project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Sounddragon, Eagle NCT5s voor voor niks voor jouw ? Volgende set eens NCT5s onderleggen. En achter vrij harde nog, dus medium, maar gewoon goeie regen/gripband.
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

ik zal morgen nog even wat foto's online zetten

ik heb bij mathijssen ook het onderdeel besteld want die had het wel gewoon op de plank liggen..

komt hopelijk nog deze week binnen

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

Afbeelding

niet helemaal eerlijk maar toch leuk!!!!!!!!

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

pluggie schreef:Sounddragon, Eagle NCT5s voor voor niks voor jouw ? Volgende set eens NCT5s onderleggen. En achter vrij harde nog, dus medium, maar gewoon goeie regen/gripband.
kost dat ?????? :roll:

Sta nét op het punt om nieuwe te bestellen bij www.autobandenmarkt.nl ,
maar die heeft ze niet geloof ik...

Ik heb nu de Hankook Ventus Sport, en die banden bevielen eigenlijk best, zeker in combi met de prijs kwaliteit verhouding....check anders even op die site, en kijk even naar het testrapport, en vergelijk dat met de duurdere banden :wink: die Hankook's kosten 'maar' 103 € ofzo, en der is écht nix mis mee, in tegenstelling tot diverse andere goedkoopies (o.a Toyo's, en Pirelli troep)
Ik stuf ze gewoon op hoor, ligt niet aan de band, ben een beetje burnout verslaafd, en normaal rijden is ook niet mijn beste kant :twisted: :twisted: dus dure banden zijn aan mij niet besteed, maar het moet wel goed op de weg liggen....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

NCT5s zijn stuk beter, zijn Goodyears, en haal ze voor 85 euro ofzo p/s, das wel 205/50/r15 ofzo, maar dan heb je harde band die toch nog behoorlijk grip heeft. Ideale band voor de wat sportievere "overstuur" rijder :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Mja, maar da's in 15 Inch en dat gaat niet passen..
Ik moet 205/40 17 hebbuh, het liefst binnen een week, en dan onder de 105 € :lol:
Wordt dat wat denk je ??? :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Probeer het es, bel gewoon paar van die toko's op. Als het bevalt heb je der wat aan, slechte band is het never nooit, buil kun je er so-wie-so niet aan vallen. Die oude waren die Eagle F1s ofzo, die lagen er o.a. bij mij, en bv bij laagvlieger vroeger ook op.

Tis gewoon een tip als mede-band slopert :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Zal wel es even gluren hier en daar, en anders wordt het gewoon het volgende setje joh, ergens rond december zijn ze weer op.... :)

TnX voor de tip in ieder geval....

Solly voor de topicvervuiling trouwens :oops:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

kZou wel leuk vinden als je zou proberen.

Die Hankooks van je zie ik echt niet zitten, als iemand bv een vervanging voor die band zou weten, ging die eronder. Maar bv Tyfoons 7000 km, Toyo T1s had ik ook na 7000 km op canvas, voor voor. Dit gaat nog zeker 10.000 km mee.

Maar spinnen staat daar even los van. Achter bv een EcoContact pakken, regenband, voor hard, maar toch nog wat grip.

Pak gewoon eens 2x een NCT5, als niks is, pak ik een Hankook, maar geloof er niks van. kBen gewoon benieuwd wat je ervaring is ermee als er onder ligt.

kZou wel leuk vinden. Ervaringen uitwisselen :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

GoodYear Eagle F1 (€ 134.90) @ tyretest.com : http://www2.sicherbestellen.de/reifente ... stcom.html

Hankook Ventus Sport (€107.40) @ tyretest.com : http://www2.sicherbestellen.de/reifente ... stcom.html

Michelin Pilot Sport (€ 184.50 :shock: ) @ tyretest.com : http://www2.sicherbestellen.de/reifente ... stcom.html

Dunlop SP SPORT 9090 (€ 135.40) @ tyretest.com : http://www2.sicherbestellen.de/reifente ... stcom.html

Als je ze allemaal kritisch bekijkt en vergelijkt (ook qua prijs) krijg je best waar voor je geld met die Hankook, ik weet dat het niet zo mooi staat als dat er Michelin ofzo op je band staat, maar je kan van mij aannemen dattie zijn werk behoorlijk goed doet :thumbsup: ook in de regen is hij erg goed....


