Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
LEEUWARDEN - Vrijdagavond is een motorrijder om het leven gekomen bij een ongeval op de Junokade.
De motorrijder kon een auto die inhaalde niet meer ontwijken en klapte frontaal erbovenop. De jongeman werd van zijn motor geslingerd en knalde tegen een hek. Onder toeziend oog van vele mensen bleef hij daarna stil op de grond liggen.
Direct werden brandweer, politie en ambulance ingeschakeld, echter konden zij niks meer voor de motorrijder doen. Met een ambulance is de man overgebracht naar het ziekenhuis.
De verkeers ongevallen analyse heeft een groot onderzoek gedaan naar de precieze toedracht van het ongeval. Politieagenten hebben verklaringen afgenomen van de vele getuigen.
bron: nu.nl
---------------
Oef... Wat moet ik hier nu op zeggen.
Hopelijk is het niemand van de club ...
En mijn gedachten gaan uit naar vrienden en familie van de motorrijder.
Leon
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Van Geenstijl.nl
The Fast & The Furious: Leeuwarden Drift
Kijk dat komt er nou van als je op een verlaten industrieterrein vetkoel streetracertje gaat spelen. Officieel nieuwsbericht: Vrijdagavond is een motorrijder om het leven gekomen bij een ongeval op de Junokade in Leeuwarden. De motorrijder die een zogenaamde "wheelie" uitvoerde kon een auto die inhaalde niet meer ontwijken en reed er bovenop. De jongeman werd van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verder op de stoep. En dan nu het echte verhaal: De Junokade is al jaren een verzamelplaats waar leeghoofdige Friezen hun getunede asobakkies showen. De auto in kwestie is een lelijk verherbouwde Opel Astra GSI, de grootste sjonniebolide die er bestaat. De motor lijkt een peperdure MV Augusta, ook bepaald geen kinderachtige motorfiets. Voor de ogen van tientallen mensen vlogen de twee boven op elkaar. Resultaat: De MV Agusta krom in de hekken. Motorrijder ter plaatste overleden. Eigen schuld dikke bult. Het boomklevertje in de Opel - waarvan half Friesland fluistert dat hij Patrick Vellinga heet - maakt het stukken beter. Direct na het ongeluk maakte hij zich samen met twee maatjes uit de voeten. Logisch, want Patrick is niet in het bezit van een geldig rijbewijs en zat straalbezopen achter het stuur. De politie vond zelfs lege bierflesjes in de auto. Enfin, u moet maar zo denken: Iedere keer dat een Astra GSI in de kreukels wordt gereden, zijn de Nederlandse wegen weer een stukje veiliger. Foto's HIER. Filmpje DAAR.
The Fast & The Furious: Leeuwarden Drift
Kijk dat komt er nou van als je op een verlaten industrieterrein vetkoel streetracertje gaat spelen. Officieel nieuwsbericht: Vrijdagavond is een motorrijder om het leven gekomen bij een ongeval op de Junokade in Leeuwarden. De motorrijder die een zogenaamde "wheelie" uitvoerde kon een auto die inhaalde niet meer ontwijken en reed er bovenop. De jongeman werd van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verder op de stoep. En dan nu het echte verhaal: De Junokade is al jaren een verzamelplaats waar leeghoofdige Friezen hun getunede asobakkies showen. De auto in kwestie is een lelijk verherbouwde Opel Astra GSI, de grootste sjonniebolide die er bestaat. De motor lijkt een peperdure MV Augusta, ook bepaald geen kinderachtige motorfiets. Voor de ogen van tientallen mensen vlogen de twee boven op elkaar. Resultaat: De MV Agusta krom in de hekken. Motorrijder ter plaatste overleden. Eigen schuld dikke bult. Het boomklevertje in de Opel - waarvan half Friesland fluistert dat hij Patrick Vellinga heet - maakt het stukken beter. Direct na het ongeluk maakte hij zich samen met twee maatjes uit de voeten. Logisch, want Patrick is niet in het bezit van een geldig rijbewijs en zat straalbezopen achter het stuur. De politie vond zelfs lege bierflesjes in de auto. Enfin, u moet maar zo denken: Iedere keer dat een Astra GSI in de kreukels wordt gereden, zijn de Nederlandse wegen weer een stukje veiliger. Foto's HIER. Filmpje DAAR.
