Mijn naam is Theo en ik woon in Zandvoort, zo'n 200 meter bij het circuit vandaan om precies te zijn.
Ik ben dit jaar zo'n 30 jaar als autoverkoper actief in de branche, de laatste 9 jaar bij de Opel/Citroen vestiging Haarlem van het Motorhuis.
Behalve mijn obligate burgermansauto van de zaak ben ik tevens in bezit van een Z4 die al een jaar of 6 bij ons is. Erg blij mee nog steeds ondank het feit dat mijn vrouw er 99% van de tijd in rijdt en ík nauwelijks..
Mijn 1e vraag zou eigenlijk moeten zijn of ik me hier met een "E" überhaupt mag vertonen? De reden waarom mijn keuze op dit forum is gevallen is omdat ik hier veel V6 ombouw info/ervaring voorbij zie komen.
Deze info zal ik zeer goed kunnen gebruiken de komende tijd want mij Kadett moet en zal om naar V6.
Uit hoofde van mijn functie ben ik in het gelukkige bezit gekomen van hetgeen wel eens de allerlaatste overgebleven Kadett 1.6S GT zou kunnen zijn van het land. 1e serie met nog de grijze onderzijde en uitgestanst GT embleem, org 66000km op de teller en verregaand roestvrij. Bij mijn weten zijn er nog één a twéé van dergelijke auto's over in NL.
Onder een foto van de Z4 en van lijdend voorwerp de Kadett