Auto stond nog op naam van garage eigenaar, niet op handelsvoorraad.
Heidema in Bennekom zou hem overgenomen hebben van Berg en Terblijt, en eigenaar van H & R weer van Heidema Bennekom.
Achterbumper en dakspoiler moeten opnieuw gespoten worden idd, of dat de auto ooit schade heeft gehad achter, of dat het een andere reden heeft hoop ik nog te horen, heb contact gezocht met de 1e eigenaar via facebook.
Ben nieuwsgierig geworden...
Zit idd ietsje roest bij dat sproeiertje bij de ruitenwisser, maar dat is zelf gemaakt zo? Geboord? Is dat niet origineel zo op die plek?
Waar zit die sproeier origineel dan?
Maar achterbumper, dakspoiler, en voorbumper vanwege steenslag, worden binnenkort opnieuw gespoten bij schadeherstelbedrijf

(plekje op kofferklep bij sproeier word dan ook gedaan)
Technisch ziet het er goed uit allemaal, zaten al nieuwe remklauwen en schijven achterop, nieuwe draagarmen voor, heb hem op de brug goed bekeken, en inmiddels heeft onze chef werkplaats hem ook nagekeken en hij kon ook niets geks vinden.
Al met al erg blij ermee, en ga hem goed bijhouden, hopelijk kan ik er ook nog 20 jaar mee voorruit

Heb er lang genoeg naar gezocht, er zijn er helaas maar weinig overgebleven

Ik ben regelmatig te vinden in Duiven en Arnhem stad, Wie weet zie je me eens rijden

En als ik wat meer weet van de 1e eigenaar wat de moeite waard is om te delen, dan meld ik het