Pagina 3 van 5

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 07 apr 2012 21:21
door Bart(astra)
mooi man

technisch weer een hele stap verder !

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 07 apr 2012 21:27
door TNTheadyman
Bart(astra) schreef:mooi man

technisch weer een hele stap verder !
nu is hij super :shiny:

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 07 apr 2012 21:29
door TurboTim
nette wagen goed bezig...keep them alive 8)

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 07 apr 2012 21:32
door TNTheadyman
Foxs schreef:nette wagen goed bezig...keep them alive 8)
zal ik zeker doen :mrgreen:

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 16 jul 2012 22:25
door astra-gsi-666
zeer nette gsi nick.lampen sluiten goed aan bij de grill.
danny gsi 666

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman) PROJECT C20LET

Geplaatst: 19 apr 2013 12:55
door TNTheadyman
ja jongens motor is defect drijfstanglagers liggen eruit blok tikt keihard dus verhaal c20xe is over
maar er komt een c20let voor in de plaats ik en pascal gaan 1 mei kijken hopen dat het wat wordt dus ga proberen project fotos te maken
en hier te posten om iedereen up to date te houden :shiny:

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman) PROJECT C20LET

Geplaatst: 19 apr 2013 12:58
door TNTheadyman
kan nie wachten :D

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 19 apr 2013 15:03
door Mikeopel
aan de eene kant is dat best wel balen maar aan de andere kant komt er wel wat leuks voor terug

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 19 apr 2013 16:11
door TNTheadyman
Mikeopel schreef:aan de eene kant is dat best wel balen maar aan de andere kant komt er wel wat leuks voor terug
inderdaad is echt klote

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 19 apr 2013 16:40
door The Undertaker
Minder dat je C20XE in de puinpoeier ligt. Verder wel dikke plannen :thumbsup:

Hoe is het met de CRX?

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 20 apr 2013 23:02
door TNTheadyman
The Undertaker schreef:Minder dat je C20XE in de puinpoeier ligt. Verder wel dikke plannen :thumbsup:

Hoe is het met de CRX?
ja perfect heel miss volgend jaar turbo erop draait hij 600 pk kom zelfs op tv binnenkort maar als je graag wilt zien stuur maar prive bericht (geldt voor iedereen) :D

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 20 apr 2013 23:57
door prs
waarom knap je dit blokje niet even op? kost je een paar drijfstanglagers, hoofdlagers, carterpakking, olie en een paar pakkingen. lijkt me wat makkelijker en goedkoper dan er even een let erin te hangen :hypocrite:

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 21 apr 2013 07:35
door The Undertaker
TNTheadyman schreef:
The Undertaker schreef:Minder dat je C20XE in de puinpoeier ligt. Verder wel dikke plannen :thumbsup:

Hoe is het met de CRX?
ja perfect heel miss volgend jaar turbo erop draait hij 600 pk kom zelfs op tv binnenkort maar als je graag wilt zien stuur maar prive bericht (geldt voor iedereen) :D
:shock: Dat is niet mis. Wat wil je er mee gaan doen? Drag of time attack?

heb je verder wat meer info/specs over je CRX?

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 21 apr 2013 17:26
door Mikeopel
respect man 600 whp??

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 21 apr 2013 22:44
door astra-gsi-666
600 pk, :worship: :worship: C20LET.boh wat vet.
danny gsi 666

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 23 apr 2013 11:52
door TNTheadyman
The Undertaker schreef:
TNTheadyman schreef:
The Undertaker schreef:Minder dat je C20XE in de puinpoeier ligt. Verder wel dikke plannen :thumbsup:

Hoe is het met de CRX?
ja perfect heel miss volgend jaar turbo erop draait hij 600 pk kom zelfs op tv binnenkort maar als je graag wilt zien stuur maar prive bericht (geldt voor iedereen) :D
:shock: Dat is niet mis. Wat wil je er mee gaan doen? Drag of time attack?

heb je verder wat meer info/specs over je CRX?

allebei dus als ik ga dragracen zet ik hem op highboost en time atack op wa minder crx draait nu rond de 250 + pk op 950 kg heb filmpje ervan tegen een bmw m3 360 pk

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 23 apr 2013 11:53
door TNTheadyman
Mikeopel schreef:respect man 600 whp??
das nog af te wachten blok wordt helemaal gebouwd en gesleeved

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 23 apr 2013 11:55
door TNTheadyman
astra-gsi-666 schreef:600 pk, :worship: :worship: C20LET.boh wat vet.
danny gsi 666



de crx krijgt 600 en gsi rond de 300 gsi wordt daily

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 23 apr 2013 15:15
door The Undertaker
Mooie plannen, wat mij betreft mag je je GSi en CRX project hier best neerzetten 8)

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 12:01
door TNTheadyman
The Undertaker schreef:Mooie plannen, wat mij betreft mag je je GSi en CRX project hier best neerzetten 8)


dis is mijn crx vs bmw m3 uit 1996 met m3 blok van 2002/5 360pk

Afbeelding

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 12:12
door TNTheadyman
hier nog een paar fotos van de crx draait ongeveer 250+ pk

Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 18:46
door The Undertaker
Mooie CRX, ziet er een beetje als een sleeper uit 8)

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 19:28
door prs
ik ben wel eens benieuwd naar wat er allemaal aan die motor is gebeurt om 250 pk te halen :verdict:

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 19:57
door TNTheadyman
blok is een b18 dus een 1.8 vtec orgineel 190pk
zitten een andere spruitsuk op andere inlaat nokkenassen klepveren en schotels grotere gasklep rvs uitlaat race van voor naar achter geen cat maar rechte flens
chiptuning lauchcontrol cold air intake zal vast nog wa vergeten zijn :)

Re: hallo ik ben nick (TNTheadyman)

Geplaatst: 24 apr 2013 20:06
door The Undertaker
Zal ook wel flink wat toeren maken denk ik?