project astra gsi turbo

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: project astra gsi turbo

Bericht door pluggie »

Die brommert geeft niet eens half gas, maar snap het niet zo dit.

Snap totaal niet dat dit dat iets moet bewijzen ofzo.

Tis net als dat ik met me Cita naast William zijn circuit RSV reed:
Ja maar kheb toch wel 10 pk toch ?

'nee heb je niet'. Oh okay.

Als die R6 al gas geeft meteen valt er meteen niks meer te filmen.
Bij 200 maak je gehakt van zo'n ding in het echt.



Snap het vooral niet. Ziet toch iedereen dat die brommer er express bij blijft en rustig aan doet.

In goede bocht maak je er ook gehakt van, alleen je banden dan weer niet zo'n ballon setup.

Maja, je ziet meteen dat die brommer naar jouw kijkt, en op je wacht.
Als die gas geeft meteen is het meteen een heel saai filmpie.
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: project astra gsi turbo

Bericht door jazzgsi »

Zaterdag en Zondag met deze bak gereden :worship: . --> SL 63 AMG
Afbeelding

Kwamen er nog 2 gasten in een audi S4... dan lijkt die ineens niet zo snel :mrgreen:.
Helaas geen sprint kunnen doen vs een motor.

2 weekenden terug ook een carrera 4s mogen rijden en stoplicht sprintje vs een bmw 645... zijn leuke dingen jongens even doorsparen nog :lol:.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: project astra gsi turbo

Bericht door prs »

die sl amg hou je normaal gesproken wel redelijk bij met een 280 pk astra :wink: . ik ben een tijdje geleden nog een cls 63 amg tegengekomen op de snelweg. die auto is wel iets zwaarder als een sl, maar ik had ook niet mijn volle vermogen door een vacuum lek maar toch ging het aardig gelijk op. stoplichtsprintje ga je alleen niet redden, mits er een goede bestuurder in die benz. inzit :wink:
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

pluggie schreef:
Snap totaal niet dat dit dat iets moet bewijzen ofzo.

ik probeer hier ook niks mee te bewijzen dat is nou net de clou, snapt niemand denk ik (behalve bart)

de bestuurder van de r6 is een vriendin van me en ik zei toen op een feestje tegen haar met mn zat gezicht dat mijn astra sneller is als haar opgepimpte solex :mrgreen:

toen zei zij meteen van dat is goed dan gaan we een xtje sprinten
en dat is dus gefilmd door een andere vriendin

ze zal best niet de beste chauffeuse zijn die er is en ik ga volgas met een sprintje en ik neem aan zij ook
daar komt dit filmpje vandaan ik vond t wel gaaf dat ik zon brommert voorbij ging

ik hoef en wil hier niks mee bewjzen maar goed nu wil iedereen ineens met van die zundapps tegen me sprinten :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Bart(astra) »

ik wil mijn mini er ook wel een keer langs zetten ! op de parkeerplaats :roll:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Theo Gsi »

met openstaande deuren?
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: project astra gsi turbo

Bericht door jazzgsi »

prs schreef:die sl amg hou je normaal gesproken wel redelijk bij met een 280 pk astra :wink: . ik ben een tijdje geleden nog een cls 63 amg tegengekomen op de snelweg. die auto is wel iets zwaarder als een sl, maar ik had ook niet mijn volle vermogen door een vacuum lek maar toch ging het aardig gelijk op. stoplichtsprintje ga je alleen niet redden, mits er een goede bestuurder in die benz. inzit :wink:
Ook dat betwijfel ik :) maar goed ik heb zo een c20letje niet meegemaakt in een astra dus nu zegt mijn verstand no way....
je weet wel zeker dat het een echte AMG was en geen AMG pakket? Kan me herinneren dat er hier iemand was met een C36 AMG en die was heilig van overtuigd dat hij jullie allemaal eruit reed. En ik weet het die C36 zijn aardig snel vooral voor die tijd maar die hoeft het dus echt NIET te proberen tegen een 63 ;).
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: project astra gsi turbo

Bericht door prs »

jazzgsi schreef:
prs schreef:die sl amg hou je normaal gesproken wel redelijk bij met een 280 pk astra :wink: . ik ben een tijdje geleden nog een cls 63 amg tegengekomen op de snelweg. die auto is wel iets zwaarder als een sl, maar ik had ook niet mijn volle vermogen door een vacuum lek maar toch ging het aardig gelijk op. stoplichtsprintje ga je alleen niet redden, mits er een goede bestuurder in die benz. inzit :wink:
Ook dat betwijfel ik :) maar goed ik heb zo een c20letje niet meegemaakt in een astra dus nu zegt mijn verstand no way....
je weet wel zeker dat het een echte AMG was en geen AMG pakket? Kan me herinneren dat er hier iemand was met een C36 AMG en die was heilig van overtuigd dat hij jullie allemaal eruit reed. En ik weet het die C36 zijn aardig snel vooral voor die tijd maar die hoeft het dus echt NIET te proberen tegen een 63 ;).


volgens de rdw kenteken check was het een echte amg. en geloof mij, je kon wel horen dat ie vol gas ging :mrgreen: een c55amg was trouwens ook niet zo'n probleem 8)
het laagste gewicht wat ik heb gevonden van zo'n cls is 1805 kilo(hoewel ik vaker over de 2000kg. zie staan) en heeft 514pk en 630nm koppel. dat komt neer op ongeveer 3.5 kg per pk en 2,86 kg per nm. dit is dan in het positiefste geval. als het gewicht 2ton is dan komen die specs nog wat slechter uit.

astra gsi, 1050?of is het 1100? kilo en in mijn geval 300 pk en 400nm koppel. dat is dus ongeveer 3,5 kg per pk en 2,62 kg per nm.

zoals je ziet zijn ze wel redelijk aan elkaar gewaagd :wink:


maar we zullen maar weer is terug ontopic gaan :wink:
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: project astra gsi turbo

Bericht door pluggie »

Nou ja, gelukkig maar, leuk filmpie, leuke auto, tot zaterdag :P
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: project astra gsi turbo

Bericht door jazzgsi »

prs schreef:
jazzgsi schreef:
prs schreef:die sl amg hou je normaal gesproken wel redelijk bij met een 280 pk astra :wink: . ik ben een tijdje geleden nog een cls 63 amg tegengekomen op de snelweg. die auto is wel iets zwaarder als een sl, maar ik had ook niet mijn volle vermogen door een vacuum lek maar toch ging het aardig gelijk op. stoplichtsprintje ga je alleen niet redden, mits er een goede bestuurder in die benz. inzit :wink:
Ook dat betwijfel ik :) maar goed ik heb zo een c20letje niet meegemaakt in een astra dus nu zegt mijn verstand no way....
je weet wel zeker dat het een echte AMG was en geen AMG pakket? Kan me herinneren dat er hier iemand was met een C36 AMG en die was heilig van overtuigd dat hij jullie allemaal eruit reed. En ik weet het die C36 zijn aardig snel vooral voor die tijd maar die hoeft het dus echt NIET te proberen tegen een 63 ;).


volgens de rdw kenteken check was het een echte amg. en geloof mij, je kon wel horen dat ie vol gas ging :mrgreen: een c55amg was trouwens ook niet zo'n probleem 8)
het laagste gewicht wat ik heb gevonden van zo'n cls is 1805 kilo(hoewel ik vaker over de 2000kg. zie staan) en heeft 514pk en 630nm koppel. dat komt neer op ongeveer 3.5 kg per pk en 2,86 kg per nm. dit is dan in het positiefste geval. als het gewicht 2ton is dan komen die specs nog wat slechter uit.

astra gsi, 1050?of is het 1100? kilo en in mijn geval 300 pk en 400nm koppel. dat is dus ongeveer 3,5 kg per pk en 2,62 kg per nm.

zoals je ziet zijn ze wel redelijk aan elkaar gewaagd :wink:


maar we zullen maar weer is terug ontopic gaan :wink:
Denk dat er nog wel meer aspecten een rol spelen :P.
Maar dat klinkt niet slecht ;) zeker niet en idd die amgtjes zijn zwaar zelfs die SL! Ben benieuwd naar zo een c20let in een astraatje
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

een let in een astra gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :mrgreen: :mrgreen: en iedereen die zaterdag ook mee naar de ring gaat zal wel zien hoe zon ding loopt er gaan 3 letjes mee

chuck
matt
en ik :shiny:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Bart(astra) »

gsipiloot schreef:een let in een astra gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :mrgreen: :mrgreen: en iedereen die zaterdag ook mee naar de ring gaat zal wel zien hoe zon ding loopt er gaan 3 letjes mee

chuck
matt
en ik :shiny:
Fred niet hoor !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Luuk >GSI<
forum-gebruiker
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 dec 2009 17:42

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Luuk >GSI< »

@gsipiloot .

Ik heb ook een zundapp :oops: mag ik ook even sprinte dan?
alleen gekken en dwazen blijven kassenbouwen en beglazen
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

@ luuk tuurlijk dan pak ik ook een zundapp bij ons uit de schuur :mrgreen:

en gaat fred niet mee?? jammer man k had hm eindelijk wel eens willen ontmoeten :(
Gebruikersavatar
Luuk >GSI<
forum-gebruiker
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 dec 2009 17:42

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Luuk >GSI< »

vet 8) watvoor dapp`s heb je staan??
alleen gekken en dwazen blijven kassenbouwen en beglazen
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

een boswachter en zon zelfde in t blauw met chroom en een super sport (ze zijn van mn pa die heeft ze gerestaureerd)
Gebruikersavatar
Luuk >GSI<
forum-gebruiker
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 dec 2009 17:42

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Luuk >GSI< »

oke vet man! ik heb dr zelf nu 1tje al 7 jaar haha een ks 50 5 bak met veel leuk spul erop :lol: maar die komt alleen naar buiten als het heeel lekker weer is :roll:
alleen gekken en dwazen blijven kassenbouwen en beglazen
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

helaas geen foto update maar ik ben afgelopen week wel aan een nieuw project-je begonnen....
ik heb wederom een interieur weg gebracht om opnieuw te laten bekleden hopelijk tegen de kerst klaar
zodra ik het terug heb laat ik de hele auto van binnen eens goed cleanen dus de deurpanelen vloerbedekking en dergelijke

en ik denk dat ik de losse delen in het dashboard ook maar eens netjes ga maken ook daar heb ik al wat ideeen voor :mrgreen:

is echt een never ending story die auto zeg! :opel: :shutup:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Bart(astra) »

alleen opnieuw bekleden, of ook meteen leer ?
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

opnieuw bekleden moet je alleen met leer doen een stoffen interieur flikker je gewoon weg :mrgreen: (of t moet een manta/ascona 400 interieur zijn)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Bart(astra) »

Wat kost dat ? (als wij dat mogen weten :wink: )
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2682
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Haaye »

Bart(astra) schreef:Wat kost dat ? (als wij dat mogen weten :wink: )
Wil ik ook wel weten ja... (als dat mag natuurlijk)
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: project astra gsi turbo

Bericht door pascal1109 »

Heb dan geen auto (meer), maar nog wel een interieur :mrgreen:
Dus ik wil het ook weten. En "hoeveel" interieur hebben we het dan over? 2x stoelen + achterbank (wel / geen armsteun). Hoofdsteunen achter ook? Deurpanelen? Panelen achter?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door gsipiloot »

het gaat over 2 voorstoelen 1 complete achter bank (rugleuning en zitting) en 4 hoofdsteunen
de prijs weet ik ook niet maar een goede maat van mn pa doet dat voor me hij heeft mn champion interieur ook opnieuw bekleed

dus ik den k dat de prijs mee gaat vallen :mrgreen: en t resultaat gaat oogverblindend mooi worden let maar op :mrgreen:

jammer dat ik nog geen foto's kan posten van t resultaat maar wordt een hoog kwijl gehalte voor sommigen onder ons :mrgreen: :shutup:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: project astra gsi turbo

Bericht door Bart(astra) »

gsipiloot schreef:het gaat over 2 voorstoelen 1 complete achter bank (rugleuning en zitting) en 4 hoofdsteunen
de prijs weet ik ook niet maar een goede maat van mn pa doet dat voor me hij heeft mn champion interieur ook opnieuw bekleed

dus ik den k dat de prijs mee gaat vallen :mrgreen: en t resultaat gaat oogverblindend mooi worden let maar op :mrgreen:

jammer dat ik nog geen foto's kan posten van t resultaat maar wordt een hoog kwijl gehalte voor sommigen onder ons :mrgreen: :shutup:
Ben zeer benieuwd !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Plaats reactie