Astra GSi 2.0 16v
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
Het vrachtwagenchauffeur promo-team.
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Wat een mongolen die van geen stijl! Zo ene moet je ook is plat rijden met die grafkop van hem!
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Wat is dat nou weer voor onzin. Dat is nou letterlijk geen stijl!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Zoiets zet je toch niet op internet????
Zwei Liter Kraft ja
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
We hebben hier al eens vaker problemen gehad met Geen stijl.
Zijn nogal kortzichtige lui......
Zijn nogal kortzichtige lui......
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
idd hufters, ze hebben toen ogc ook een keer platgelegd
maar triest verhaal,
ook mijn gedachten gaan uit naar vrienden en familie van de motorrijder.
vluchten na een ongeluk. sukkel dat je bent. geeft ons een slechte naam
maar triest verhaal,
ook mijn gedachten gaan uit naar vrienden en familie van de motorrijder.
vluchten na een ongeluk. sukkel dat je bent. geeft ons een slechte naam
- marklukassen
- forum-gebruiker
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
- Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
jesus wat zit die astra in elkaar..... dat moet netzo hard gegaan zijn .....
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
zo ernstig ongeluk
Maar die jongens van geen stijl moeten gewoon lekker hun grote %#&@ bek houden. die site gewoon uit de lucht halen iid geen stijl :finger:
Maar die jongens van geen stijl moeten gewoon lekker hun grote %#&@ bek houden. die site gewoon uit de lucht halen iid geen stijl :finger:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
wat the fuck is dat voor een reactie van geen stijl.
maar goed de geolgen van het ongeluk zijn wel ernstig. en als je bezopen achter het stuur zit ben je ook een mongool en vooral als je wegloopt van zo een ongeluk, trieste lui. nog niet eens het respect om je schuld op je te nemen.
maar goed de geolgen van het ongeluk zijn wel ernstig. en als je bezopen achter het stuur zit ben je ook een mongool en vooral als je wegloopt van zo een ongeluk, trieste lui. nog niet eens het respect om je schuld op je te nemen.
astra heeft te lang geduurt
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
die lui zijn beetje heel erg bekrompen van geest en misschien wel jaloers op de echte opel rijders omdat ze vaak zelf geen cent te makken hebben en allemaal golfjes van 200 euro rijden :finger:
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Totaal geen bekende auto van hier ? ?
ik moest (als enige blijkbaar) wel lachen om geenstijl '' grootste sjonniebak allertijden hahaha''
tuurlijk, de gebeurtenis is klote en geen stijl is kortzichtig en stug maar dat is bij alle onderwerpen zo.
ik moest (als enige blijkbaar) wel lachen om geenstijl '' grootste sjonniebak allertijden hahaha''
tuurlijk, de gebeurtenis is klote en geen stijl is kortzichtig en stug maar dat is bij alle onderwerpen zo.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Sow ey, dat is een klappert geweest
R.I.P en veel sterkte voor de nabestaanden!!
Geen stijl.nl uit de lucht halen die hap :finger:
R.I.P en veel sterkte voor de nabestaanden!!
Geen stijl.nl uit de lucht halen die hap :finger:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Typisch geen stijl
helaas moest de motorrijder de hoogste prijs betalen voor zijn capriolen..
sterkte voor de nabestaanden.
helaas moest de motorrijder de hoogste prijs betalen voor zijn capriolen..
sterkte voor de nabestaanden.
- androdans
- forum-gebruiker
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 17 aug 2007 16:32
- Locatie: Spijkenisse
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
lelijk verherbouwde Opel Astra GSI <--- Dont know what the bumper looked like, but angel eyes and different side mirrors......looks original and fine to me. Pity, another Astra GSI bites the dust.
My sincere condolences to the family, friends and loved ones for their loss.
