Daniel zijn Gsi

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door GSI-RF93 »

Dat is fijn om te horen kun je mij er meer over vertellen of over te weten komen zou ik zeer fijn vinden

Alvast vriendelijk bedankt

Gr Daniel
ja natuurlijk :wink: wat wil je er allemaal over weten? ik ken de achtergrond van deze astra ook wel aardig.ik trok veel met hem op,en desnoods kan ik het altijd vragen aan hem.
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

GSI-RF93 schreef:
Dat is fijn om te horen kun je mij er meer over vertellen of over te weten komen zou ik zeer fijn vinden

Alvast vriendelijk bedankt

Gr Daniel
ja natuurlijk :wink: wat wil je er allemaal over weten? ik ken de achtergrond van deze astra ook wel aardig.ik trok veel met hem op,en desnoods kan ik het altijd vragen aan hem.

Ik wil als liefste alles weten wat er gebeurd is met de gsi of die ooit bewerkt is tegen roest ? want zag heel veel ML zitten aan de binnenschermen
ook zou ik wel willen weten of deze daadwerkelijk gereviseerd is en of hier nog bewijzen van zijn en wanneer de riem als laatste is vv en noem maar op
en wat er aan gedaan is waarom die zo fell is? liefste alles:P:P

Gr Daniel
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door GSI-RF93 »

Ik wil als liefste alles weten wat er gebeurd is met de gsi of die ooit bewerkt is tegen roest ? want zag heel veel ML zitten aan de binnenschermen
ook zou ik wel willen weten of deze daadwerkelijk gereviseerd is en of hier nog bewijzen van zijn en wanneer de riem als laatste is vv en noem maar op
en wat er aan gedaan is waarom die zo fell is? liefste alles:P:P

Gr Daniel
ik weet dat hij die auto al in een redelijk goede staat heeft gekocht,maar hield zich vooral bezig met de audio.
hij ree ook altijd zen motor warm voor hij zen gaspedaal diep intrapte.ik zal eens het een en het ander aan hem vragen over die auto.

Gr ricardo
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

GSI-RF93 schreef:
Ik wil als liefste alles weten wat er gebeurd is met de gsi of die ooit bewerkt is tegen roest ? want zag heel veel ML zitten aan de binnenschermen
ook zou ik wel willen weten of deze daadwerkelijk gereviseerd is en of hier nog bewijzen van zijn en wanneer de riem als laatste is vv en noem maar op
en wat er aan gedaan is waarom die zo fell is? liefste alles:P:P

Gr Daniel
ik weet dat hij die auto al in een redelijk goede staat heeft gekocht,maar hield zich vooral bezig met de audio.
hij ree ook altijd zen motor warm voor hij zen gaspedaal diep intrapte.ik zal eens het een en het ander aan hem vragen over die auto.

Gr ricardo
Is het die jongen uit zeeland?

Gr Daniel
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door GSI-RF93 »

Is het die jongen uit zeeland?

Gr Daniel
ja uit kruiningen,hoorde dus net dat al die dingen nie door hem zijn gedaan maar de eigenaar hiervoor.oa gereviseert er is idd wel wat aan de versnellingbak gedaan waardoor hij sneller optrekt.alleen ik vond het altijd jammer hoe het onder de kap eruit zag vergeleken met die van mij :( mijne is ook gerevisseert,ondertussen 8000km trug maar mijn cilinderkop ziet er tog nog wel iets beter uit :shiny: .eenigste roestplekje wat of ik bij die auto wist was een van de achterschermen,(weet nie meer of het links of rechts was)ondanks zijn felle rijgedrag zag het blokje er nog wel netjes droog uit.er is pas wel een nieuwe achterdemper opgegaan ivm met dat deze was afgebroken.
verdere vragen hoor ik wel :wink:

Mvg Ricardo
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

GSI-RF93 schreef:
Is het die jongen uit zeeland?

Gr Daniel
ja uit kruiningen,hoorde dus net dat al die dingen nie door hem zijn gedaan maar de eigenaar hiervoor.oa gereviseert er is idd wel wat aan de versnellingbak gedaan waardoor hij sneller optrekt.alleen ik vond het altijd jammer hoe het onder de kap eruit zag vergeleken met die van mij :( mijne is ook gerevisseert,ondertussen 8000km trug maar mijn cilinderkop ziet er tog nog wel iets beter uit :shiny: .eenigste roestplekje wat of ik bij die auto wist was een van de achterschermen,(weet nie meer of het links of rechts was)ondanks zijn felle rijgedrag zag het blokje er nog wel netjes droog uit.er is pas wel een nieuwe achterdemper opgegaan ivm met dat deze was afgebroken.
verdere vragen hoor ik wel :wink:

Mvg Ricardo
Oke super en weet je ook wat er aan de versnellingsbak gedaan is? en ik ga hem onder de kap heel mooi opschonen heeft alleen beetje tijd nodig maar zal je zeker op de hoogte houden ervan die roest wat jij zegt heb ik kunnen vinden ook de tankhals is aangetast dus dat word vernieuwd, weet je ook toevallig of die vorrige eigenaar hier bonnen van heeft en wat er allemaal gereviseerd is geworden? vind het echt super fijn dat ik deze info krijg :D

Gr Daniel
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door GSI-RF93 »

Oke super en weet je ook wat er aan de versnellingsbak gedaan is? en ik ga hem onder de kap heel mooi opschonen heeft alleen beetje tijd nodig maar zal je zeker op de hoogte houden ervan die roest wat jij zegt heb ik kunnen vinden ook de tankhals is aangetast dus dat word vernieuwd, weet je ook toevallig of die vorrige eigenaar hier bonnen van heeft en wat er allemaal gereviseerd is geworden? vind het echt super fijn dat ik deze info krijg

Gr Daniel
versnellingsbak weet ik niet precies,er is iets met de overbrenging gedaan :?:
kijk das heel mooi om te horen :D ik was zelf nog even snel opzoek naar pica's van mijn blok hoe of hij er bij staat,dan kun je zien hoe of mijn cilinderkop erbij staat :wink:
dat durf ik niet te zeggen,die maat vanwaar deze auto is geweest heeft er geen papieren erbij gekregen.
word er ook nog wat aan die tikkende kleppen gedaan?
dat is ook altijd fijn ja als je elkaar daarmee kan helpen waarom niet :wink:

Mvg Ricardo
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door RedBill »

Gaaf dat je deze GSi weer helemaal strak wilt gaan maken!!! Goed bezig!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

Ik zelf denk dat die tikkende kleppen de olie is en dat er andere olie in moet ik ga dat zoiezo een deze dagen verwisselen en dan kijken wat die doet
zo niet moet ik even verder kijk maar bij warme motor hoor je helemaal niks dus dat komt vast wel in orde

Nou kom maar eens op met die foto's dan kan ik eens kijken hoe dat allemaal eruitziet
die versnellingsbak daar wil ik wel meer over weten, ik ga deze gsi helemaal strak en zo orgineel mogelijk maken en houden

Gr Daniel
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door pascal1109 »

danielc20xe schreef: Ik wil als liefste alles weten wat er gebeurd is met de gsi of die ooit bewerkt is tegen roest ? want zag heel veel ML zitten aan de binnenschermen
ook zou ik wel willen weten of deze daadwerkelijk gereviseerd is en of hier nog bewijzen van zijn en wanneer de riem als laatste is vv en noem maar op
en wat er aan gedaan is waarom die zo fell is? liefste alles:P:P

Gr Daniel
Maar dit kon je toch ook allemaal vragen bij aanschaf van de auto? Neem aan dat je met de verkoper gesproken hebt?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

pascal1109 schreef:
danielc20xe schreef: Ik wil als liefste alles weten wat er gebeurd is met de gsi of die ooit bewerkt is tegen roest ? want zag heel veel ML zitten aan de binnenschermen
ook zou ik wel willen weten of deze daadwerkelijk gereviseerd is en of hier nog bewijzen van zijn en wanneer de riem als laatste is vv en noem maar op
en wat er aan gedaan is waarom die zo fell is? liefste alles:P:P

Gr Daniel
Maar dit kon je toch ook allemaal vragen bij aanschaf van de auto? Neem aan dat je met de verkoper gesproken hebt?
Ik heb zeker met de verkoper gesproken maar het ging allemaal zo snel en we hadden allemaal heel weinig tijd hij heeft me een beetje verteld maar nog niet alles zoals dat van de versnellingsbak daar wist ik helemaal niks van dus is het toch wel zo fijn als er mensen zijn die me er meer bij kunnen helpen
was zelfs mijn keuringspapieren vergeten door het gehaast maargoed heb me aan deze gsi niet verkocht ben er harstikke blij mee en alle info is welkom :worship:

Gr Daniel
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door just_nll »

ik weet eigenlijk ook niks van me wagen (alleen dat ie in het verleden niet zo netjes behandeld is door de vorige eigenaren :(alleen dat die wagen bij het opel gsi club heeft gezeten (restanten van de achterraam ) ,waneer het beslagen is zie je de logo nog , en waneer wat zn onderhoud heb gekregen dus al sins aankoop schrijf ik alles op wat er vervangen wordt aan de wagen en waneer ik m een kleine /of grote beurt geef .
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

just_nll schreef:ik weet eigenlijk ook niks van me wagen (alleen dat ie in het verleden niet zo netjes behandeld is door de vorige eigenaren :(alleen dat die wagen bij het opel gsi club heeft gezeten (restanten van de achterraam ) ,waneer het beslagen is zie je de logo nog , en waneer wat zn onderhoud heb gekregen dus al sins aankoop schrijf ik alles op wat er vervangen wordt aan de wagen en waneer ik m een kleine /of grote beurt geef .

Dat ga ik nu ook doen ,alles bij houden maar het zou toch fijn zijn als er nog meer info over mijn auto kon weer gegeven worden 8)
dus vandaar mijn reactie:P
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

Zo mensen morgen en de rest van de week word het heel mooi weer, dus reden genoeg om de astra eens onderhanden te gaan nemen ,
morgen word alles schoongemaakt,ook komt er een nieuwe interieurfilter in, en zo nog wat kleinen dingetjes die ik wil maken van het interieur, en dan gaat de buitenkant
aan de beurt komen eerst even goed poetsen en dan mooi cleaneren zal proberen morgen even wat foto's te maken en te posten zodat jullie er ook van kunnen meegenieten:P en aankomende vrijdag word er een prijs rond gemaakt voor het spuiten van de motorkap + Gril en een nieuw stuk rechts achter erin laten zetten en dan mooi afwerken, Ik zou zeggen Geduld word beloond mensen,

Verder nog even genieten van de zon in de astra 8) :lol:

Gr Daniel
black pearl
forum-gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2012 10:17

Re: Even voorstellen

Bericht door black pearl »

danielc20xe schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoppaaaaaaaaaaaaaaa


Zo ziet de astra er nu uit zoals te zien is op een vand e foto's zit er wat roest op dit word helemaal gemaakt zodra het weer een beetje mooier is
steenslag is niet zo heel goed te zien alleen op de gril maar dat gaat er dus ook af verder heb ik alleen mijn eigen wielen eronder gedaan
dus nog niet zo heel veel nieuws eraan gedaan op de uitlaat na dan die heb ik moeten lassen samen met iemand anders die me er vaker bij helpt
zodra er weer een verandering is plaats gevonden maak ik daar gelijk even een paar :speed: van, ik hou jullie op de hoogte

Mvg Daniel
Mooi voorbeeld van hoe mijn astra er 5 jaar geleden uitzag.
Mijn pa had mijn gewaarschuwt nu moeten ze weer vervangen en opnieuw gespoten worden,
heb ik veel spijt van.
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

Zo mensen een wat minder leuke update....Zojuist reed ik door Geleen had zoeen 40 km per uurt erop zitten
komt een auto mij tegenmoet die de voorrang wou afdwingen en ik zat eenmaal in een situatie dat ik niet meer kon stoppen of iets dergelijks
dus wat doet die mevrouw fijn Doorrijden om mij even in een nog moeilijkere situatie te dwingen als gevold van gebroken spiegel dus niet meer te maken
en het mooiste is nu ook nog dat die mensen de schuld op mij wilde afschuiven, Dus ik er tegen in dat het dus niet mijn fout is en mijn spiegel betaald wil hebben, nu hebben ze mijn gegevens genoteerd en gaan ze mij terug bellen voor verdere afhandeling, Hopelijk loopt het goed af allemaal want zoeen electrice spiegel in e266 met verwarming is niet meer snel te krijgen of heeft iemand een tip voor me waar ik die kan aanschaffen?

Gr Daniel
Gebruikersavatar
wes155
forum-gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: 12 jun 2009 06:54
Auto('s): Astra F GSI C20XE----Astra F GSI X20XEV----Kadett E GSI C20XE C20LET in aantocht!!
Locatie: WESTELIJKE MIJNSTREEK L-ZUID!!!

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door wes155 »

heb er meerdere liggen
ook nog in kleur!!
prijs op aanvraag
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door The Undertaker »

Klote man.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door oenatje »

fucked up\ man

zo heb je er ook geen plezier van gehad
Mr.F
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:13

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door Mr.F »

Lekker klote :S
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door Bart(astra) »

Balen man.

nou maar hopen dat ze het ook netjes afhandelen.
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
danielc20xe
forum-gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
Locatie: Limburg zuid

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door danielc20xe »

Hoi mensen

Bedankt voor het meeleven :D ik heb vandaag gewacht op een telefoontje van die persoon
maar helaas niks gekregen dus dit word weer eens leuk pffff
vandaag wel gelukkig een spiegel gekregen van een vriend van me en ook nog in kleur
dus dat is wel een meevaller maargoed tis en blijft jammer :cry:
hou jullie wel op de hoogte

Gr Daniel
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door RedBill »

Mooi kloten, maar heb je niet om hun gegevens gevraagd dan?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Even voorstellen NU MET FOTO'S

Bericht door The Undertaker »

Niet om je te ontmoedigen maar dit wordt een welles/nietes spelletje. Bij een vriend van mij is een keer al rijdend zijn spiegel eraf gereden omdat een ander hem tegemoet kwam op zijn weghelft. Na lang touwtrekken kreeg hij de mededeling dat het 50-50 werd en dat het goedkoper was voor hem om zelf de schade aan de spiegel te herstellen zonder de verzekering.
Plaats reactie