Laatst in Spijkenisse afgesneden door Golf GTi

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Laatst in Spijkenisse afgesneden door Golf GTi

Bericht door Diem »

Ben verleden week afgesneden in Spijkenisse door een mannetje in een Golf IV GTi met lexuslampen achter.
Hij wou racen maar op het moment dat ik hem voor bij ging gooide hij hem er gewoon voor(hij kon niet goed tegen zijn verlies).Het ging om de 43-SX-DK.
Toen ik er voorbij kwam heb ik hem even laten remmen :lol:
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
GSI-Sneek
forum-gebruiker
Berichten: 186
Lid geworden op: 28 jul 2006 16:04
Locatie: Sneek

Bericht door GSI-Sneek »

dat heb je met die sjonnies in de verotte golfjes :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door GSI-Sneek op 17 mar 2007 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Bel zijn moeder :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

ik kreeg laatst een duim van een gti rijder. omdat ik won 8)
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Bericht door Kilat »

GSI-Sneek schreef:dat heb je met die sjonnies in de vertotte golfjes :lol: :lol:
Nou ben er niet echt mee eens. Mn broer heeft namelijk ook een golf IV met special paint en die gedraagd zich niet zo. En die sjonnies rijden ook niet allemaal in een golf ;)
Gebruikersavatar
GSI-Sneek
forum-gebruiker
Berichten: 186
Lid geworden op: 28 jul 2006 16:04
Locatie: Sneek

Bericht door GSI-Sneek »

Kilat schreef:
GSI-Sneek schreef:dat heb je met die sjonnies in de vertotte golfjes :lol: :lol:
Nou ben er niet echt mee eens. Mn broer heeft namelijk ook een golf IV met special paint en die gedraagd zich niet zo. En die sjonnies rijden ook niet allemaal in een golf ;)
geef toe
80% golf rijder is sjonnie :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Bullshit, GSi's zijn ook goed vertegenwoordigd, net als de 3 series en de Hondaclub :lol:

Makkelijk hoor, hokjes :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Bericht door Diem »

Sounddragon schreef:Bel zijn moeder :roll:
Als ze lekker is :lol:
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

MILF!
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Blitzkrieg
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 261
Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Blitzkrieg »

Was ie donkerblauw Diem?
Geen spoilers maar liters!
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

GSI-Sneek schreef:
Kilat schreef:
GSI-Sneek schreef:dat heb je met die sjonnies in de vertotte golfjes :lol: :lol:
Nou ben er niet echt mee eens. Mn broer heeft namelijk ook een golf IV met special paint en die gedraagd zich niet zo. En die sjonnies rijden ook niet allemaal in een golf ;)
geef toe
80% golf rijder is sjonnie :lol: :lol:
ja en ze kennen beter gelijk op de bijrijders stoel gaan zitten want ze leunen er zo erg na toe dat ze daar toch heen willen
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
vd_wel
forum-gebruiker
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 jan 2007 14:56
Locatie: de lier

Bericht door vd_wel »

haha ja idd, zo van we gaan nu met links schakelen :D, nee maar der zat een tijdje gelede ook een GTI achter me, d8 een golf 3 of 4.
hij was nog koud dus lekker makkie an, de hele godganse tijd zat die te douwen, toen ik bij de snelweg aankwam was die warm, goddank :D, dus ik reed 100 in ze 3 wou die me voorbij, dus halverwege naast me zie ik hem overschakelen dus ik vol opt gas :D, wham, bij t stoplicht :shock: :thumbsup:
hahaha lache hoor

een collega van mij ook stond een beetje dik te doen die heb ook een golf gti, zegtie : pfff die gsi is gewoon een 8 kleppert en bla bla bla,
dus ik trok me kap open, staat die zo effe stil te zijn, o t is toch een 16 klepper.
de meeste golfies denke m te kenne hebben de gsi maar 9 vd 10 keer leggen ze t af, of ze hebbe een g60 of een vr6 dan word t minder :D.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 jul 2003 23:30
Locatie: Losser

Bericht door Maartje »

Jullie klagen altijd dat die VW rijders over Opel rijders zeuren, nu zijn jullie net zo erg :? . Beetje jammer dat het zo moet, ieder zijn merk toch? mijn vriendin rijdt ook VW, ja en? Als ik 1 strakke VW ken, is die het wel. Zij onderhoudt em zo goed, dat menig Opel rijder daar nog een voorbeeld aan kan nemen.
Afbeeldingaartje
Gebruikersavatar
vd_wel
forum-gebruiker
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 jan 2007 14:56
Locatie: de lier

Bericht door vd_wel »

begrijp mij nie vkeerd ik heb niks tegen golf, ik vindt het alleen altijd leuk dat ze over opel staan te zeiken als ze een gsi zien ofzo. noujah GTI de latere modellen zien der cker niet verkeerd uit. maar een golf 2 vindt ik niet mooi.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 jul 2003 23:30
Locatie: Losser

Bericht door Maartje »

vd_wel schreef:begrijp mij nie vkeerd ik heb niks tegen golf, ik vindt het alleen altijd leuk dat ze over opel staan te zeiken als ze een gsi zien ofzo. noujah GTI de latere modellen zien der cker niet verkeerd uit. maar een golf 2 vindt ik niet mooi.
Maar nu doe jij precies hetzelfde :wink: . Maar goed, maakt ook niet uit verder. VW is ook niet echt mijn smaak, maar goed. Dat is ieder zijn eigen keuze :wink: . Moet trouwens zeggen dat je er wel hele mooien tussen hebt zitten.
Afbeeldingaartje
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Bericht door Kilat »

Maartje schreef:Jullie klagen altijd dat die VW rijders over Opel rijders zeuren, nu zijn jullie net zo erg :? . Beetje jammer dat het zo moet, ieder zijn merk toch? mijn vriendin rijdt ook VW, ja en? Als ik 1 strakke VW ken, is die het wel. Zij onderhoudt em zo goed, dat menig Opel rijder daar nog een voorbeeld aan kan nemen.
Ben het helemaal met je eens Maartje. Mn broer heeft ook een hele mooie strakke golf :D En trouwens als ik een 2de auto er bij zou nemen dan zou dat een vw zijn. Heb zelf ook opelrijders gezien die behoorlijk scheef zitten dus het is bullshit dat het alleen vw rijders zijn.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Dat hangen ligt niet aan het merk, maar aan de aanwezigheid van een armsteun volgens mij :lol:

Als ik in de LaRo van de zaak rij, ben ik ook Sjonnie 8) :lol: terwijl ik daar in de Astra helemaal niet de neiging toe heb :roll:

Al hebben die Flogjes ook geen midden armsteun volgens mij :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Mad Driver
forum-gebruiker
Berichten: 2066
Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
Locatie: Maastricht

Bericht door Mad Driver »

als je het allemaal zo bekijkt dan zijn we allemaal sjonies.

:D hebben allemaal dikke bumpers allemaal dikke velgen
alleemaal gek op snelheid en we rijden allemaal zoveel mogelijk autos van de weg.

:lol: oja en we voelen ons allemaal erg ruig in ons autos.

:roll: gelijk of niet
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!

KOK Promoteam:D
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Het wel of niet sjonnie zijn hangt af van 1 ding.

Is NIET merkgebonden. Zit hem in lexuslook achterlichten en polyester bumperzooi.
:lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Bericht door Diem »

Blitzkrieg schreef:Was ie donkerblauw Diem?
ja
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Laagvlieger schreef:Het wel of niet sjonnie zijn hangt af van 1 ding.

Is NIET merkgebonden. Zit hem in lexuslook achterlichten en polyester bumperzooi.
:lol:
Precies.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Laagvlieger schreef:Het wel of niet sjonnie zijn hangt af van 1 ding.

Is NIET merkgebonden. Zit hem in lexuslook achterlichten en polyester bumperzooi.
:lol:
Dat is hem... :thumbsup:
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Het is veel leuker om zulke sjakies de gek aan te steken... ik reed destijds ook tegen 1 of andere golf 2 GTI met m'n toenmalige 106 GTi.
1e stoplicht laten winnen, 2e stoplicht helemaal zoek rijden. :lol:

Gewoon een fatsoenlijke auto kopen. :lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ik hou mij op de weg wel redelijk aan de snelheid, zat laatst een 323 gti achter me te drukken op een weg waar je niet mocht inhalen, aan het einde van de weg is een haakse bocht van 50km advies snelheid waar ik met 100 doorgeen ga zonder af te remmen, zie zo die gast in zn 323 met de wielen dwars rechtdoorglijden. Gelukkig voor hem kon die nog corrigeren zonder de sloot in te gaan, haha rest van de weg mooi op afstand gebleven. Of nog langzamer gaan rijden als ze bumperkleven, werkt ook goed.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Zo had ik pas nog en E39 tuk op een oprit van de snelweg, die had ook niet in de gaten dat we wat harder de bocht ingingen als zijn auto leuk vond 8) glibberrrkwispelkwispel achter me :lol: :lol: :lol:

Ongeveer 100 meter na de oprit was ik wel de lul uiteraard, want ut was een 328 :oops: :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie