Erg mooi die stoelen ook.

Vwb die linker voorzijde, dat zou idd een aardige klus worden deze in zijn geheel te vervangen.. Mocht je 'm helemaal willen doen zou dat het mooiste zijn denk omdat zelf op een richtbank te doen, om zeker te zijn dat ze er goed in komt.
Toch zou ik je aan willen raden heel goed te kijken, en goed kijken naar de velen kit naden. / overlappende plaatwerkdelen.
Als je toch de motorruimte leeg gaat halen kan je er goed bij. Ik heb mijn motorruimte ook leeg en ben alles is heel goed na gaan lopen, en hier en daar verdachte plekken met kit/strijkkit naden open gehaald en uitgekrabd, maar
daar zaten toch wel de nodig verrassingen hier een daar onder.. gelukkig geen echte doorgerotte plekken, maar veel kant-roest en beginnende plekken, en dit is gewoon beginnende roest. Als je daar niks aan doet, gaat het alleen maar verder.
Het gevaar is, dat het veelal allemaal uit het zicht is, en bij en tussen overlappende plaatwerkdelen.. deze delen bewegen toch lichtelijk overelkaar heen onder het rijden (werken carrosserie) en aangezien het allemaal puntlas werk is blijft er ruimte tussen zitten. In de fabriek is er wel kit overheen gedaan, maar toch moet ik zeggen dat de afwerking af fabriek gewoonweg matig is. Lakwerk schraal-gespoten op sommige plekken, kitwerk ook, kennelijk komt er toch hier en daar vocht/vuil tussen.
Dus ik zou daar echt goed naar kijken. Het is toch allemaal weer meer dan 20 jaar oud - zoniet al meer dan 25 jaar sommige inmiddels - deze auto's