Paar vraagjes

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

Ik heb even een paar kleien vraagjes.

1. Aangezien mijn astra is voorbereid voor electrisch verstelbare koplampen leek het me wel leuk deze binnekort in te bouwen. Maar kan dit op de originele koplampunit of moet je dan units hebben met een speciale aansluiting voor de motortjes?

2. Zijn alle knipperlichtunits hetzelfde? ik bedoel dan dus qua bouwjaar. past één van na 1995 op mijne van 1994.

3. Ik wil hoofdsteunen inbouwen in de achterbank. Ik kan al aan de beugeltjes komen. Maar mijn vraag is welke hoofdsteunen je daarvoor nodig hebt. Kan je gewoon de hoofdsteunen van de voorstoelen van een gsi pakken (volgens mij kan dat niet omdat de pennen daarvan langer zijn en dus niet in de houders passen). Of zijn er achterhoofdsteunen uit andere astra's die ook die grijze kleur hebben als de gsi? Ik weet het niet dus alle hulp is welkom.

4. Als je nieuwe accesoires inbouwt in je auto en je wil dat netjes bedraden doe je dat via de zekerkast maar kan je daar van ales op de nog lege aansluitingen aansluiten? Of moet j echt zelf een nieuwe zekering er tussen plaatsen? En is er dan een algemen + draad te vinden ergens daar in het kastje?

5. Zijn alle koplampen van welk type dan ook allemaal van bosch of carello? (of in ieder geval wat erop staat). Want dan kan ik gewoon koplamen uit een 1.6 astra halen.

Dat was het dan wel even voor nu. Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy 2.0 16v »

1, makkelijkste is kant en klare koplampen met de motortjes er al in, je hoeft dan alleen nog maar de stekker te pluggen en de stelknop op je dash te prikken, maar als je 2 losse motortjes hebt kun je deze op je koplampen zetten.
je kunt de zwarte draaiknop aan de achterkant er uittrekken, en het motortje met stelpen ervoor terugplaatsen/
1 maar, er zijn 2 soorten motortjes, heeft te maken met het merk koplampen dat je hebt, het verschil in motortjes is de lengte van de stelpennen die weer in je koplamp gaan. dus blijf bij je merk. of koop complete units met motortjes, zijn vaak per set compleet 50,- ongeveer

2 ja allemaal hetzelfde

3 liefst hoofdsteunen achterbank vinden, met hoofdsteunen en beugeltjes van voorstoelen heb je kleine probleempjes, die zijn namelijk net anders. maar past in principe wel gewoon met hun eigen beugeltjes.
de pennen zijn anders.

4, gelukkig hebben de meeste gsi's de voorbereidingen al liggen, dus is het meestal een kwestie van stekker erop en klaar
er zijn er weinig die niet voorbereid zijn en dan inderdaad zelf draden moeten trekken vanaf een plus
beter kun je even melden welke opties je wilt, dan hoor je hier wel hoe je kunt weten of je auto al is voorbereid
spiegels electrisch, ramen electrisch, 9 van 10x al voorbereid, stoelverwarming ook vaak al

5 ja zover ik weet bosch en carello, dus hierdoor 2 soorten motortjes. maar sowieso passen de units van alle astra f op je auto. koplampen 1991-1994 hebben een andere grille nodig dan 1995+
dus blijf in je bouwjaar of neem ook de grille mee als je van modelfase switched.

succes
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

1. Duidelijk

2. Duidelijk

3. Ok dan ga ik naar de goede achterhoofdsteunen zoeken. Had vandaag op de sloop dus een astra met achterhoofdsteunen gevonden maar die heeft een heel ander interieur kleur. dus moet dan even kijken of ik ergens grijze hoofdsteunen kan vinden. Want het monteren is me eigenlijk vrij duidelijk.
En volgens mij passen die van voorin inderdaad niet. Dan komt alles vast te zitten omdat de pinnen van de hoofdsteunen dus langer zijn en daardoor onderan die zwarte hulzen doorsteken waardoor ze erg vast komen te zitten. In ieder geval niet zoals het hoort. Maar ik ga dus even verder zoeken.

4. Mijn GSI is eigenlijk al met vrij veel opties uitgerust. Het gaat om opties die volgens mij nooit in een astra zitten. Zoals electrisch dakraam, Vectra interieurverlichting (Dus achterlichtjes in de handgrepen en een donkerder lampunit voorin en van die zonnekleppen met licht erin. Want electrisch dakraam komt er zoiezo in en die andere opties leken me ook leuk om erin te zetten. Stoelverwarming wil ik er op den duur ook wel in dus binnekort eens kijken of er inderdaad voorbereiding ligt in me auto. En daarna maar eens zoeken naar de verwarming zelf. Maar die zijn niet echt makkelijk te vinden volgens mij.

5. Ja ik zit er inderdaad aan te denken om een facelift te doen vind dat er wel vet uitzien. Maar er staan genoeg units uit 1.6'jes te koop op internet dus dan ga ik gewoon die kopen.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Paar vraagjes

Bericht door gurdi »

1wazige vraag maar gewoone koplamp compleet niet ben binnenwerk lopen kutten. 3 schroefjes 1 klik en voila.

3Ik dacht dat je ze wel kan gebruiken maar ze wel verschillend zijn.
kon die niet helemaal zakken ofzo.

4elektrisch dakraam van de verlichting af halen of draadje ergens bij knopen.
als je er iets bij wil legen moet je nieuwe draden pakken clipjes om in de zekeringkast te klikken maar volgens mij geen standaard +

5wat voor koplampen heb je nu. als je gewoon je lampen knipperlicht en grill van 1 auto haalt is het goed
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

vraag 1 is toch duidelijk zat volgens mij. Kan je een motortje om je koplampen te verstellen op een koplampunit zetten die dat nog niet heeft. Maar het antwoordt was me al duidelijk. Kan wel maar je kan beter een unit kopen waar het op zit.

3. klopt

4. Ik weet dat je het wel kan aftakken maar netjes wegwerken is toch mooier. En met die algemene + vroeg ik het me af omdat er natuurlijk maar 1 kabel vanaf je accu je auto ingaat en die zal toch naar een punt gaan waar aller andere draden aan vast zitten. Maar dat denk ik en weet ik niet zeker.

5. Ik heb nu gewoon originele. Dat zijn carrello <1995. Maar ook op deze vraag snap ik het antwoord. Alles past als je maar ook de grill van hetzelfde bouwjaar neemt als de lampen.

Alleen een duidelijk antwoord op vraag 4 zou nog welkom zijn.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Paar vraagjes

Bericht door gurdi »

zoek funcite of techniesch archief staat genoeg over.

+ komt niet in een kabel vanaf de accu, zijn meerdere draden
astra heeft te lang geduurt
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Paar vraagjes

Bericht door pascal1109 »

Roy GSI schreef:Alleen een duidelijk antwoord op vraag 4 zou nog welkom zijn.
Hangt helemaal van de optie af die jij in wilt bouwen. Voor de meeste origineel geleverde opties is de kabelboom in jouw auto al voorbereid. Aftermarket accessoires niet natuurlijk, dus wat er al gezegd is, als jij aangeeft WAT je wilt inbouwen, dan hoor je hier wel of je auto er wel of niet op voorbereid is (uitzondering daargelaten) of hoe je erop kunt controleren of je auto erop voorbereid is.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Paar vraagjes

Bericht door The Undertaker »

Knipperlichten van na 95 zijn anders dan die van voor 95 (na 95 lopen verder door in het scherm bij mijn weten)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door Laagvlieger »

Knipperlichten van alle Astra's zijn hetzelfde kwa pasvorm!
Het verschil zit hem in de looks. Voor 95 mat wit met kleurfilter.
Na 95 waren ze iets helderder en hadden ze een chroomrand achter het glas. Met een oranje gekleurde lamp.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

