Forum Fixes, problemen en verzoekjes

BELANGRIJK! Alle club mededelingen en aankondigingen.
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

In navolging van deze post van Roy: Onderwerp: c20xe, wat voor kop??
Roy 2.0 16v schreef::idea: Er moet ook eigelijk een melding komen als je in een topic wilt reageren waarvan de laatste post een half jaar oud is o.i.d.

ik las er net 1 uit 2010 met remmerij en velgen die weer omhoog was gekrikt
nou deze uit 2007
Indien het laatste bericht in een onderwerp meer dan 28 dagen oud is zal de volgende melding verschijnen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Bart(astra) »

nice !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door pascal1109 »

Ben benieuwd wie dat soort mededelingen dan nog negeert :mrgreen:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door TurboTim »

Goed bezig Robert :worship:
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Vincent_R »

Als ik bij Kletspraat een nieuwe topic wil openen van een fotoshoot, blijft hij aangeven dat het onderwerp van mijn topic wat ik wil aanmaken te veel over een komt met een bestaand topic. Maar waar ik de titel ook in verander, hij blijft die melding geven en kan ik dus geen nieuw topic openen....
Is hier een oplossing voor?
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door oenatje »

nog een keer op plaats topic/bevestig drukken
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Vincent_R »

Helemaal over het hoofd gezien dat je dat nog een keer kon....
Niet ver genoeg naar beneden gescrolled :oops:

Thanks voor de snelle reactie :)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

Omdat ze het altijd goed doen twee nieuwe smilies toegevoegd:

:corn:


:verdict:
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Mikeopel »

yes :verdict: eindelijk :corn:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

Mikeopel schreef:yes :verdict: eindelijk :corn:
:mrgreen:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door oenatje »

lekker. popcorn
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door TurboTim »

:corn: :thumbsup: :verdict:
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Laagvlieger »

Wat is dat toch steeds met het sluiten van niet afgemaakte topics?

Een forum is voor het bijeen brengen en het uitwisselen van informatie tussen de gebruikers.
Als topics (uitgezonderd verkoop) zonder oplossing wordt gesloten dan heeft niemand er iets aan.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

Ik ben het helemaal met je eens Marcel.
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Mikeopel »

ik dacht even dat ik aan het korte eind trok :hypocrite:
gelukkig denken jullie het zelfde.

ik ben het ook met Marcel eens
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

Verder begrijp ik niet waarom gebruikers (begint ook een trend te worden :shutup: ) die een geschil hebben met wie dan ook gelijk hun posts leeg moeten halen. We hebben forumregels waar iedereen zich aan moet houden en waar duidelijk de routing in staan. Blijkbaar wil men niet communiceren of iets uitpraten, geen idee waarom. :roll:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door RedBill »

Helemaal eens met de vorige sprekers. Het forum heeft een grote archief-functie. Als er alleen problemen staan en geen oplossingen dan schiet niemand er iets mee op.
En topics met lege openingsposts zijn ook niet leuk om te lezen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door renej »

The Undertaker schreef:Verder begrijp ik niet waarom gebruikers (begint ook een trend te worden :shutup: ) die een geschil hebben met wie dan ook gelijk hun posts leeg moeten halen. We hebben forumregels waar iedereen zich aan moet houden en waar duidelijk de routing in staan. Blijkbaar wil men niet communiceren of iets uitpraten, geen idee waarom. :roll:
Daar heb ik wel wat aan toe te voegen want dat ben ik, ik heb meerdere malen gewoon weg vanuit interesse vragen gesteld hier op het forum en van sommigen krijg je gewoon de domste reacties, zelfs eens van pleurop!, terwijl er netjes aan diegene gevraagt word naar de ecu voor het artikkelnummer.

ik had puur uit bereidheid mijn foto`s gedeeld met jullie van mijn auto en de restauratie daarvan maar aangezien de reacties van sommigen heb ik besloten om alles te verwijderen, wat jullie verder met het onderwerp willen moeten jullie zelf weten ik deel in elk geval niks meer hier van mijn auto.( ook naar de vraag van undertaker om het terug te plaatsen)
Als ik dan vervolgens een vraag stel over de TC die nota bene iedere gsi bezitter hier heeft met een c20xe krijg je nul komma nul reactie terwijl die gene die het weten het gewoon af laten weten.
en dan vervolgens zeggen dat ik negatief ben, dat ben ik niet, ook met de gsi teller jullie zijn er stellig van overtuigd dat er nog zoveel zijn maar het zijn er gewoon minder dat probeer ik gewoon duidelijk te maken, niks met passie,of meer tijd of iets dergelijks als je de lijst gaat controleren kom je er vanzelf achter.

Open je iets met de vraag over een motor dan gaat het vanzelf na een paar berichten de verkeerde kant uit terwijl het een dood normale gewone vraag is!
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door just_nll »

renej schreef:
The Undertaker schreef:Verder begrijp ik niet waarom gebruikers (begint ook een trend te worden :shutup: ) die een geschil hebben met wie dan ook gelijk hun posts leeg moeten halen. We hebben forumregels waar iedereen zich aan moet houden en waar duidelijk de routing in staan. Blijkbaar wil men niet communiceren of iets uitpraten, geen idee waarom. :roll:
Daar heb ik wel wat aan toe te voegen want dat ben ik, ik heb meerdere malen gewoon weg vanuit interesse vragen gesteld hier op het forum en van sommigen krijg je gewoon de domste reacties, zelfs eens van pleurop!, terwijl er netjes aan diegene gevraagt word naar de ecu voor het artikkelnummer.

ik had puur uit bereidheid mijn foto`s gedeeld met jullie van mijn auto en de restauratie daarvan maar aangezien de reacties van sommigen heb ik besloten om alles te verwijderen, wat jullie verder met het onderwerp willen moeten jullie zelf weten ik deel in elk geval niks meer hier van mijn auto.( ook naar de vraag van undertaker om het terug te plaatsen)
Als ik dan vervolgens een vraag stel over de TC die nota bene iedere gsi bezitter hier heeft met een c20xe krijg je nul komma nul reactie terwijl die gene die het weten het gewoon af laten weten.
en dan vervolgens zeggen dat ik negatief ben, dat ben ik niet, ook met de gsi teller jullie zijn er stellig van overtuigd dat er nog zoveel zijn maar het zijn er gewoon minder dat probeer ik gewoon duidelijk te maken, niks met passie,of meer tijd of iets dergelijks als je de lijst gaat controleren kom je er vanzelf achter.

Open je iets met de vraag over een motor dan gaat het vanzelf na een paar berichten de verkeerde kant uit terwijl het een dood normale gewone vraag is!
zoals jij je nu opstelt is t wel erg negatief , wat je met je foto s doet moet je allemaal zelf weten je bent ten slot niet verplicht om hier te zijn !. al is het zeker jammer dat je alle foto s heb weggehaald magoed het is een keuze die je maakt.

Je kan niet verwachten van men hier op het forum dat ze je op een vraag direct antwoord kunnen geven omdat ze niet altijd op het forum zijn :roll: omdat men ook hun prive leven hebben en weinig tijd hebben ik ben al blij dat uberhaupt het forum bestaat voor mensen die problemen hebben met hun auto en hier terecht kunnen komen om hun problemen proberen / kunnen oplossen.
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

renej schreef:
The Undertaker schreef:Verder begrijp ik niet waarom gebruikers (begint ook een trend te worden :shutup: ) die een geschil hebben met wie dan ook gelijk hun posts leeg moeten halen. We hebben forumregels waar iedereen zich aan moet houden en waar duidelijk de routing in staan. Blijkbaar wil men niet communiceren of iets uitpraten, geen idee waarom. :roll:
Daar heb ik wel wat aan toe te voegen want dat ben ik, ik heb meerdere malen gewoon weg vanuit interesse vragen gesteld hier op het forum en van sommigen krijg je gewoon de domste reacties, zelfs eens van pleurop!, terwijl er netjes aan diegene gevraagt word naar de ecu voor het artikkelnummer.

ik had puur uit bereidheid mijn foto`s gedeeld met jullie van mijn auto en de restauratie daarvan maar aangezien de reacties van sommigen heb ik besloten om alles te verwijderen, wat jullie verder met het onderwerp willen moeten jullie zelf weten ik deel in elk geval niks meer hier van mijn auto.( ook naar de vraag van undertaker om het terug te plaatsen)
Als ik dan vervolgens een vraag stel over de TC die nota bene iedere gsi bezitter hier heeft met een c20xe krijg je nul komma nul reactie terwijl die gene die het weten het gewoon af laten weten.
en dan vervolgens zeggen dat ik negatief ben, dat ben ik niet, ook met de gsi teller jullie zijn er stellig van overtuigd dat er nog zoveel zijn maar het zijn er gewoon minder dat probeer ik gewoon duidelijk te maken, niks met passie,of meer tijd of iets dergelijks als je de lijst gaat controleren kom je er vanzelf achter.

