Nieuw lid: GsiGrunn

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Plaats reactie
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Nieuw lid: GsiGrunn

Bericht door GsiGrunn »

Hallo gsi liefhebbers!!

Ik ben Patrick vd Wal uit groningen ik ben 22 jaar jaar oud!
Graag wou ik weer in het bezit zijn van een auto en ben ik opzoek gegaan naar een opel astra gsi 2.0 16v.
Ik weet dat dit zeer zeldzame auto's zijn en tegenwoordig vind je ze niet zo veel meer totdat ik internet elkedag in de gaten hield.
Totslot kwam ik in contact met meerdere gsi's waarvan veel de wielranden en dorpels niet meer goed waren, graag wou ik een auto kopen die er goed uit zag waarvan niet veel nog aan moest gebeuren, ik kwam in contact met een man die vlakbij amersfoort woonde heb een afspraak gemaakt en ben direct langs gegaan met een paar kameraden van me, zelf zijn ze ook helemaal weg van de gsi's!
Onderweg ernatoe zat het niet helemaal mee met het verkeer, we stonden in de file zoals gewoonlijk haha! Het was ongeveer rond een uur of 5 en we moesten nog ander half uur rijden. Gelukkig kwamen we aan zonder verdere problemen.
Toen we aankwamen bij de eigenaar van de gsi liet hij me de auto zien. Wat ons direct op viel is dat we bij een eigenaar in aanmerking zijn gekomen die het bezit heeft over meerdere auto's maar niet zomaar auto's maar rally auto's ze hadden stuk of 8 staan in de garage, ze bouwden ze helemaal zelf! Dat was al een mooie ervaring om mee te maken! Hierbij wist ik al wel zeker dat ik op een goede plek was beland! We gaan even terug naar de astra gsi we hebben veel dingen nagekeken zonder dat we er straks achter komen dat dit een miskoop word, dat wil niemand overkomen! De gsi zag er echt prima uit wielranden waren niet rot dorpels waren prima, verder was er heel klein beetje roest te zien bij de tanktop. De stoel aan de bestuurderskant is een beetje stuk maar dat was te overzien! Toen we de auto helemaal hadden bekeken moest er uiteindelijk een beslissing worden genomen, natuurlijk ben ik akkoord gegaan en zijn we naar postkantoor gegaan om de auto over te laten schrijven, uiteindelijk is dit gelukt en ben ik in het bezit van een astra gsi 2.0 16v!!

Hier een paar foto's van de gsi

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door GsiGrunn op 17 mar 2014 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Nieuw lid

Bericht door astra-gsi-666 »

welkom op het gsi forum.
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Nieuw lid

Bericht door renej »

welkom! mooie gsi heeft destijds te koop gestaan op autoscout zag hem daar vaak voorbij komen, ook zeldzame optie hoofdsteunen in de achterbank, heeft hij toevallig ook stoelverwarming?
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

renej schreef:welkom! mooie gsi heeft destijds te koop gestaan op autoscout zag hem daar vaak voorbij komen, ook zeldzame optie hoofdsteunen in de achterbank, heeft hij toevallig ook stoelverwarming?
Indd hij heeft op autoscout gestaan! Nee heeft hellaas geen stoelverwarming haha
Gebruikersavatar
arnegsi
forum-gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 nov 2012 19:59
Auto('s): Astra GSI X20XEV '95 verkocht. Astra GSI C1.8XE '94
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door arnegsi »

Hey! Mooie astra! Je grill er al op? En wanneer even een fotoshoot? 2 gsi's uit Groningen is toch wel leuk!
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

arnegsi schreef:Hey! Mooie astra! Je grill er al op? En wanneer even een fotoshoot? 2 gsi's uit Groningen is toch wel leuk!
Hellaas is de grill te donker man als ik hem zou monteren is het te opvallend, de gril zou gespoten moeten worden. Zowiezo snel even mooie foto's maken!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Nieuw lid

Bericht door oenatje »

welkom op het forum

mooie astra

alleen waar zijn de side skirts?
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

oenatje schreef:welkom op het forum

mooie astra

alleen waar zijn de side skirts?
Ik heb er wel eens over nagedacht om er orginele side skirts op te zetten, ik vind dit ook wel wat hebben !
Gebruikersavatar
Nick-GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 488
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:03
Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Nick-GSI »

welkom bij agc, zo te horen ben je bij eep borgers geweest? Die heeft idd hoop rally auto's en een schuur vol C20XE motoren
Astra GSi C20XE full options
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

Nick-GSI schreef:welkom bij agc, zo te horen ben je bij eep borgers geweest? Die heeft idd hoop rally auto's en een schuur vol C20XE motoren
Jaa man ben inderdaad bij eep geweest! Fantastische kerel super tof daar! Ga ooit nog een keer terug!
Wat die heeft staan is echt mooi om te zien, zo te horen ben je zelf ook eens langs geweest?
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Nieuw lid

Bericht door Vincent_R »

Welkom hier! :)
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: Nieuw lid

Bericht door mikejuhhh »

Welkom, ziet er goed uit die Astra.
oenatje schreef:welkom op het forum

mooie astra

alleen waar zijn de side skirts?
Zijn dit niet die engelse skirts?
Gebruikersavatar
Nick-GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 488
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:03
Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Nick-GSI »

GsiGrunn schreef:
Nick-GSI schreef:welkom bij agc, zo te horen ben je bij eep borgers geweest? Die heeft idd hoop rally auto's en een schuur vol C20XE motoren
Jaa man ben inderdaad bij eep geweest! Fantastische kerel super tof daar! Ga ooit nog een keer terug!
Wat die heeft staan is echt mooi om te zien, zo te horen ben je zelf ook eens langs geweest?
Ben er idd zelf ook paar keer geweest ja, heb toen ook de rally auto's gezien. Is idd een aardige man
Astra GSi C20XE full options
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

Nick-GSI schreef:
GsiGrunn schreef:
Nick-GSI schreef:welkom bij agc, zo te horen ben je bij eep borgers geweest? Die heeft idd hoop rally auto's en een schuur vol C20XE motoren
Jaa man ben inderdaad bij eep geweest! Fantastische kerel super tof daar! Ga ooit nog een keer terug!
Wat die heeft staan is echt mooi om te zien, zo te horen ben je zelf ook eens langs geweest?
Ben er idd zelf ook paar keer geweest ja, heb toen ook de rally auto's gezien. Is idd een aardige man
Kwam je alleen op bezoek, of heb je zelf er ook onderdelen weg?
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door RedBill »

Van harte welkom hier! Mooi dat je weloverwogen voor een GSi hebt gekozen en goed hebt gezocht. Let goed op dat je het plekje bij de tankdop goed in de gaten houdt en actie onderneemt om het weg te halen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
GsiGrunn
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:11
Auto('s): Astra gsi C20XE 16v
Locatie: Groningen

Re: Nieuw lid

Bericht door GsiGrunn »

RedBill schreef:Van harte welkom hier! Mooi dat je weloverwogen voor een GSi hebt gekozen en goed hebt gezocht. Let goed op dat je het plekje bij de tankdop goed in de gaten houdt en actie onderneemt om het weg te halen.
Ja zeker ik was altijd al weg van opel, maar nu ik in de gsi wereld ben beland wil ik nooit meer terug.
Je moet je auto net zo behandelen als je vrouw dus met veel liefde!

GsiGrunn
Gebruikersavatar
rk055
forum-gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 jan 2013 19:36
Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
Locatie: apeldoorn

Re: Nieuw lid

Bericht door rk055 »

GsiGrunn schreef:
RedBill schreef:Van harte welkom hier! Mooi dat je weloverwogen voor een GSi hebt gekozen en goed hebt gezocht. Let goed op dat je het plekje bij de tankdop goed in de gaten houdt en actie onderneemt om het weg te halen.
Ja zeker ik was altijd al weg van opel, maar nu ik in de gsi wereld ben beland wil ik nooit meer terug.
Je moet je auto net zo behandelen als je vrouw dus met veel liefde!

GsiGrunn
zo af en toe moet je je auto nog net iets beter behandelen:p
over het algemeen krijg je bij de auto geen stank voor dank:p
en de vrouw wel af entoe
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Nieuw lid

Bericht door astra-gsi-666 »

GsiGrunn schreef:
RedBill schreef:Van harte welkom hier! Mooi dat je weloverwogen voor een GSi hebt gekozen en goed hebt gezocht. Let goed op dat je het plekje bij de tankdop goed in de gaten houdt en actie onderneemt om het weg te halen.
Ja zeker ik was altijd al weg van opel, maar nu ik in de gsi wereld ben beland wil ik nooit meer terug.
Je moet je auto net zo behandelen als je vrouw dus met veel liefde!

GsiGrunn
:worship: :thumbsup: , :GSi: four ever.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Nick-GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 488
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:03
Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Nick-GSI »

GsiGrunn schreef:
Nick-GSI schreef:
GsiGrunn schreef:Kwam je alleen op bezoek, of heb je zelf er ook onderdelen weg?
Heb er keer gesleuteld aan de auto van een oud maatje, die kende hem heel goed
Astra GSi C20XE full options
Gebruikersavatar
ijsbeer
forum-gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jan 2008 00:26
Locatie: Nederland

Re: Nieuw lid: GsiGrunn

Bericht door ijsbeer »

Blij om te lezen dat de auto je bevalt. Heb deze een tijdje met super veel plezier gereden.
Plaats reactie