pascal1109 schreef:
Roy GSI schreef:Alleen een duidelijk antwoord op vraag 4 zou nog welkom zijn.
Hangt helemaal van de optie af die jij in wilt bouwen. Voor de meeste origineel geleverde opties is de kabelboom in jouw auto al voorbereid. Aftermarket accessoires niet natuurlijk, dus wat er al gezegd is, als jij aangeeft WAT je wilt inbouwen, dan hoor je hier wel of je auto er wel of niet op voorbereid is (uitzondering daargelaten) of hoe je erop kunt controleren of je auto erop voorbereid is.
4. Mijn GSI is eigenlijk al met vrij veel opties uitgerust. Het gaat om opties die volgens mij nooit in een astra zitten. Zoals electrisch dakraam, Vectra interieurverlichting (Dus achterlichtjes in de handgrepen en een donkerder lampunit voorin en van die zonnekleppen met licht erin. Want electrisch dakraam komt er zoiezo in en die andere opties leken me ook leuk om erin te zetten. Stoelverwarming wil ik er op den duur ook wel in dus binnekort eens kijken of er inderdaad voorbereiding ligt in me auto. En daarna maar eens zoeken naar de verwarming zelf. Maar die zijn niet echt makkelijk te vinden volgens mij.
Astra GSI C20XE
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2682
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Paar vraagjes

Bericht door Haaye »

Idd zijn de knipperlampen niet hetzelfde!!!
Je moet echt van 91-94 hebben en GSI! Die van de GSI zijn namelijk wit en van de gewone astra zijn oranje.

Ik heb er nog 2 liggen. Wel gebruikt...
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Paar vraagjes

Bericht door pascal1109 »

Roy GSI schreef:4. Mijn GSI is eigenlijk al met vrij veel opties uitgerust. Het gaat om opties die volgens mij nooit in een astra zitten. Zoals electrisch dakraam, Vectra interieurverlichting (Dus achterlichtjes in de handgrepen en een donkerder lampunit voorin en van die zonnekleppen met licht erin. Want electrisch dakraam komt er zoiezo in en die andere opties leken me ook leuk om erin te zetten. Stoelverwarming wil ik er op den duur ook wel in dus binnekort eens kijken of er inderdaad voorbereiding ligt in me auto. En daarna maar eens zoeken naar de verwarming zelf. Maar die zijn niet echt makkelijk te vinden volgens mij.
Ow, ik had niet alles gelezen. Shame on me :oops: :mrgreen:
Elektrisch dakraam en is niet voorbereid. Vectra B binnenverlichting ook niet. Beide is desondanks zeer gemakkelijk te installeren.
Stoelverwarming zou je idd even moeten controleren, de een heeft de voorbereiding wel, de ander niet.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door RedBill »

haaye schreef:Idd zijn de knipperlampen niet hetzelfde!!!
Je moet echt van 91-94 hebben en GSI! Die van de GSI zijn namelijk wit en van de gewone astra zijn oranje.

Ik heb er nog 2 liggen. Wel gebruikt...
Even voor de duidelijkheid: Die van de '91-'94 Astra zijn anders dan die van de '95-'98. Exact wat Marcel zegt. De looks zijn anders, in de originele GSi '91-'94 zitten ze met een witte behuizing en oranje filter erin. Matter glas en andere fitting.

Ik heb ze nu van >95 erin zitten, dus als je wilt zien hoe die eruit zien moet je maar even kijken.

Origineel GSi, '91 - '94:
Afbeelding

Astra F >'95 Knipper
Afbeelding
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door RedBill »

Roy GSI schreef:3. Ok dan ga ik naar de goede achterhoofdsteunen zoeken. Had vandaag op de sloop dus een astra met achterhoofdsteunen gevonden maar die heeft een heel ander interieur kleur. dus moet dan even kijken of ik ergens grijze hoofdsteunen kan vinden. Want het monteren is me eigenlijk vrij duidelijk.
En volgens mij passen die van voorin inderdaad niet. Dan komt alles vast te zitten omdat de pinnen van de hoofdsteunen dus langer zijn en daardoor onderan die zwarte hulzen doorsteken waardoor ze erg vast komen te zitten. In ieder geval niet zoals het hoort. Maar ik ga dus even verder zoeken.
Hoofsteunen van de voorstoelen passen gewoon in de beugels van de achterbank. Je krijgt ze er alleen niet zo gemakkelijk in wanneer de bank niet iets naar voren geklapt is omdat je dan tegen het dak aan komt. Maar de beugels passen dus gewoon.

PS. Willen de mensen die zaken niet zeker weten dat niet als waarheid presenteren? Dat wordt erg onduidelijk namelijk. Zet er dan neer: "volgens mij" of: "Ik weet het niet zeker".
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

RedBill schreef:
haaye schreef:Idd zijn de knipperlampen niet hetzelfde!!!
Je moet echt van 91-94 hebben en GSI! Die van de GSI zijn namelijk wit en van de gewone astra zijn oranje.

Ik heb er nog 2 liggen. Wel gebruikt...
Even voor de duidelijkheid: Die van de '91-'94 Astra zijn anders dan die van de '95-'98. Exact wat Marcel zegt. De looks zijn anders, in de originele GSi '91-'94 zitten ze met een witte behuizing en oranje filter erin. Matter glas en andere fitting.

Ik heb ze nu van >95 erin zitten, dus als je wilt zien hoe die eruit zien moet je maar even kijken.

Origineel GSi, '91 - '94:
Afbeelding

Astra F >'95 Knipper
Afbeelding
Ik zie er niet heel veel verschil in. Maar het gaat er gewoon om of ik gewoon een setje lampen uit een andere astra kan halen in verband met de pasvorm. De looks maken natuurlijk wel uit maar ik koop dan ook alleen degen die ik mooi vind. ging er alleen om of ze gewoon allemaal erin passen. Dit geldt dus zowel voor de knippers als de koplampen!

Hoofsteunen van de voorstoelen passen gewoon in de beugels van de achterbank. Je krijgt ze er alleen niet zo gemakkelijk in wanneer de bank niet iets naar voren geklapt is omdat je dan tegen het dak aan komt. Maar de beugels passen dus gewoon.
Ik heb dit geprobeerd op de sloop. was bezig met een astra station met hoofdsteuen achter. Daar heb ik de hoofdsteunen uitgehaald en er hoofdsteunen van de voorstoelen van een GSI in gedaan. Die kon ik er dus niet netjes in krijgen omdat ze halverwege al muurvast zaten.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door RedBill »

Dan zou je daar eens foto's van moeten maken, hoe je die beugels gemonteerd hebt, hoe je de kunststof hulzen daarin hebt zitten etc. Er kunnen meer factoren zijn waardoor die niet goed erin wilde.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

Ik had het op de sloop geprobeerd. Dus heb nog niks hiervan in huis. Wil eerst weten of het lukt voordat ik zo allemaal dingen verander en het uiteindelijk niet past.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door RedBill »

Die beugels voor je achterbank en de hulzen die daarin steken had je sowieso wel kunnen meenemen. Die zijn vrij zeldzaam...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

Ja dat wou ik wel maar er zaten popnagels in en ik had geen boor om ze uit te boren. Maar ik ga van de week nog even terug. Want die houders zijn als ik het goed heb alemaal hetzelfde. Dus kan je ze beter in huis hebben. Kan daarna altijd nog de goede hoofdsteunen bij zoeken. (of gewoon een stukje van de voorsteunen afzagen zodat ze wel passen)
Astra GSI C20XE
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Paar vraagjes

Bericht door pascal1109 »

Roy GSI schreef:Kan daarna altijd nog de goede hoofdsteunen bij zoeken. (of gewoon een stukje van de voorsteunen afzagen zodat ze wel passen)
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn de poten schuiner ipv korter voor de hoofdsteunen achter.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door Laagvlieger »

Ik snap het allemaal niet hoor!!!

Ik heb VOORSTE hoofdsteunen in mijn achterbank zitten met NIEUWE! bussen voor de achterbank.

Afbeelding

Nou zit dat nou raar of scheef dan?? Ik dacht het niet!
Toegegeven. Ze gaan er zwaarder in dan bv voor maar tis goed te doen zo.
En ze hoeven er niet elke dag uit toch?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

Ik kreeg ze er echt met moeite half in. Maar ik ga het nog wel een keer proberen. Zijn die plastic bussen ook gewoon te koop. en die metalen houders? Zal wel niet aangezien er al gezegd werd dat ze erg zeldzaam zijn.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door RedBill »

Die plastic bussen wel. Metalen houders betwijfel ik..
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Paar vraagjes

Bericht door Laagvlieger »

Metalen houders niet naar ik weet. De bussen wel en ze zijn goedkoop.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Paar vraagjes

Bericht door Roy GSI »

Ik ben vandaag naar de sloop geweest en heb nu 8 metalen houders en 6 plastic bussen (2 waren er jammer genoeg gesneulveld). Heb maar de hele bank meegenomen aangzien die houders goed vast zitten met popnagels dus nu kan ik ze even netjes in de schuur uitboren.
Astra GSI C20XE
Plaats reactie