Andere auto gekocht!! > Audi A4 B5 1.8T

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Andere auto gekocht!! > Audi A4 B5 1.8T

Bericht door The Undertaker »

gsipiloot schreef:nie om t 1 of ander maar jij wilt netjes voor de dag komen met zon oude audi

dus je koopt er 1 die standaard is en je gaat hm meteen volplakken met bumpers met veel gaas erin

k denk dat je dan beter in je 'nette' gsi aan kan komen denk je ook nie
Kijk bijvoorbeeld naar de GSI van RedBill, dat vind ik HÉT voorbeeld van een zeer nette GSI, strak, sportief en geen poespas.
some1_eddy
forum-gebruiker
Berichten: 654
Lid geworden op: 14 nov 2009 21:13
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Re: Andere auto gekocht!! > Audi A4 B5 1.8T

Bericht door some1_eddy »

Volgens mij had ik ook al vermeld dat ik de auto niet meer nodig had voor het werk.. en daarom hem naar mijn eigen smaak wil maken.
Als ik hem nog wel nodig had voor het werk had ik er ook niks aan gedaan verder, nu kan ik er wat mee doen wat ik zelf wil.
Ik rij nu zowiezo met een collega mee, en zijn auto kan ik gebruiken als we naar een klant moeten ofzo..

Maargoed waarom een dikke discussie waarom ik de GSI weg gedaan heb en deze gekocht heb?
Ik hád hem nodig voor het werk omdat MIJN GSI vergeleken met deze gewoon een "aso bak" was.
NU heb ik de Audi niet meer nodig (ja heeft weinig nut gehad dat ik deze gekocht heb omdat ik hem niet lang gebruikt heb voor het werk) dus kan ik hem gewoon maken zoals ik het mooi vindt..
Als ik geen andere auto nodig had voor het werk reed ik nu nog in de GSI rond, maar nu heb ik de Audi al en die bevalt mij beter dan de GSI dus maak ik net zo lief deze naar smaak als dat ik speciaal weer een GSI koop..

En de GSI van Redbill is ook zeker netjes, niks op aan te merken maar daar hangt ook een prijskaartje aan wat er wel niet aan gedaan is..

Ik heb geen zin in verdere discussies..
Ik heb mijn verhaal gedaan, kort samen gevat: Moest een andere auto voor het werk kopen en heb hem daar nu niet meer voor nodig aangezien ik een collega's auto gebruiken mag dus kan ik hem naar eigen smaak maken.

Ik heb nou eenmaal een Audi gekocht en kan het moeilijk terugdraaien.
Voor de mensen die het interesseren post ik hier de "updates", voor de mensen die het niet boeit zijn we ook klaar, kijk dan niet.
Plaats reactie