Die NCT5's van jou hebben ze helaas niet :? zal wel es even gluren of ik daar aan kan komen....lijkt me wel lachen, ik test jouw bandjes en jij de mijne :)

bij http://www.bandeko.nl/goodyear1.htm zie ik net dat ze er niet zijn in 205/40 17, of is dat b*llshit ?????
Hij komt niet in de lijst voor :cry:
Profiel is trouwens niet om aan te zien vind ik :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

Ik heb er van de week Toyo's proxies opgezet. Misschien een wel iets zachtere band, maar hij rijdt perfect! Ik las trouwens een tijdje terug een test van 5 verschillende banden en daar kwamen ze als 1e of 2e beste band uit de test. Volgens mij was goodyear de beste band. En michelin het slechts :D

Ik betaalde trouwens 480 euro voor 4 banden (215/40 ZR17)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Heb ik ook ooit gehad, was geen succes, khad ze in 7000 km ongeveer weg.
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Moet je eens bij je banden boer vragen naar een DA band (alle merken) dat is een band waar kleine foutjes in zitten, text niet goed gedrukt op de band hobbels enzo banden zijn stukken goedkoper als een die perfect is. Of je zou eens kunnen vragen naar een demo band, dat is een band die een keer gemonteerd is geweesd (voor een show ) handig als je goedkoper wat zoekt
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

:) het gaat niet om goedkoop, maar om prijs/kwaliteit verhouding, ik ga toch geen 200 rijden met een band waar een foutje in zit ??????????????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

ik zal in dit topic dan maar weer alle vorderingen medelen...

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

HEY Sandro, hoe ver ben je al met je blok ???
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

ging compleet uit elkaar bij speedeuipment zij zouden er naar kijken
en dan... :?:
W201 fan boy o_0
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

ja, en toen ?...
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

da is onvoltooid toekomstige tijd
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
AGW
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 mei 2004 23:21
Locatie: Monnickendam

Bericht door AGW »

Sounddragon schreef:
pluggie schreef:Sounddragon, Eagle NCT5s voor voor niks voor jouw ? Volgende set eens NCT5s onderleggen. En achter vrij harde nog, dus medium, maar gewoon goeie regen/gripband.
kost dat ?????? :roll:

Sta nét op het punt om nieuwe te bestellen bij www.autobandenmarkt.nl ,
maar die heeft ze niet geloof ik...

Ik heb nu de Hankook Ventus Sport, en die banden bevielen eigenlijk best, zeker in combi met de prijs kwaliteit verhouding....check anders even op die site, en kijk even naar het testrapport, en vergelijk dat met de duurdere banden :wink: die Hankook's kosten 'maar' 103 € ofzo, en der is écht nix mis mee, in tegenstelling tot diverse andere goedkoopies (o.a Toyo's, en Pirelli troep)
Ik stuf ze gewoon op hoor, ligt niet aan de band, ben een beetje burnout verslaafd, en normaal rijden is ook niet mijn beste kant :twisted: :twisted: dus dure banden zijn aan mij niet besteed, maar het moet wel goed op de weg liggen....
beetje ?
--- BOXER.POWER ---
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ben al bij de dokter geweest, maar is nog geen zelfhulpgroep voor :?




:wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

morgen gaat het blok in onderdelen naar speedequipment..

dan gaan ze kijken maar ze blijven zeggen dat het geen garantie is maar dat eerst het blok moeten zien om te bepalen of ze wat kunne doen voor me..

als het me niet bevalt dan haal ik het blok weer op en dan moet ik gaan kijken hoe ik dit opgelost krijg met hun??

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

[EDIT]
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 08 okt 2004 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 jul 2003 23:30
Locatie: Losser

Bericht door Maartje »

Jeff heeft gesproken :D
Afbeeldingaartje
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Tja....is toch absurd dit ?? :shock: :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie