schroefset of of vaste verlaging?

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door Roy 2.0 16v »

ik zou ook nooit een schroefset nemen, 1x instellen en vervolgens nooit meer aankomen zeker.

80 80 . en als een slak over drempels ? elk half jaar nieuwe onderlip en onderkant bumper bijspuiten ?
1 persoon op de achterbank en je hoort de banden al aanschuren ? 2 kratten bier achterin en het loopt ook al bijna aan ?

voor de show leuk en aardig, verlagen vind ik heel mooi staan
maar voor dagelijks stad en streek gebruik hou ik het op de originele vering en schokbrekers.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door The Undertaker »

Roy 2.0 16v schreef:ik zou ook nooit een schroefset nemen, 1x instellen en vervolgens nooit meer aankomen zeker.

80 80 . en als een slak over drempels ? elk half jaar nieuwe onderlip en onderkant bumper bijspuiten ?
1 persoon op de achterbank en je hoort de banden al aanschuren ? 2 kratten bier achterin en het loopt ook al bijna aan ?

voor de show leuk en aardig, verlagen vind ik heel mooi staan
maar voor dagelijks stad en streek gebruik hou ik het op de originele vering en schokbrekers.
Deel je mening, al hou ik het op Eibach Pro en Bilstein B8, nauwelijks lager maar de wegligging is veel beter dan het OEM onderstel
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door GSI Racer »

@Roy,

Daarom moet ik ook zeker gaan weten dat het niet aan loopt.
Achter gaat het op dit moment maar net. Maar als ik de wielkasten iets laat uitrollen zou het moeten lukken.
als een slak over de drempels doe ik nu ook al (gewoon omdat het de ergste dingen zijn die er bestaan en je hele onderstel verneuken)

ik kan er e.v.t ook nog 60/60 van maken als het te laag zou zijn :wink:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door prs »

Erwin_dude schreef:en dat is 80-80? ik heb 60/40 maar die ziet er zo uit op de foto :

die van jou staat niks lager dan die van mij... heb gewoon 17''

Afbeelding

dan moet je toch is langs de opticien, want die van mij staat wel degelijk lager.. ik zal binnekort, als mijn interieur er terug inzit, even foto's maken van de wielkas/band verhouding.

@pascal, ik heb 205/40/17 banden, 45 gaat niet passen

@roy, geloof mij, ik rijd echt niet als een slak over drempels en die lip kan redelijk wat hebben! achteraan heeft het nog nooit aangelopen, maar ik ben dan ook geen taxi, dus er zit nooit iemand achterin :shiny: hoewel het wel gewoon kan!
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door The Undertaker »

@prs, die van jou ligt inderdaad lager, ik neem aan dat je dezelfde verlaging eronder hebt als de eerder door mij geposte foto's.

Weet je toevallig welke veren/schokbrekers dit zijn?
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door Erwin_dude »

prs schreef:
Erwin_dude schreef:en dat is 80-80? ik heb 60/40 maar die ziet er zo uit op de foto :

die van jou staat niks lager dan die van mij... heb gewoon 17''

Afbeelding

dan moet je toch is langs de opticien, want die van mij staat wel degelijk lager.. ik zal binnekort, als mijn interieur er terug inzit, even foto's maken van de wielkas/band verhouding.

@pascal, ik heb 205/40/17 banden, 45 gaat niet passen

@roy, geloof mij, ik rijd echt niet als een slak over drempels en die lip kan redelijk wat hebben! achteraan heeft het nog nooit aangelopen, maar ik ben dan ook geen taxi, dus er zit nooit iemand achterin :shiny: hoewel het wel gewoon kan!
zou niet weten waar die lager moet dan, kan nu geen vinger meer tussen die band en de wielkast voor steken zit minimale ruimte tussen lager gaat gewoon niet met 17'' dan moet je je kasten verneuken gaan, zou niet weten hoe je het anders wil gaan doen sorry hoor maar das onmogelijk of je hebt andere maat velgen eronder of bande
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door GSI Racer »

andere ET waarde van de velg :wink:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door The Undertaker »

prs schreef:dan moet je toch is langs de opticien, want die van mij staat wel degelijk lager.. ik zal binnekort, als mijn interieur er terug inzit, even foto's maken van de wielkas/band verhouding.

@pascal, ik heb 205/40/17 banden, 45 gaat niet passen

@roy, geloof mij, ik rijd echt niet als een slak over drempels en die lip kan redelijk wat hebben! achteraan heeft het nog nooit aangelopen, maar ik ben dan ook geen taxi, dus er zit nooit iemand achterin :shiny: hoewel het wel gewoon kan!
En zit je interieur er al in?
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door prs »

nope, vloermatten enz. moeten eerst nog even drogen.. had een lekkage via mijn parafaan :roll:
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: schroefset of of vaste verlaging?

Bericht door GSI Racer »

even inhaken op dit topic.

ik ben nog op zoek naar 60/60mm veren.
het liefst van een goed merk uiteraard!

iemand enig idee wie die nog levert?
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Plaats reactie