Elektrische Spiegel verstelling

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Elektrische Spiegel verstelling

Bericht door Astrid_fahrer »

Voor een Astra F1 GSI help ik iemand mee met deze weer zo origineel mogelijk te krijgen.
We hebben de originele elektrische spiegels weer gemonteerd die de Astra ooit al had dus de kabelboom is origineel gebleven.
Na het aansluiten van de spiegelschakelaar en de zekering te hebben gecontroleerd doet de spiegelverwarming het prima
en de verstelling naar links en rechts ook.

De verstelling naar boven en beneden werkt echter niet en er is ook geen geluid te horen.

Heeft iemand wellicht een idee hoe dit op te lossen is? Kan de bezetting van de polen nog wel eens verschillen bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Elektrische Spiegel verstelling

Bericht door RedBill »

Dat kan het zijn, kan ook dat het knopje gaar is. Kom je niet anders achter dan door meten met multimeter op welke polen je signaal krijgt.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Elektrische Spiegel verstelling

Bericht door Astrid_fahrer »

Ja de knop was ook onze eerste verdachte. Gelukkig hadden we er 2 maar bij beiden was er hetzelfde resultaat.
We gaan inderdaad eens doormeten binnenkort en kijken of dat meer oplevert.
Misschien hebben we wel twee gare bedieningsknoppen dat kan natuurlijk ook :mrgreen:
Plaats reactie