My sincere condolences to the family, friends and loved ones for their loss.
Opel Astra GSi 2.0 16v For Life!
South African Flying Squad Promoteam
Irmscher Promoteam
South African Flying Squad Promoteam
Irmscher Promoteam
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
ik heb zo idee dat de manne van geen stijl meer kleine kinderen zijn...
makkelijk praten als je er niet bij bent...
tot het iemand van hun vriendenkring of familie is dan zijn ze heel zielig ineens..
heb als eens meer zoiets gezien dat ze van klein verhaal groot verhaal maken vol leugens..
ook mijn meedeleven gaat uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer
makkelijk praten als je er niet bij bent...
tot het iemand van hun vriendenkring of familie is dan zijn ze heel zielig ineens..
heb als eens meer zoiets gezien dat ze van klein verhaal groot verhaal maken vol leugens..
ook mijn meedeleven gaat uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer
--- ( Terneuzen Astra v6 Team Kevin & Timothy ) ---
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9304
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Ik kan me ook niet zo druk maken om de berichtgeving van GeenStijl. Op dit forum zit maximaal 10% van GSi-rijdend NL, en onder die andere 90% zitten gewoon veel boomklevertjes... Feit blijft dat wij hier gewoon een beschaafde club hebben, waar we niet veel van dit soort praktijken moeten hebben. Laat ze maar schrijven.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Nou inderdaad. Ik schrok ook wel een beetje van reacties hier op het geenstijl bericht.
Die lui zijn nogal kortzichtig, dus hou de eer aan jezelf en maak je er niet zo druk om.
Ik ben er haast trots op dat de club zo beschaafd is. Laat ze het verschil zien! Niet iedere Astra rijder is een boomklever
Die lui zijn nogal kortzichtig, dus hou de eer aan jezelf en maak je er niet zo druk om.
Ik ben er haast trots op dat de club zo beschaafd is. Laat ze het verschil zien! Niet iedere Astra rijder is een boomklever
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Neem eens afstand van zo'n bericht of hoe het is geschreven.
Bekijk eens gewoon de foto's en analyseer ze.
We nemen het vooraanzicht van de astra als noorden aan.
De omgeving:
_______________________________
We zien noord-noordwest op de foto's een auto staan, type, mooi
We zien zuid-zuidwest op de foto's auto's staan, type, mooi
Mooi mag je ook vervangen door sjon, of het woord liefhebber.
Eerste conclusie, er is iets aan de hand.
De crash:
_______________________________
We zien noord-oost midden een astra staan, zonder LV, raam erin, dat is of een voorwiel, vaak een voorhoofd.
We zien het raam uit de sponning: dat is hard gegaan: meestal een persoon zijn voorhoofd, of een voorwiel.
Maar we zien de Astra compleet links van zijn rijrichting staan. Die zit over de rijrichting, zelfs op de andere baan. Zit die eroveheen heen.
We analyseren alleen de situatie, erna analyseren we vanaf de verschillende 'hoofdrolspelers':
_____________________________________________
We zien een slipspoor, niet van motor waarschijnlijk op wegdek. Wat we verder zien is een deuk in het hek vrij hoog, en we zien een R1 voorkant eraf, we zien pakweg 20 meter verderop een laken, dode persoon.
_____________________________________________
Kortom, we zien tot nu toe, 'een meeting' een auto volledig links van wegdek, LV eruit, en 20 meter verderop een flinke impact op 1 meter hoog in een hek, en 15 meter verderop een slachtoffer. Hard gegaan.
______________________________________________
Verder onderzoek, we gaan naar motorforum.nl, en lezen iemand die de uiteindelijke identificatie doet.
Dat ga ik hier niet neerzetten, strekking, 'brak die zijn been, dan hadden we gezegt goede les'.
______________________________________________
Feiten vastgesteld: motorrijder reed op achterwiel, auto had nooit op die plek mogen zitten.
______________________________________________
Verder: bestuurder bezopen: kan niet vastgesteld iig door mij, ik lees dat niet terug. Bestuurder van auto is wel veroorzaker.
Motorrijder: les 1: uitwijken is moeilijk op je achterwiel, dus zul je eerst in remmen moeten gaan, mits dat: dan is voorruit impact van het hoofd.
_______________________________
Conclusie voor mij van veraf: bestuurder voertuig doet doldrieste inhaalactie (is na te volgen uit hyvves, motorrijder op wheelie imponeert). BAAAAAAAAAAAAAAAF.
Enige onderzoek is nog staat bestuurder auto, was er sprake van vluchten. Astra zat op ander wegdek, meneer op zijn achterwiel is gevaarlijk gedrag had geen kans. En boem. En was de automobilist idd onder invloed.
Tot zover,
Kriminalpolizei, Herr Pluggie.
Bekijk eens gewoon de foto's en analyseer ze.
We nemen het vooraanzicht van de astra als noorden aan.
De omgeving:
_______________________________
We zien noord-noordwest op de foto's een auto staan, type, mooi
We zien zuid-zuidwest op de foto's auto's staan, type, mooi
Mooi mag je ook vervangen door sjon, of het woord liefhebber.
Eerste conclusie, er is iets aan de hand.
De crash:
_______________________________
We zien noord-oost midden een astra staan, zonder LV, raam erin, dat is of een voorwiel, vaak een voorhoofd.
We zien het raam uit de sponning: dat is hard gegaan: meestal een persoon zijn voorhoofd, of een voorwiel.
Maar we zien de Astra compleet links van zijn rijrichting staan. Die zit over de rijrichting, zelfs op de andere baan. Zit die eroveheen heen.
We analyseren alleen de situatie, erna analyseren we vanaf de verschillende 'hoofdrolspelers':
_____________________________________________
We zien een slipspoor, niet van motor waarschijnlijk op wegdek. Wat we verder zien is een deuk in het hek vrij hoog, en we zien een R1 voorkant eraf, we zien pakweg 20 meter verderop een laken, dode persoon.
_____________________________________________
Kortom, we zien tot nu toe, 'een meeting' een auto volledig links van wegdek, LV eruit, en 20 meter verderop een flinke impact op 1 meter hoog in een hek, en 15 meter verderop een slachtoffer. Hard gegaan.
______________________________________________
Verder onderzoek, we gaan naar motorforum.nl, en lezen iemand die de uiteindelijke identificatie doet.
Dat ga ik hier niet neerzetten, strekking, 'brak die zijn been, dan hadden we gezegt goede les'.
______________________________________________
Feiten vastgesteld: motorrijder reed op achterwiel, auto had nooit op die plek mogen zitten.
______________________________________________
Verder: bestuurder bezopen: kan niet vastgesteld iig door mij, ik lees dat niet terug. Bestuurder van auto is wel veroorzaker.
Motorrijder: les 1: uitwijken is moeilijk op je achterwiel, dus zul je eerst in remmen moeten gaan, mits dat: dan is voorruit impact van het hoofd.
_______________________________
Conclusie voor mij van veraf: bestuurder voertuig doet doldrieste inhaalactie (is na te volgen uit hyvves, motorrijder op wheelie imponeert). BAAAAAAAAAAAAAAAF.
Enige onderzoek is nog staat bestuurder auto, was er sprake van vluchten. Astra zat op ander wegdek, meneer op zijn achterwiel is gevaarlijk gedrag had geen kans. En boem. En was de automobilist idd onder invloed.
Tot zover,
Kriminalpolizei, Herr Pluggie.
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Nu even als lullo totaal onbewezuuuh:
Mafkees met zijn M3 spiegeltjes wilde even stoer inhaluhhhh vooor zijn maaatuhhh, bieeerke, en gozert met zijn R1 kwam net even stoeaaaah langs op zijn achterwiel aan andere kant. Klap.
Einde.
Onder invloed moet bewezen worden, maar 'mits' mogelijkheid zeer goed aanwezig, autorijder bevond zich sowieso op verkeerde weghelft. Motorrijder katapulteerde zichzelf 20 meter verderop hek in, op je achterwiel kun je niet uitwijken.
