..of inbusdop !GSi Twente schreef:Dat pinnetje wegboren, en een torx dop erin proberen te slaan.
Een dop erover heen slaan werkt uberhaupt niet, ruimte is er niet.
Kilat project: passen astra g stoelen in astra f?
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 07 jan 2007 13:35
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11172
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11172
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
na een tijdje zoeken op het net ben ik dit tegen gekomen
is een linksdraaiende dop. Kan ik daarmee mn slotbouten makkelijker uithalen?
Aangezien mn accu vandaag bijna af is wil ik graag weten tot welke ah ik kan gaan met de standaard dynamo. Volgens mij moet je zowie zo bij 70ah al een zwaardere dynamo monteren
is een linksdraaiende dop. Kan ik daarmee mn slotbouten makkelijker uithalen?
Aangezien mn accu vandaag bijna af is wil ik graag weten tot welke ah ik kan gaan met de standaard dynamo. Volgens mij moet je zowie zo bij 70ah al een zwaardere dynamo monteren
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9299
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Accu is niet afhankelijk van de dynamo, kan alle Ah waarden hebben.
70 Ah is het elektrisch vermogen dat een accu heeft.
70 Ah betekent dat de accu het bij een belasting van 70 Ampère een uur volhoud. Met andere woorden hij is minder snel leeg dan een accu van 44 Ah. Ook minder snel helemaal vol, maar dat doet er niet toe.
Een grotere dynamo is vooral van belang als je veel verbruikers hebt. Als je bijvoorbeeld de achterruitverwarming, spiegel verwarming, stoelverwarming, koplampen blower, ruitenwissers en de radio met versterker tegelijk aan hebt staan moet de dynamo het vermogen dat dan gevraagd wordt kunnen leveren. Hij mag dan in principe niet de accu leegtrekken.
70 Ah is het elektrisch vermogen dat een accu heeft.
70 Ah betekent dat de accu het bij een belasting van 70 Ampère een uur volhoud. Met andere woorden hij is minder snel leeg dan een accu van 44 Ah. Ook minder snel helemaal vol, maar dat doet er niet toe.
Een grotere dynamo is vooral van belang als je veel verbruikers hebt. Als je bijvoorbeeld de achterruitverwarming, spiegel verwarming, stoelverwarming, koplampen blower, ruitenwissers en de radio met versterker tegelijk aan hebt staan moet de dynamo het vermogen dat dan gevraagd wordt kunnen leveren. Hij mag dan in principe niet de accu leegtrekken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- balkemaGSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 15 aug 2007 09:25
- Locatie: Kollum
mooi dash jah:D
alleen niks voor mij is binnen een week weer zwart bij mij:P
maar hoe heb je dat gespoten dan want mijn dash is niet echt bepaald hard kunststof dus lijkt mij keertje je beetje indrukken en bladert eraf?
in tegendeel met je middenconsole want die is dan weer wel van hard kunststof.
alleen niks voor mij is binnen een week weer zwart bij mij:P
maar hoe heb je dat gespoten dan want mijn dash is niet echt bepaald hard kunststof dus lijkt mij keertje je beetje indrukken en bladert eraf?
in tegendeel met je middenconsole want die is dan weer wel van hard kunststof.
astra heeft te lang geduurt
ook niks voor mij ben af en toe wel lomp en stoot me vaak hard tegen dingen als dashboard binnenspiegel enzo:PKilat schreef:
@gurdi de dash is geflockt en niet gespoten, maar het is wel zo dat je niet echt keihard in moet drukken voor de rest kan je wel met je handen over heen zolang ze maar niet vies zijn
astra heeft te lang geduurt
Ik ken geen linksdraaiende doppen volgens mij hoort elke dop links en rechts te kenne draaien maarja misshcine loop ik vet achter in gereedschap ik ben nog van de oldschool en moet alles doen met een hamer en een beitel..Kilat schreef:na een tijdje zoeken op het net ben ik dit tegen gekomen
is een linksdraaiende dop. Kan ik daarmee mn slotbouten makkelijker uithalen?
Aangezien mn accu vandaag bijna af is wil ik graag weten tot welke ah ik kan gaan met de standaard dynamo. Volgens mij moet je zowie zo bij 70ah al een zwaardere dynamo monteren
Ik dacht eigenlijk meer aan dit soort gereedschap...
http://www.midlock.nl/Adobe_catalogus_N ... s_C-08.pdf
tja kon zo snel geen andere site vinden maar met zoeken luk ut vast wel zelf en ik blijf erbij dat een beetje garage zon setje hoort te hebben..
succes ermee...
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.