Atmosferisch rijden met een C20LET

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Caveman
forum-gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 apr 2005 13:07
Locatie: Beringen (B)
Contacteer:

Atmosferisch rijden met een C20LET

Bericht door Caveman »

Ik zou naar de keuring moeten hier in België.

Nu heb ik een SFI bak gevonden en ben ik aan de uitlaat bezig omdat de turbo eraf moet. Iemand enige ervaring met een lage compressie verhouding op atmosferische druk? En weet er iemand eventueel wat ik het best kan laten zitten qua: amal valve, of dergelijke.

Greetz
Gisteren kwam ik een vrouw in een T-shirt tegen met op borsthoogte de tekst: "Feel Good!" Over twee weken moet ik voor de rechter verschijnen.
My Astra Phase III
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ik weet wel een oplossing :wink:










































IN NEDERLAND GAAN WONEN, DUITSLAND KAN OOK BELGIE SUCKD :lol: :lol: :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

Je kunt ook alleen op de mapsensor rijden, maar ik weet niet wat ie dan gaat doen qua uitstoot.

Maar zonder turbo kun je wel blijven rijden, moet je wel je LMM-stekker afkoppelen. En puur en alleen op de mapsensor rijden, het loopt niet helemaal lekker maar t gaat.
Foutcodes zul je dan ook wel hebben.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

krijg je volgens mij wel een Co uitstoot van een stoomboot volgens mij...
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
Caveman
forum-gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 apr 2005 13:07
Locatie: Beringen (B)
Contacteer:

Bericht door Caveman »

Ik heb de LMM van turbo er tussen gekregen. Waarom moet ik hem afkoppelen? En de uitlaat van een C20XE ertussen zitten. De lambda sonde past op de stekker. Ik moet alleen nog een stukje uitlaat lassen.

Foutcodes ga ik zowieso krijgen. En CO, tja ik zou niet weten wat er aan doen. Ik wil volgende week naar keuring gaan en ik zal laten weten hoe het is geweest.

En in Nederland komen wonen of in Duitsland, tja... Hier in dit zeiklandje is het niet mogelijk.
Gisteren kwam ik een vrouw in een T-shirt tegen met op borsthoogte de tekst: "Feel Good!" Over twee weken moet ik voor de rechter verschijnen.
My Astra Phase III
Plaats reactie