Schade Gsi's

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Schade Gsi's

Bericht door Diem »

Post hier schade GSi's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Even verplaatst naar "Kletspraat" aangezien er weining "Meeting foto's" gepost zullen worden.

Zal vanavond mijn schadefoto's er even bijzetten...nu Astra'tje een beetje verwennen met het mooie weer... 8)
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Bericht door Matt »

2 bekende :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

dfasf

Bericht door Delax80 »

mensen, jullie snappen natuurlijk dat dit een bloed serieus topic is en hier ongepaste opmerkingen niet gewaardeerd worden








:lol: :lol:
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

hee wat heeft die astra op de 3E foto op zijn tankklepje
zitten heb het idee dat het een oude auto van mij is :roll:
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

vandaag mijn mantzel lip echt aan strond gereden :oops:
hoij was al gebarsten en heb ook al een JMS liggen maar tis altijd zonde :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

chucky66 schreef:vandaag mijn mantzel lip echt aan strond gereden :oops:
hoij was al gebarsten en heb ook al een JMS liggen maar tis altijd zonde :lol: :lol: :lol: :lol:
Fotows !!! :roll: :lol:

Jms is mooier ! :wink: maar ook net iets lager, dus dan moet je nog voorzichtiger zijn Fred !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

volgende week kan je hem zien
ik hoop voor full speed gemaakt
maar er zijn nog veel plannen dussssss
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Kejje niet even optieften met je schadetopic :x :evil:

Rij net achteruit tegen een stalen zwaartransport draaischijf aan, achterdeur en mijn pimp donkere achterlicht aan bonken :( :( :( :(

K@#$#@!!@#@@##@$@##$@$#%$@%%%$&&%^$#@#@!@$% ! ! ! ! ! :x

Lekker weer net voor Zandvoort, schade wordt volgende week gefikst, achterdeur kan hersteld worden, even proberen of ik een nieuw set achterlichten kan laten laseren.... gaat weer wat kosten :?

'Voordeel' : bumper grille en motorkap worden ook meteen weer even meegenomen, dan issie wel weer klaar...

Als er iemand op Ebay een setje zwart gelaserde station achterlichten tegenkomt: linkies aub.... :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mijn week kan niet meer stuk :? :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Jij trekt het ook wel aan, of zie ik dat nu verkeerd? Poe hee, wat een pech elke keer zeg...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Het is echt niet te geloven... nu gewoon 3 keer in 11 maanden schade :( ... is trouwens wel de allereerste keer dat ik zelf parkeerschade rijd...

Mooi kuDt is het.. :cry:

Ik ga even een setje originele achterlichten opduikelen in het magazijn, dan kan ik iig gewoon rijden :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

check 8)

gevonduh
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Klote, schade valt gelukkig mee.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Mjahhh.. voor 600 € istie weer helemaal netjes, als je het snel zegt valt het best mee :?

Da's dan wel de schade aan de achterdeur inclusief spuiten en meteen de neus compleet weer mee (bumper, kap, grille en zijschermen, inclusief de grille ontdoen van de spijltjes, die ben ik nou wel weer een beetje zat :)

Ben al heen en weer aan het mailen met die duitser voor een setje nieuwe gelaserde achterlichten, hij kan ze laten maken, dus da's zo goed als geregeld...
Heb ook nog even zitten kijken voor een set Irmschers, maar behalve dat ze 2 keer zo duur zijn, vind ik ze ook nog steeds niet mooi... worden dus gewoon weer lasurtec's 8)

Moet van mezelf strafregels schrijven nu : Je bent een klootzak, je moet in je spiegels kijken lul ! ! ! :?

2500 X

pagina 2 nu... :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Mooi kloten weer, eigenlijk hoor je ook niet thuis met een mooie auto op een bouwplaats :wink:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Was op de zaak achterop de werf, waar ie altijd staat, ik zat gewoon te maffen :?
Vroeger stond ie altijd op de parkeerplaats vóór het bedrijf, maar na het eraftrappen/lopen van mijn spiegel en het beschadigde voorscherm zet ik hem achterop de werf...

Ik ben gewoon een lul... komt wel weer goed (de auto dan he :lol: )... alleen niet vóór Zandvoort :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Yessss.. ik heb een setje lasurtec's kunnen lospeuteren buiten Ebay om 8) 75 € voor de lampen en 12 € verzenden :worship:

Kan alweer een béétje lachen... :)

Nu zitten de originele donkere er weer in...

Afbeelding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

Sounddragon schreef:Het is echt niet te geloven... nu gewoon 3 keer in 11 maanden schade :( ... is trouwens wel de allereerste keer dat ik zelf parkeerschade rijd...

Mooi kuDt is het.. :cry:

Ik ga even een setje originele achterlichten opduikelen in het magazijn, dan kan ik iig gewoon rijden :?
je bent niet de enige met veel schade, wat dacht je van 2 keer in een week tijd! :cry:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik vind 2 keer in 10 jaar al veels te veel.... heb nu alles gehad geloof ik... vorig jaar iemand ertegenaan terwijl ie geparkeerd stond, nog nét niet loss, daarna ik bij een trut achterop bijna 1000 €, en nu dit weer...

Bij 2 keer in de week zou ik voor straf een half jaar gaan fietsen denk ik.... :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Oef Jeff moet brilletje zeker :lol:

Maar is weer mooi klote man! :cry:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

Ik vind wel dat steeds meer mensen niet goed uitkijken waar en hoe ze rijden. Autorijders en fietsers.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Tja...maja als je ziet waarmee ik soms op pad mag, en waar we dat allemaal infrommelen, dan kan mijn rijkunst absoluut bovengemiddeld genoemd worden, ik kan écht wel rijden, tot op de cm precies als het moet, maar vanmorgen zat ik gewoon te snurken, en had niet in de gaten dat die draaischijf ietsie scheef stond, en dus had ik aan de linkerkant nog 40 cm, en aan de andere kant 5 cm te weinig :? ... ben ook erg pissig op mezelf, dit soort grappen gebeurt me bijna nooit... en nu kost het me geld, het is niet anders.... :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

tis weer balen met de kraan open dan ?! :roll:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

De geldkraan ja... :?

AlleZ komt goed... hij wordt nu new ánd improved 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

Sounddragon schreef:Tja...maja als je ziet waarmee ik soms op pad mag, en waar we dat allemaal infrommelen, dan kan mijn rijkunst absoluut bovengemiddeld genoemd worden, ik kan écht wel rijden, tot op de cm precies als het moet, maar vanmorgen zat ik gewoon te snurken, en had niet in de gaten dat die draaischijf ietsie scheef stond, en dus had ik aan de linkerkant nog 40 cm, en aan de andere kant 5 cm te weinig :? ... ben ook erg pissig op mezelf, dit soort grappen gebeurt me bijna nooit... en nu kost het me geld, het is niet anders.... :wink:
het gaat zich niet om jouw. Ik zie vaker gasten met kranen rijden. en ik vindt het echt knap hoe ze met zon lomp ding in kleine straten kunnen bewegen.

Voorbeeld wat niet kan. je rijdt met 80/ 90 over de weg, is er een weg van links, (hun natuurlijk geen voorrang) en hun toch nog even snel de weg op schieten voor jouw. en natuurlijk moet je weer vollop in de remmen. en dat gebeurt bij mij vaak genoeg.
Plaats reactie