Mijn "nieuwe" Fje

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
twa
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2014 23:10
Auto('s): www.team-west.nl Tim - Corsa B GSI '98 X16XE Jordy - BMW E39 525i '03 Sebas - Astra G '99 Emiel - Vectra B 2.0 16v '96 X20XEV/Astra F₂ 1.4 '94 C14NZ
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door twa »

Jawel...na Vecta B1, Corsa B en Omega B2 te hebben gehad, nu aan de Astra :D

Ben nu de trotse 2e eigenaar van een Astra F2 GL, C14nz uit '94, die keihard is en zwaar netjes. Kleine plek rechter wielkast, maar niet door en door en tuurlijk zijn littekens in de vorm van krasjes. Van binnen super mooi en geen instapschades :shock: gewoon hulde aan de ex eigenaar(resse) vooral voor het niet roken in de auto :vertag

Rijd heerlijk zeg, nooit verwacht...ach foto's zeggen genoeg :kewlpics

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
twa
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2014 23:10
Auto('s): www.team-west.nl Tim - Corsa B GSI '98 X16XE Jordy - BMW E39 525i '03 Sebas - Astra G '99 Emiel - Vectra B 2.0 16v '96 X20XEV/Astra F₂ 1.4 '94 C14NZ
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door twa »

via iemand op t OF een originele NIEUWE elektrische antenne gekocht voor 5 tientjes :vertag

Gelukkig had de VOD bij mij nog 1 nieuw rubber antennevoetje op de plank liggen voor 4 euries en zo heb ik een prachtige elektrische antenne voor een budget prijsje :wors

helaas geen fotos gemaakt (vergeten door het enthousiastme :swear) maar werkt als een tierelier.

verder mn hoedenplank die aardig vies was met vlekken zwart gespoten. past nu beter bij de rest ook :angel

***edit*** foto toegevoegd van nieuwe antenne voetje a € 4,- :wors :wub

Afbeelding
Gebruikersavatar
twa
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2014 23:10
Auto('s): www.team-west.nl Tim - Corsa B GSI '98 X16XE Jordy - BMW E39 525i '03 Sebas - Astra G '99 Emiel - Vectra B 2.0 16v '96 X20XEV/Astra F₂ 1.4 '94 C14NZ
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door twa »

Zo...had nog een setje winterbanden liggen van mn Vec...ipv ze te verkopen setje staal gekocht (Vec stond op alu 5x110, Astra op 4x100) en de bandjes om gezet. Rij nu 15" 195/15/65 rond past gelukkig net allemaal...

ben wel benieuwd naar de sneeuw (als die nog komt ) of ik er dan geen last van krijg maar bandjes lopen niet aan, ook niet met volle belading en kuilen/drempels :angel

Afbeelding

andere picca's komen nog, ga ze ook weer even opnieuw spuiten. Zat te denken aan wieldoppen, maar t zwart past bij de rest van de auto dus dat laten we lekker zo
Gebruikersavatar
twa
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2014 23:10
Auto('s): www.team-west.nl Tim - Corsa B GSI '98 X16XE Jordy - BMW E39 525i '03 Sebas - Astra G '99 Emiel - Vectra B 2.0 16v '96 X20XEV/Astra F₂ 1.4 '94 C14NZ
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door twa »

Vandaag eindelijk (redelijk) droog, dus de spuitbus mat zwart van de Action laten werken. Setje staal was niet t mooiste setje meer, heb gekozen voor lekkah goedkoop. Alles beter dan roest toch?

Tipje van Tim (aka TeamWest op het OF) om een setje speelkaarten te gebruiken... ach foto's zeggen genoeg...

voor:
Afbeelding

tijdens:
Afbeelding



na:
Afbeelding

Afbeelding

en aangezien ik nog genoeg tijd en verf overhad mn spoilertje ook weer een vers laagje gegeven

Afbeelding
Gebruikersavatar
twa
forum-gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2014 23:10
Auto('s): www.team-west.nl Tim - Corsa B GSI '98 X16XE Jordy - BMW E39 525i '03 Sebas - Astra G '99 Emiel - Vectra B 2.0 16v '96 X20XEV/Astra F₂ 1.4 '94 C14NZ
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door twa »

Beetje knip en plak werk van t OF af, maar dan moge duidelijk zijn waar ik mee bezig ben :wink:

still more to come 8)
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door AlexAstra »

Lekker aan het opknappen geweest!
Lijkt op de foto's wel verbreed staal met de meegespoten spelkaarten :P
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mijn "nieuwe" Fje

Bericht door RedBill »

Nice! LOL met die speelkaarten ook! Toppie!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie