2 radio's

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

2 radio's

Bericht door AstraGSI »

Wie weet of het mogelijk is om 2 radio's in een auto aan te sluiten. Ik heb nu navigatie (vdo ms4100) maar bij gebruik van navigatie is het afspelen van een cd niet mogelijk. Vandaar dat ik deze erbij wil zetten naast mijn eigen radio. Constant +, geschakelde + en massa is geen probleem. Snelheidssignaal moet ook zo kunnen lijkt me. Verder nog extra aansluitingen? Is trouwens aansluiten van de achteruitversnellingssignaal nodig?

Navigatie wordt dan niet gebruik voor muziek ed. Antenne kabel is dan niet nodig toch? Antenne van GPS wel. Misschien het makkelijkst om er 2 losse speakers op te zetten of kan het anders?
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

:? Pfuuu, wordt erg ingewkkeld allemaal, is het niet stukken eenvoudiger om een radio aan te schaffen die het wél tegelijk kan ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Von Stauffenberg
forum-gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
Contacteer:

Bericht door Von Stauffenberg »

Sounddragon schreef::? Pfuuu, wordt erg ingewkkeld allemaal, is het niet stukken eenvoudiger om een radio aan te schaffen die het wél tegelijk kan ????
Haha zeg wel
Je zou al een 2kanaals mengpaneel moeten inbouwen :?
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

hehe dat is weer zo makkelijk he ;)
Gebruikersavatar
tuneman
forum-gebruiker
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 nov 2003 21:00
Locatie: ik weet het zelf niet!

Bericht door tuneman »

nav op je achter speakers en muziek op je voor speakers is een oplossing.
wat ik niet snap is als je een gps antenne hebt waarom jij dan een snelheids signaal wilt, via de gps weet die meid dan of je een meter verder bent. verder gewoon aansluiten zoals elke radio alleen nu dus 2 keer.
Gebruikersavatar
astragsi16v
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 mei 2004 18:07
Contacteer:

Re: 2 radio's

Bericht door astragsi16v »

AstraGSI schreef:Wie weet of het mogelijk is om 2 radio's in een auto aan te sluiten. Ik heb nu navigatie (vdo ms4100) maar bij gebruik van navigatie is het afspelen van een cd niet mogelijk. Vandaar dat ik deze erbij wil zetten naast mijn eigen radio. Constant +, geschakelde + en massa is geen probleem. Snelheidssignaal moet ook zo kunnen lijkt me. Verder nog extra aansluitingen? Is trouwens aansluiten van de achteruitversnellingssignaal nodig?

Navigatie wordt dan niet gebruik voor muziek ed. Antenne kabel is dan niet nodig toch? Antenne van GPS wel. Misschien het makkelijkst om er 2 losse speakers op te zetten of kan het anders?
ik had precies de zelfde systeem in me auto

ook met 2 radios

ik gebruikte voor me navigatie gewoon de originele box ervoor kan ook van Carkit zijn.
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

dat kan ook ja de orginele speakers gebruiken. Dus met GPS antenne heb je geen snelheids signaal nodig?
Gebruikersavatar
schomouse
forum-gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jan 2004 15:47
Locatie: Mijdrecht

Bericht door schomouse »

als je een vdo ms4150RS neemt kan je wel de cd eruit halen als die geladen is,en volgens mij bij de nieuwere ms4100 ook hoor.
-------------------bmw 325-----------------------
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

4100 is ouder hoor....
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

Laagvlieger schreef:4100 is ouder hoor....

deze bestaat inderdaad al even. Het is niet mogelijk zonder navigatie cd de navigatie te gebruiken.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

die oudere 4100's hadden zo'n losse cd rom speler he, daar kon dat wel bij.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie