Rest. Astra GSi RedBill - Nooit meer een GSi (03-05-08)
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9298
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik heb gisteren mijn auto weer opgehaald nadat ie een week bij de spuiter heeft gestaan.
Nadat mijn auto vorig jaar volledig gespoten was, bleek na een tijdje dat de door hen gebruikte blanke lak niet voldoende krasbestendig was. Van het wassen met een zachte borstel onstonden al kleine, maar toch wel zichtbare krasjes.
Onder garantie is de auto toen eerst een keer om te testen volledig gepoetst, maar daarna kwam het ook weer terug. Afgelopen week dus met een ander (harder) type blanke lak overgespoten. Bij het weer opbouwen kon ik al merken dat deze lak harder is.
Moet nog wel even weer nieuwe logo's halen, ook op de kosten van de spuiter, en hij moet nog even een keer wat plekjes poetsen, maar als het goed is blijft de lak nu veel beter krasvrij.
Nadat mijn auto vorig jaar volledig gespoten was, bleek na een tijdje dat de door hen gebruikte blanke lak niet voldoende krasbestendig was. Van het wassen met een zachte borstel onstonden al kleine, maar toch wel zichtbare krasjes.
Onder garantie is de auto toen eerst een keer om te testen volledig gepoetst, maar daarna kwam het ook weer terug. Afgelopen week dus met een ander (harder) type blanke lak overgespoten. Bij het weer opbouwen kon ik al merken dat deze lak harder is.
Moet nog wel even weer nieuwe logo's halen, ook op de kosten van de spuiter, en hij moet nog even een keer wat plekjes poetsen, maar als het goed is blijft de lak nu veel beter krasvrij.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
correcte afwikkeling van je spuiter
erg vervelend, wij hebben het op ons werk ook regelmatig. dat volk zit soms ook te prutsen, en dan vraag je af waarom -> zijkantje van bumper niet meespuiten (heeft de spuiter rugklachten, of zuipt ie teveel)
of idd van die flinterdunne blanke lak.
we hebben nu een Jaguar XKR, die is een tint te donker overgeblazen
erg vervelend, wij hebben het op ons werk ook regelmatig. dat volk zit soms ook te prutsen, en dan vraag je af waarom -> zijkantje van bumper niet meespuiten (heeft de spuiter rugklachten, of zuipt ie teveel)
of idd van die flinterdunne blanke lak.
we hebben nu een Jaguar XKR, die is een tint te donker overgeblazen
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9298
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Omdat ik mijn restauratie nog lang niet af vind met het ontdoen van roest en het overspuiten, ga ik nog maar even door.
Ook een aantal niet-kritische slijtagedelen was namelijk aan vervanging toe. De meeste Astra eigenaren zullen dat herkennen.
In mijn geval zijn dat in ieder geval de scharnierpinnen van de portieren, evenals de deurvangers. Vandaar dat ik ze maar even besteld had bij de dealer. Vandaag waren ze binnen.
Zaterdag maar even weer klussen.
Ook een aantal niet-kritische slijtagedelen was namelijk aan vervanging toe. De meeste Astra eigenaren zullen dat herkennen.
In mijn geval zijn dat in ieder geval de scharnierpinnen van de portieren, evenals de deurvangers. Vandaar dat ik ze maar even besteld had bij de dealer. Vandaag waren ze binnen.
Zaterdag maar even weer klussen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9298
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Alle prijzen Ex korting, ex BTW.
05160224 Portiervanger: 17,60
00132608 Scharnierpen: 0,57
00132580 Scharnierpendop Astra per stuk 0,21 (gaan per 10)
00132524 Kapje scharnier 0,36
05160224 Portiervanger: 17,60
00132608 Scharnierpen: 0,57
00132580 Scharnierpendop Astra per stuk 0,21 (gaan per 10)
00132524 Kapje scharnier 0,36
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9298
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Passagierskant valt inderdaad op zich nog wel mee, hoewel die ook niet meer 100% jofel is... maar bestuurderskant blijft niet meer staan. Allebei maar gelijk even vervangen dus.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11172
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer: