F station "gsi"

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

Als ik mag zeggen: Stoer dat je geen meisjes auto wil :worship:
Verder doet het denk ik altijd pijn als je een auto verkoopt en de volgende eigenaar er een totaal andere visie op nahoud :| .
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: F station "gsi"

Bericht door gsipiloot »

daar is maar 1 oplossing voor.........................

niet verkopen!!! :mrgreen:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

gsipiloot schreef:daar is maar 1 oplossing voor.........................

niet verkopen!!! :mrgreen:
Vandaar dat wij een verzameling hebben 8)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: F station "gsi"

Bericht door oenatje »

The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

:?
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: F station "gsi"

Bericht door GSI 8V freak »

ik heb een bod gedaan van 250 en m gemaild dat ik niet lager kon bieden, ik wil die koets wel voor 100 euro.
Gsi C20NE
Gebruikersavatar
EKadett
forum-gebruiker
Berichten: 772
Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Locatie: huis op een berg

Re: F station "gsi"

Bericht door EKadett »

wat een tering ***
maar geloof niets wat die goser zegt.. praat ook met zijn vader als het mogelijk is
die jongen heeft geld ZAT en hij kan met hangende pootjes bij je komen dat hij geen geld heeft..
echt waar geloof me wat ik je zegt..
hij had m toen gekocht voor 600 piek :shutup:
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: F station "gsi"

Bericht door gsipiloot »

EKadett schreef:wat een tering ***
maar geloof niets wat die goser zegt.. praat ook met zijn vader als het mogelijk is
die jongen heeft geld ZAT en hij kan met hangende pootjes bij je komen dat hij geen geld heeft..
echt waar geloof me wat ik je zegt..
hij had m toen gekocht voor 600 piek :shutup:
verklaar je nader want ik vindt t een beetje een onduidelijk verhaal....
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

gsipiloot schreef:
EKadett schreef:wat een tering ***
maar geloof niets wat die goser zegt.. praat ook met zijn vader als het mogelijk is
die jongen heeft geld ZAT en hij kan met hangende pootjes bij je komen dat hij geen geld heeft..
echt waar geloof me wat ik je zegt..
hij had m toen gekocht voor 600 piek :shutup:
verklaar je nader want ik vindt t een beetje een onduidelijk verhaal....
Hij had hem van EKadett gekocht :wink:
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: F station "gsi"

Bericht door Erwin_dude »

dan had hij hem niet moeten verkopen, en niet achteraf gaan lullen zonde van dit en dat etc etc,
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
Botje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:13
Locatie: medemblik

Re: F station "gsi"

Bericht door Botje »

Erwin_dude schreef:dan had hij hem niet moeten verkopen, en niet achteraf gaan lullen zonde van dit en dat etc etc,
nee dat is niet waar..
ik had m verkocht aan een maatje van me..
ik had er geen spijt van dat ik m had verkocht, mijn vriendin vond het jammer omdat het haar eerste auto was zeg maar..

maatje van me ging naar vlieland om daar te werken, en moest van die auto af, en dus aan die goser verkocht.
afgelopen weekend was ik naar vlieland gegaan om m weer eens op te zoeken, en toen kwam het verhaal naar boven dat hij zo is.. en ik had het even ingekort dat hij er mee moet opletten als hij de station gaat kopen met opgeblazen motor....

dus erwin.. wijzer geworden? ik hoop t wel met je gele beugel
Gebruikersavatar
Botje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:13
Locatie: medemblik

Re: F station "gsi"

Bericht door Botje »

oeps :D
ik: EKadett, zit weer bij Botje met Zijn laptop op Mijn schoot niet op te letten dat ik op zijn naam alles lief zit te typen
Gebruikersavatar
jopie
forum-gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 okt 2010 19:27
Locatie: leiden

Re: F station "gsi"

Bericht door jopie »

Erwin_dude schreef:dan had hij hem niet moeten verkopen, en niet achteraf gaan lullen zonde van dit en dat etc etc,
juist dat vind ik ook , als je een auto verkoopt dan ben je dus niet meer de eigenaar maar degene die m gekocht heeft .
en wat hij er mee doet is zijn keus lijkt mij .
en dat er dan ook nog mensen denken dat ze stoer zijn om hier te zeggen dat ze er wel 100 euro voor willen geven vind ik helemaal zielig .
dat zegt dan toch meer over jezelf dan over degene die m te koop heeft staan .
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: F station "gsi"