Mafkees met zijn M3 spiegeltjes wilde even stoer inhaluhhhh vooor zijn maaatuhhh, bieeerke, en gozert met zijn R1 kwam net even stoeaaaah langs op zijn achterwiel aan andere kant. Klap.
Einde.
Onder invloed moet bewezen worden, maar 'mits' mogelijkheid zeer goed aanwezig, autorijder bevond zich sowieso op verkeerde weghelft. Motorrijder katapulteerde zichzelf 20 meter verderop hek in, op je achterwiel kun je niet uitwijken.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Triest ongeval.
Misschien kortzichtig van Geenstijl, maar trek je er niks van aan!
Ben het eens met wat Redbill ook al zegt. Kijk eens op marktplaats wat een Gsi kost. Voor een klein bedrag heb je een relatief snelle auto, dat is wat veel petjes-volk aantrekt. Dat is niet alleen het geval bij de gsi, maar ook wel bij de golfjes en bmw's.
Zolang je zelf niet als een idioot rijdt, hoef je je er ook niets van aan te trekken! Maar ik weet zeker dat er hier op het forum ook genoeg zijn die heus wel eens bij een stoplicht flink het gas erop gooien. Mag, maar dat wordt met zo'n auto al gauw gezien als sjonnie.
Laat die Geenstijl toch lekker lullen en trek je er niets van aan!
Misschien kortzichtig van Geenstijl, maar trek je er niks van aan!
Ben het eens met wat Redbill ook al zegt. Kijk eens op marktplaats wat een Gsi kost. Voor een klein bedrag heb je een relatief snelle auto, dat is wat veel petjes-volk aantrekt. Dat is niet alleen het geval bij de gsi, maar ook wel bij de golfjes en bmw's.
Zolang je zelf niet als een idioot rijdt, hoef je je er ook niets van aan te trekken! Maar ik weet zeker dat er hier op het forum ook genoeg zijn die heus wel eens bij een stoplicht flink het gas erop gooien. Mag, maar dat wordt met zo'n auto al gauw gezien als sjonnie.
Laat die Geenstijl toch lekker lullen en trek je er niets van aan!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
geen stijl zijn sowieso audi rukkertjes
CORSA X1.4SZ
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
Grote verschil met veel 'andere 110/130/150pk' auto's is dat een een C20XE...Trompie schreef:Triest ongeval.
Misschien kortzichtig van Geenstijl, maar trek je er niks van aan!
Ben het eens met wat Redbill ook al zegt. Kijk eens op marktplaats wat een Gsi kost. Voor een klein bedrag heb je een relatief snelle auto, dat is wat veel petjes-volk aantrekt. Dat is niet alleen het geval bij de gsi, maar ook wel bij de golfjes en bmw's.
Helemaal niets doet.
En dan katapulteert. Elke normale auto heeft koppel en pk, en stort dan in.
Een C20XE, doet echt niks, en gaat dan veel sneller. Een Ford Ka 1.0 is al veel rapper bij stoplicht.
Zit flink verschil in. Daarom zie je ook zoveel C20XEs bij onervaren bestuurders in de hekken belanden aan het einde van het industrieterrein. Ja dan gaattie plots los.
Veel meer tricky auto dan een 2.0 405
Re: Motorrijder komt om bij ongeval in Leeuwarden
die plug analyseert t wel juist
heb aandachtig zitten lezen en hij heeft gelijk
t verhaal werd mij helemaal duidelijk zoals ie t beschreef
tja helaas een triest ongeval
t had net zo goed een golf vr6 of een 306 s16 kunnen zijn want die astra bestuurder is geen liefhebber zoals wij van de gsi.
dat is een liefhebber van: voor weinig geld hard vlammen
heb aandachtig zitten lezen en hij heeft gelijk
t verhaal werd mij helemaal duidelijk zoals ie t beschreef
tja helaas een triest ongeval
t had net zo goed een golf vr6 of een 306 s16 kunnen zijn want die astra bestuurder is geen liefhebber zoals wij van de gsi.
dat is een liefhebber van: voor weinig geld hard vlammen