen voor me doen waar wat speciaal laswerk voor gedaan moet worden, maar ja Mark is nu echt erg druk ivm aankoop van een huis waar het nodige in moet gebeuren dus die is nu bezet en volop bezig in ze huis. Dus vd zomer wordt het weer opgepakt.

Woon je nog in de buurt wel ?
Niet weggooien he die Astra spullen :shock: :idea: :mrgreen:

Groetjes, Jeroen
Te laat.
Sorry jeroen haha kom binnen kort wel een keer langs.
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Erwin_dude »

Wat doet die jap hiero...

Muhehe mooi daj trug bunt mikie

-
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Mikeopel »

Erwin_dude schreef:Wat doet die jap hiero...

Muhehe mooi daj trug bunt mikie

-
8) kick some gsitjes athans dat deed ze lol

even een kleine update,

ben weer lui copy paste van het skyline forum:

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding



zo even de vaart er in houden

zo bijna vergeten lol

wie weet welk blok er ligt :P

Afbeelding
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Erwin_dude »

2jz

-
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Laagvlieger »

Afbeelding

Hee gaaf! Die Oldsmobile Cutlass (Of een andere GM A-body adopt) op de achtergrond. Meer info please daarover. Ik heb die in de Buick variant :mrgreen:

Afbeelding
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Laagvlieger »

Erwin_dude schreef:2jz

-
Volgens mij een V8, geen 2JZ
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door Mikeopel »

Laagvlieger schreef:
Erwin_dude schreef:2jz

-
Volgens mij een V8, geen 2JZ
is idnderdaad een oldmobile geen idee welke. haha zo lang de body van die weer netjes word. is van een kennis die ik af en toe help.
en het is idd een v8. het is me reserve blok. kon deze voor niet al te veel geld kopen en deze bloken staan bijna niet op internet te koop. hij zal dus voor een ander project zijn of voor de verkoop.
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Mike the skyline r33 gts-t

Bericht door AlexAstra »

Gaaf project Mike!
beetje late reactie, maar ben benieuwd naar de vorderingen :wink:
Plaats reactie