Bericht door oenatje »

lees het topic vanaf pagina 1 jopie, dan zie je wie hier zielig is.

die station zou ik voor 100 euro nog niet eens willen hebben
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

oenatje schreef:lees het topic vanaf pagina 1 jopie, dan zie je wie hier zielig is.

die station zou ik voor 100 euro nog niet eens willen hebben
Sluit ik me bij aan
Gebruikersavatar
jopie
forum-gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 okt 2010 19:27
Locatie: leiden

Re: F station "gsi"

Bericht door jopie »

oenatje schreef:lees het topic vanaf pagina 1 jopie, dan zie je wie hier zielig is.

die station zou ik voor 100 euro nog niet eens willen hebben
nou als je goed gaat kijken zie je dus dat ik al eerder heb gereageerd op dit topic dus moet je niet zeggen lees vanaf pagina 1 oenat .

kijk dat jij en of meerdere m niet eens voor 100 euro willen hebben is jullie keus maar wat bereikt iemand er nou mee om dat hier in dit topic te zetten .
hij is hier allang niet meer , ik vind dat gewoon een beetje zielig .
ik vind het zowiezo zielig dat als er een advertentie op mp staat (zoals hier ook het geval is ) met bieden vanaf (bijv 100euro) dat mensen gaan mailen en zeggen voor 50 euro wil ik m komen halen .
als je dan geen geld heb om te bieden vanaf dat geld reageer er dan niet op , het staat er staat niet voor niks .
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

@ jopie:
Iedereen heeft zijn eigen mening, dat zeg je zelf ook al in je post hier in dit topic. Je moet eens weten hoe vaak mensen spullen goedkoper proberen te krijgen en laten we eerlijk zijn dat die iedereen dus ook jij.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: F station "gsi"

Bericht door oenatje »

jopie schreef:
oenatje schreef:lees het topic vanaf pagina 1 jopie, dan zie je wie hier zielig is.

die station zou ik voor 100 euro nog niet eens willen hebben
nou als je goed gaat kijken zie je dus dat ik al eerder heb gereageerd op dit topic dus moet je niet zeggen lees vanaf pagina 1 oenat .

kijk dat jij en of meerdere m niet eens voor 100 euro willen hebben is jullie keus maar wat bereikt iemand er nou mee om dat hier in dit topic te zetten .
hij is hier allang niet meer , ik vind dat gewoon een beetje zielig .
ik vind het zowiezo zielig dat als er een advertentie op mp staat (zoals hier ook het geval is ) met bieden vanaf (bijv 100euro) dat mensen gaan mailen en zeggen voor 50 euro wil ik m komen halen .
als je dan geen geld heb om te bieden vanaf dat geld reageer er dan niet op , het staat er staat niet voor niks .
zulke reactie's krijg je door dit soort personen, kunnen niet tegen kritiek en noem maar op. gaan gelijk in de defence.

en op een forum zul je altijd positieve EN negatieve reactie's krijgen op hetgeen wat je doet aan je auto. kun je er niet tegen tja dan heb je daar alleen jezelf mee.
Gebruikersavatar
jopie
forum-gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 okt 2010 19:27
Locatie: leiden

Re: F station "gsi"

Bericht door jopie »

ja idd iedereen heeft zijn eigen mening dat heb ik ook gezegd en is ook zo en eidereen wil alles goedkoop hebben maar vind dit gewoon een beetje overdreven , maarja.
en ik kan je op een briefje geven dat ik nooit van me leven iemand als er bij een advertentie staat bieden vanaf 250 een mail ga sturen om te vragen of ik m voor 100 euro kan op halen of ik bied het gevraagde bedrag en als ik het te duur vind bied ik niet .
heb het namelijk zelf ook wel eens dat ze dat doen en vind ik erg vervelend .
maarja we kunnen hier wel uren over door gaan :(
maar wou gewoon even me mening geven .
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: F station "gsi"

Bericht door The Undertaker »

jopie schreef:ja idd iedereen heeft zijn eigen mening dat heb ik ook gezegd en is ook zo en eidereen wil alles goedkoop hebben maar vind dit gewoon een beetje overdreven , maarja.
en ik kan je op een briefje geven dat ik nooit van me leven iemand als er bij een advertentie staat bieden vanaf 250 een mail ga sturen om te vragen of ik m voor 100 euro kan op halen of ik bied het gevraagde bedrag en als ik het te duur vind bied ik niet .
heb het namelijk zelf ook wel eens dat ze dat doen en vind ik erg vervelend .
maarja we kunnen hier wel uren over door gaan :(
maar wou gewoon even me mening geven .
En wij ook :wink:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: F station "gsi"

Bericht door oenatje »

jopie schreef:ja idd iedereen heeft zijn eigen mening dat heb ik ook gezegd en is ook zo en eidereen wil alles goedkoop hebben maar vind dit gewoon een beetje overdreven , maarja.
en ik kan je op een briefje geven dat ik nooit van me leven iemand als er bij een advertentie staat bieden vanaf 250 een mail ga sturen om te vragen of ik m voor 100 euro kan op halen of ik bied het gevraagde bedrag en als ik het te duur vind bied ik niet .
heb het namelijk zelf ook wel eens dat ze dat doen en vind ik erg vervelend .
maarja we kunnen hier wel uren over door gaan :(
maar wou gewoon even me mening geven .

dat zal altijd zo zijn en blijven, als ik bijv een fiets verkoop en ik wil er 100 euro voor hebben dan gaat ie voor 130 euro op marktplaats, je moet als verkoper slim zijn en het afdingen in de prijs meenemen
Gebruikersavatar
EKadett
forum-gebruiker
Berichten: 772
Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Locatie: huis op een berg

Re: F station "gsi"

Bericht door EKadett »

Welkom op internet, zegt genoeg hoop ik..
Kijk maar eens naar youtube comments :mrgreen:
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: F station "gsi"

Bericht door RedBill »

Volgens mij is dit een verhaal die past in onze ervaringen met mensen die geld uitgeven aan de verkeerde dingen.
Ik doe even een aanname dat de distributieriem van de C20XE geklapt is en dat hij dat bedoelt met opgeblazen motor. Een C20XE ontploft namelijk niet (in tegenstelling tot wat Topgear ons misschien wil laten geloven in de episode over de Britse sportwagens ;-) ).

Wel geld uitgeven aan 18" velgen die niet fatsoenlijk passen onder de Astra F, wel schermen uitrollen en daar tijd in steken, maar geen geld uitgeven aan fatsoenlijk onderhoud. En dan is het dus :cry: met de :pet: op.

En toch zullen er in de toekomst nog meer jongetjes volgen die dezelfde fout gaan maken, ondanks dat wij ze ervoor waarschuwen.

Ondanks dat je over smaak niet kunt twisten is er wel het fenomeen dat je kunt leren over stijl. Maar daar moet je wel voor open staan. Dat stond deze jongen in ieder geval niet. Spijtig van deze Astra Station en ik kan me voorstellen dat EKadett dit niet leuk vind om te zien. Marcel zou ook pijn in zijn hart hebben als zijn voormalige GSi naar de sloop zou gaan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: F station "gsi"

Bericht door GSI 8V freak »

Dat van "zielig om te mailen en 100 euro bieden blablabla" zal wel tot mij gericht zijn...

Normaal reageer ik daar niet op, maar..

A) IEDEREEN WIL VOOR DAT DUBBELTJE OP DE EERSTE RIJ ZITTEN, IK OOK , MAAR JIJ OOK.
B) 250 euro vragen voor een auto met roest, opgeblazen motor, waarschijnlijk geen 2 liter op kenteken vind ik een beetje duur.
C) Waar bemoei jij je in godsnaam mee man, hij krijgt dat ding niet verkocht dus ik doe een bod van wat ik het waard vind.
en als ik voor dat geld een sloper van de sloop kan redden, waarom niet.

Ik ben nog steeds een Nederlander, en ben net zo krenterig als jij.
De koop gaat zowiezo niet door, want het is teveel werk om hem hier te krijgen, te lassen, en op te knappen.

Moet er wel even bij zeggen dat hij akkoord ging met 100 euro dus wat zeur je nu, of heb jij m te koop staan ?
Laatst gewijzigd door GSI 8V freak op 16 mar 2011 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gsi C20NE
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: F station "gsi"

Bericht door Matt »

Proberen kan altijd toch?
Doet ie het niet is het jammer, doet ie het wel dan heb je toch een mooie deal.
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Plaats reactie