Open je iets met de vraag over een motor dan gaat het vanzelf na een paar berichten de verkeerde kant uit terwijl het een dood normale gewone vraag is!
Sorry René maar dit is erg kort door de bocht van je.

Die "pleurop" daar is gelijk actie op ondernomen maar jij vond het nodig om je berichten weg te halen door de opmerking van één gebruiker. Dat je dat doet vind ik jammer want je scheert iedereen over één kam. De vraag over de TC heb ik hier nog niet langs zien komen dus logisch dat je geen reactie krijgt als men zelf het probleem niet kent. Betreft de GSI-database kan je heel kort zijn. Pascal heeft hier uitleg over gegeven. Ja het zullen er minder zijn omdat de lijst hier slechts een paar keer per jaar door een aantal gebruikers wordt gecontroleerd. Daardoor is hij NIET up-to-date. Je kan dan wel blijven zeggen dat hij niet klopt maar daar waren we al lang achter, zie deze laatste post van WJ:

Onderwerp: RDW GSI teller
RedBill schreef:
renej schreef:Is niet officiële aantallen die dicht bij de werkelijkheid zitten, je zit er 70 naast werkelijke aantal is 620 geldige kentekens alles meegerekend,inclusief gestolen.
Kun je hoog en laag beweren je zit er gewoon naast.
De kentekens die het langst geleden gechecked zijn, zijn 4 maanden geleden gechecked. Het klopt dus dat er een aantal kentekens in die vier maanden verdwenen zijn. En dat zouden er ook zomaar 70 kunnen zijn. Maar dat voorkom je alleen als je zelf direct inzicht hebt in de RDW of VWE data, en dat hebben wij niet. En als jij wel tijd hebt, of dat het bij jou minder tijd kost om alle nog bestaande 600-700 kentekens te checken is dat fijn. En als je denkt dat je ons ermee kunt helpen (bijvoorbeeld door ons regelmatig lijstjes te sturen van de kentekens waarvan jij hebt geconstateerd dat ze niet meer bij de RDW bekend zijn) doe dat dan liever, dan elke keer roepen dat de indicatie op de site niet zou kloppen.
Al met al begin ik het hier meer dan zat te worden waardoor bij mij de zin om hier te komen met de dag minder wordt. Dit forum begint steeds meer een forum te worden waarbij de post niet meer bevatten dan dit:
.
Verder betreur ik het dat als ik mensen een PM stuur over wat er aan de hand is ik geen reactie terug krijg van die gene. Ik steek me nek hier uit om dit forum gezellig te houden en dit alles (weghalen berichten, etc) is de reactie.

Even nog een toevoeging: Er zitten hier meerdere mensen die de gezelligheid proberen te behouden en veel voor de club/forum doen en zeker niet te beroerd zijn om vragen te beantwoorden. Het is alleen jammer dat omdat er één persoon tussen zit die denkt alles beter te weten (nee René ik bedoel jou niet) en berichten neerzet zonder na te denken iedereen hiervoor moet boeten!
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Bart(astra) »

tja verschillend mensen en kennis niveau's leveren nou eenmaal diversiteit aan antwoorden, aan de topic starter is het dan om de juiste te gebruiken, en andere te negeren
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door The Undertaker »

Onderwerp: Cookiewetgeving
The Undertaker schreef:En verwijderd naar aanleiding van onderstaande:
http://www.nu.nl/politiek/3478620/kamp- ... okies.html
Cookies
Naar aanleiding van Europese regels is vorig jaar afgesproken dat websites aan gebruikers toestemming moeten vragen als zij cookies willen plaatsen voor reclame-doeleinden, webstatistieken of sociale media-knoppen.
Alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de site mogen zonder toestemming worden geplaatst.
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door TurboTim »

mooi doen ze toch nog iets goed in den haag :thumbsup:
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door RedBill »

Mooi!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Mark_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: 03 apr 2013 00:41
Auto('s): Astra 1.6 GL
Locatie: Gennep

Re: Forum Fixes, problemen en verzoekjes

Bericht door Mark_GSI »

een verzoekje

weet niet of dat dat al verzocht was door een mede forummer

dat een icter of iemand die er verstand van heeft een App maakt voor android/ios dat je gewoon op het forum kunt zonder dat tapatalk te hoeven kopen

tis meer luiheid eigenlijk t kan ook allemaal via de browser maar een app maakt het net wat makkelijker en overzichtelijker

anders weet ik misschien wel iemand die het kan :)
Plaats reactie